Cílem bakalářské práce je analyzovat cenovou politiku v multikině Golden Apple Cinema a následně navrhnout možné změny v této oblasti. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou.
V teoretické oblasti jsem se zaměřila zejména na cenovou politiku, její cíle, tvorbu cen, metody tvorby cen a strategii cenových úprav. V praktické části představuji akciovou spo-lečnost Golden Apple Cinema a dále se věnuji analýze cenové politiky multikina, jejíž sou-částí je i analýza strategie cenových úprav. V závěru pak vyjadřuji návrhy a doporučení pro možné zlepšení cenové politiky.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to analyse the pricing policy in the Golden Apple Cinema multiplex, and then suggest possible change in this field. This thesis is divided into two main parts, the theoretical part and the practical part.
In the theoretical part, I focused particularly on pricing policy, its objectives, pricing, pri-cing methods and strategy of price adjustments. In the practical part, I introduce the Golden Apple Cinema joint-stock company and, further in the segment,I analyse its pricing policy, which also includes analysis of the price adjustments strategy. In the conclusion, I express my suggestions and recommendations for possible improvements of the pricing policy.
Klíčová slova
Cena, cenová politika, cíle, tvorba cen, metody, cenové úpravy
Cílem bakalářské práce je analyzovat cenovou politiku v multikině Golden Apple Cinema a následně navrhnout možné změny v této oblasti. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou.
V teoretické oblasti jsem se zaměřila zejména na cenovou politiku, její cíle, tvorbu cen, metody tvorby cen a strategii cenových úprav. V praktické části představuji akciovou spo-lečnost Golden Apple Cinema a dále se věnuji analýze cenové politiky multikina, jejíž sou-částí je i analýza strategie cenových úprav. V závěru pak vyjadřuji návrhy a doporučení pro možné zlepšení cenové politiky.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to analyse the pricing policy in the Golden Apple Cinema multiplex, and then suggest possible change in this field. This thesis is divided into two main parts, the theoretical part and the practical part.
In the theoretical part, I focused particularly on pricing policy, its objectives, pricing, pri-cing methods and strategy of price adjustments. In the practical part, I introduce the Golden Apple Cinema joint-stock company and, further in the segment,I analyse its pricing policy, which also includes analysis of the price adjustments strategy. In the conclusion, I express my suggestions and recommendations for possible improvements of the pricing policy.
Klíčová slova
Cena, cenová politika, cíle, tvorba cen, metody, cenové úpravy
Zpracujte literární prameny zaměřené na cenovou tvorbu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou cenovou politiku v multikině Golden Apple Cinema.
Na základě analýzy navrhněte možné změny cenové politiky v multikině Golden Apple Cinema.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny zaměřené na cenovou tvorbu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou cenovou politiku v multikině Golden Apple Cinema.
Na základě analýzy navrhněte možné změny cenové politiky v multikině Golden Apple Cinema.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KALKA, R., MÄßEN, A. Marketing: Klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 112 s. ISBN 80-247-0413-7.
[2] KOTLER, P., et al. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[3] KOTRBOVÁ, H. Marketingový mix: cenová politika. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1993. 56 s. ISBN 80-7079-795-9.
[4] ZÁMEČNÍK, R., DOHNALOVÁ, Z., HROMKOVÁ, L. Podniková ekonomika II. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. 194 s. ISBN 978-80-7318-624-1.
Seznam doporučené literatury
[1] KALKA, R., MÄßEN, A. Marketing: Klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 112 s. ISBN 80-247-0413-7.
[2] KOTLER, P., et al. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[3] KOTRBOVÁ, H. Marketingový mix: cenová politika. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1993. 56 s. ISBN 80-7079-795-9.
[4] ZÁMEČNÍK, R., DOHNALOVÁ, Z., HROMKOVÁ, L. Podniková ekonomika II. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. 194 s. ISBN 978-80-7318-624-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Dobeš - Které Vaše návrhy firma zamítla?
doc. Chovancová - Navrhněte otázka, které jsou podle Vás adekvátní v dotazníku při zjišťování ceny?
Ing. Kovářík - Proč jste nepoužila ve srovnání rok 2008?