Předmětem diplomové práce ?Sponzoring a jeho vliv na formování image společnosti? je vyhodnotit sponzorské aktivity společnosti McDonald´s a vyvodit doporučení pro spon-zorské aktivity společnosti. Diplomová práce se skládá ze tří hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na problematiku image značky, sponzoringu jako takového a na roli sponzorství v marketingovém a komunikačním mixu. Praktická část navazuje na část teoretickou a jsou v ní rozebrány sponzorské aktivity společnosti McDonald´s, hlavně stěžejní projekt McDonald´s Cup. Ve druhé, praktické části, jsou výsledky předešlých částí rozebrány a analyzovány zejména s ohledem na téma diplomové práce. Na základě této analýzy jsou ve třetí části uvedena konkrétní doporučení pro budoucí sponzorskou činnost jakékoli společ-nosti.
Anotace v angličtině
The main point of the thesis ?Sponsorship and his influence to raising up an image of company? is to analyze the sponsor activities of Mc´Donalds company and conclude re-commendations for sponsor activities of this company. The thesis consists of three parts. The theoretical part concentrates on problems of sponsorship and his part in marketing and communications mix. The practical part, which follows the theoretical section, analyses the sponsor activities of Mc Donalds Company in detail, focused on one sponsorsip event ? McDonald´s Cup. Second part analysis issues of previous part. On the base of this analysis some recommendations for future sponsorship activities are brought forward in thirt part.
Mark, image of the mark, communication mix, marketing mix, public relations, sponsorship, philantropy, media, advertising
Rozsah průvodní práce
72 s. (14526 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem diplomové práce ?Sponzoring a jeho vliv na formování image společnosti? je vyhodnotit sponzorské aktivity společnosti McDonald´s a vyvodit doporučení pro spon-zorské aktivity společnosti. Diplomová práce se skládá ze tří hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na problematiku image značky, sponzoringu jako takového a na roli sponzorství v marketingovém a komunikačním mixu. Praktická část navazuje na část teoretickou a jsou v ní rozebrány sponzorské aktivity společnosti McDonald´s, hlavně stěžejní projekt McDonald´s Cup. Ve druhé, praktické části, jsou výsledky předešlých částí rozebrány a analyzovány zejména s ohledem na téma diplomové práce. Na základě této analýzy jsou ve třetí části uvedena konkrétní doporučení pro budoucí sponzorskou činnost jakékoli společ-nosti.
Anotace v angličtině
The main point of the thesis ?Sponsorship and his influence to raising up an image of company? is to analyze the sponsor activities of Mc´Donalds company and conclude re-commendations for sponsor activities of this company. The thesis consists of three parts. The theoretical part concentrates on problems of sponsorship and his part in marketing and communications mix. The practical part, which follows the theoretical section, analyses the sponsor activities of Mc Donalds Company in detail, focused on one sponsorsip event ? McDonald´s Cup. Second part analysis issues of previous part. On the base of this analysis some recommendations for future sponsorship activities are brought forward in thirt part.
Mark, image of the mark, communication mix, marketing mix, public relations, sponsorship, philantropy, media, advertising
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska ve vztahu ke sponzoringu, image a komunikačnímu mixu. Definujte metody práce, pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Analyzujte sponzorské aktivity zvolené značky, vyvoďte vliv sponzoringu na budování značky, změřte efektivitu sponzoringu a jeho dopad na komunikaci s cílovými skupinami.
3. Navrhněte metodologický postup přístupu ke sponzoringu aplikovatelný v praxi, navrhněte efektivní komunikační mix podporující sponzorské aktivity.
4. Zhodnoťte přínos práce a její využitelnost v praxi, verifikujte pracovní hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska ve vztahu ke sponzoringu, image a komunikačnímu mixu. Definujte metody práce, pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Analyzujte sponzorské aktivity zvolené značky, vyvoďte vliv sponzoringu na budování značky, změřte efektivitu sponzoringu a jeho dopad na komunikaci s cílovými skupinami.
3. Navrhněte metodologický postup přístupu ke sponzoringu aplikovatelný v praxi, navrhněte efektivní komunikační mix podporující sponzorské aktivity.
4. Zhodnoťte přínos práce a její využitelnost v praxi, verifikujte pracovní hypotézy.
Seznam doporučené literatury
Foret, M. Marketingová komunikace. Brno. Computer Press, 2006. 1. vydání, počet stran 443, ISBN 80-251-1041-9
Pelsmacker, P. Marketingová komunikace. Praha. Grada Publishing, 2003. 1. vydání, počet stran 600, ISBN 80-247-0254-1
Svoboda, V. Public Relations moderně a účinně. Praha. Grada Publishing, 2006, 1. vydání, počet stran 244, ISBN 80-247-0564-8
Kotler, P. Moderní marketing. Praha. Grada Publishing, 2007. 1. vydání, Počet stran 1048, ISBN 978-80-247-1545-2
CAYWOOD, C. Public Relations řízená komunikace podniku s veřejností. Brno. Computer Press, 2004. 1. vydání, počet stran 600, ISBN 80-7226-886-4
Seznam doporučené literatury
Foret, M. Marketingová komunikace. Brno. Computer Press, 2006. 1. vydání, počet stran 443, ISBN 80-251-1041-9
Pelsmacker, P. Marketingová komunikace. Praha. Grada Publishing, 2003. 1. vydání, počet stran 600, ISBN 80-247-0254-1
Svoboda, V. Public Relations moderně a účinně. Praha. Grada Publishing, 2006, 1. vydání, počet stran 244, ISBN 80-247-0564-8
Kotler, P. Moderní marketing. Praha. Grada Publishing, 2007. 1. vydání, Počet stran 1048, ISBN 978-80-247-1545-2
CAYWOOD, C. Public Relations řízená komunikace podniku s veřejností. Brno. Computer Press, 2004. 1. vydání, počet stran 600, ISBN 80-7226-886-4