Cílem práce je zhodnotit současnou situaci v oblasti internetové propagace s ohledem na vynaložené náklady a použitelnost v konkurenčním prostředí. Teoretická část obsahuje obecné vymezení studovaného problému, shrnuje všechny doposud známé a použitelné způsoby internetového marketingu a tvoří tak východisko pro aplikaci těchto prostředků v podmínkách konkrétní firmy. Praktická část analyzuje současný stav internetové propagace sledovaného komerčního subjektu, vymezuje cílovou skupinu a konfrontuje použité propagační aktivity na ni zaměřené. Formuluje silné a slabé stránky současného stavu e-Marketingu zvolené organizace, v porovnání s propagačními aktivitami její konkurence. Projektová část, na základě výsledků předchozí analýzy, předkládá návrh nové propagační strategie internetového portálu zvolené společnosti a hodnotí předpokládanou efektivitu.
Anotace v angličtině
The purpose of my thesis is to assess the current situation in the field of internet advertising as it regards to costs and use in the Central European competitive environment.The Theoretical Section outlines a general definition of the subject summarizing all previously known and applied methods of Internet marketing, thus providing a platform to understand how they have been applied by the company studied. The Practical Section analyzes the current state of online advertising as it relates to the selected commercial entity, defines the target group, and addresses the promotional activities aimed at the target group. Further, the practical section articulates the strengths and weaknesses of the selected organization's current e-Marketing activities as they compare with the promotional activities of its competitors. Based on the results of previous analysis, the Project Section proposes a new promotional strategy utilizing an Internet portal and evaluates its predicted effectiveness.
Klíčová slova
e-marketing, internetová propagace, ROI - návratnost investic
Klíčová slova v angličtině
e-marketing, Internet advertising, ROI - return on investment
Rozsah průvodní práce
78 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je zhodnotit současnou situaci v oblasti internetové propagace s ohledem na vynaložené náklady a použitelnost v konkurenčním prostředí. Teoretická část obsahuje obecné vymezení studovaného problému, shrnuje všechny doposud známé a použitelné způsoby internetového marketingu a tvoří tak východisko pro aplikaci těchto prostředků v podmínkách konkrétní firmy. Praktická část analyzuje současný stav internetové propagace sledovaného komerčního subjektu, vymezuje cílovou skupinu a konfrontuje použité propagační aktivity na ni zaměřené. Formuluje silné a slabé stránky současného stavu e-Marketingu zvolené organizace, v porovnání s propagačními aktivitami její konkurence. Projektová část, na základě výsledků předchozí analýzy, předkládá návrh nové propagační strategie internetového portálu zvolené společnosti a hodnotí předpokládanou efektivitu.
Anotace v angličtině
The purpose of my thesis is to assess the current situation in the field of internet advertising as it regards to costs and use in the Central European competitive environment.The Theoretical Section outlines a general definition of the subject summarizing all previously known and applied methods of Internet marketing, thus providing a platform to understand how they have been applied by the company studied. The Practical Section analyzes the current state of online advertising as it relates to the selected commercial entity, defines the target group, and addresses the promotional activities aimed at the target group. Further, the practical section articulates the strengths and weaknesses of the selected organization's current e-Marketing activities as they compare with the promotional activities of its competitors. Based on the results of previous analysis, the Project Section proposes a new promotional strategy utilizing an Internet portal and evaluates its predicted effectiveness.
Klíčová slova
e-marketing, internetová propagace, ROI - návratnost investic
Klíčová slova v angličtině
e-marketing, Internet advertising, ROI - return on investment
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborné literatury z oblasti marketingových komunikací, propagace a internetu jako média propagace. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu internetové propagace sledovaného komerčního subjektu. Vymezte cílovou skupinu a konfrontujte propagační aktivity na ni zaměřené. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu internetové propagace firmy.
3. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh nové propagační strategie internetového portálu zvolené firmy. Zhodnoťte předpokládanou efektivitu propagace dle vašeho návrhu k určené cílové skupině. Naznačte možnosti implementace v praxi. Vymezte možné budoucí pokračování práce na toto téma.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborné literatury z oblasti marketingových komunikací, propagace a internetu jako média propagace. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu internetové propagace sledovaného komerčního subjektu. Vymezte cílovou skupinu a konfrontujte propagační aktivity na ni zaměřené. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu internetové propagace firmy.
3. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh nové propagační strategie internetového portálu zvolené firmy. Zhodnoťte předpokládanou efektivitu propagace dle vašeho návrhu k určené cílové skupině. Naznačte možnosti implementace v praxi. Vymezte možné budoucí pokračování práce na toto téma.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha : Management Press, s.r.o., 2008. 195 s. ISBN 9788072611607
VYSEKALOVÁ, Jana, MIKEŠ, Jiří . Reklama: Jak dělat Reklamu?. Praha : Grada Publishing s.r.o., 2007. 182 s. ISBN 9788024720012
KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing . 4. evropské vydání vyd. Praha : Grada Publishing s.r.o., 2007. 1041 s. ISBN 8024715457
KUBÍČEK, M. Velký průvodce SEO-Jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2008. 320 s. ISBN 978-80-251-2195-5
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha : Management Press, s.r.o., 2008. 195 s. ISBN 9788072611607
VYSEKALOVÁ, Jana, MIKEŠ, Jiří . Reklama: Jak dělat Reklamu?. Praha : Grada Publishing s.r.o., 2007. 182 s. ISBN 9788024720012
KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing . 4. evropské vydání vyd. Praha : Grada Publishing s.r.o., 2007. 1041 s. ISBN 8024715457
KUBÍČEK, M. Velký průvodce SEO-Jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2008. 320 s. ISBN 978-80-251-2195-5