Diplomová práce pojednává o komunikačních specifikách výstav a veletrhů,
o provázanosti corporate designu veletrhu s corporate identity organizátora
akce, o variantách provázanosti a tvorby jednotlivých vizuálních stylů výstav a veletrhů. V teoretické části popisuje historii libereckých, brněnských a pražských veletrhů.
Anotace v angličtině
Thesis deals with the specifics of communication fairs and exhibitions, the cohesion of corporate design and corporate identity to trade fair and organizer, the variations
of cohesion and production of their visual styles. It deals with the history of Liberec, Brno and Prague fairs in the theoretic part.
Diplomová práce pojednává o komunikačních specifikách výstav a veletrhů,
o provázanosti corporate designu veletrhu s corporate identity organizátora
akce, o variantách provázanosti a tvorby jednotlivých vizuálních stylů výstav a veletrhů. V teoretické části popisuje historii libereckých, brněnských a pražských veletrhů.
Anotace v angličtině
Thesis deals with the specifics of communication fairs and exhibitions, the cohesion of corporate design and corporate identity to trade fair and organizer, the variations
of cohesion and production of their visual styles. It deals with the history of Liberec, Brno and Prague fairs in the theoretic part.
1. Zpracujte v analytické části teoretickou provázanost corporate identity s corporate designem a marketingovými komunikacemi.
2. Výzkumem doložte způsoby aplikace corporate designu a návazných komunikací oborově příbuzných výstav a veletrhů.
3. Zpracujte projekt optimálního corporate designu a návazných marketingových komunikací aspoň jednoho veletržního projektu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte v analytické části teoretickou provázanost corporate identity s corporate designem a marketingovými komunikacemi.
2. Výzkumem doložte způsoby aplikace corporate designu a návazných komunikací oborově příbuzných výstav a veletrhů.
3. Zpracujte projekt optimálního corporate designu a návazných marketingových komunikací aspoň jednoho veletržního projektu.
Seznam doporučené literatury
LEICHER, Rolf. Prezentace na výstavách a veletrzích. Translation Lubomír Havlíček. Praha : Grada, 1994. 88 s. ISBN 80-7169-107-0
PAVLŮ, D. Výstavy a veletrhy-kultura, komunikace, multimedialita, marketing 1.vyd. Professional Publishing, Praha 2009
SVOBODA, V., Public relations moderně a účinně, 2. Vydání Grada Publishing, Praha 2009, 240 s. ISBN 978-80-247-2866-7
SVOBODA, V., FORET, M. a kol. Jak vystavovat na veletrhu, 1. vyd. Computer Press, Praha, 2003, 120 s. ISBN 80-7226-645-4
VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a. s. , 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5
VYSEKALOVÁ, Jitka, HRUBALOVÁ, Monika, GIRGAŠOVÁ, Jana. Veletrhy a výstavy : Efektivní prezentace pro úspěšný prodej. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 160 s. ISBN 80-247-0894-9
PAVLŮ, D. Výstavy a veletrhy : historie, teorie, praxe, komunikační specifika. 1. vyd. Praha : Merkur, 1988. 178 s. ISBN 51-582-88
KALKA, Jochen, ALLGAYER, Florian. Marketing podle cílových skupin : Jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2007. 274 s. ISBN 978-80-251-1617-3
VYSEKALOVÁ, Jitka, KOMÁRKOVÁ, Růžena. Psychologie reklamy. 2. aktualiz. vyd. [s.l.] : Grada Publishing a.s., 2002. 264 s. ISBN 8024704021.
Seznam doporučené literatury
LEICHER, Rolf. Prezentace na výstavách a veletrzích. Translation Lubomír Havlíček. Praha : Grada, 1994. 88 s. ISBN 80-7169-107-0
PAVLŮ, D. Výstavy a veletrhy-kultura, komunikace, multimedialita, marketing 1.vyd. Professional Publishing, Praha 2009
SVOBODA, V., Public relations moderně a účinně, 2. Vydání Grada Publishing, Praha 2009, 240 s. ISBN 978-80-247-2866-7
SVOBODA, V., FORET, M. a kol. Jak vystavovat na veletrhu, 1. vyd. Computer Press, Praha, 2003, 120 s. ISBN 80-7226-645-4
VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a. s. , 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5
VYSEKALOVÁ, Jitka, HRUBALOVÁ, Monika, GIRGAŠOVÁ, Jana. Veletrhy a výstavy : Efektivní prezentace pro úspěšný prodej. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 160 s. ISBN 80-247-0894-9
PAVLŮ, D. Výstavy a veletrhy : historie, teorie, praxe, komunikační specifika. 1. vyd. Praha : Merkur, 1988. 178 s. ISBN 51-582-88
KALKA, Jochen, ALLGAYER, Florian. Marketing podle cílových skupin : Jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2007. 274 s. ISBN 978-80-251-1617-3
VYSEKALOVÁ, Jitka, KOMÁRKOVÁ, Růžena. Psychologie reklamy. 2. aktualiz. vyd. [s.l.] : Grada Publishing a.s., 2002. 264 s. ISBN 8024704021.