Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu spokojenosti zákazníků firmy PPL ve Zlínském kraji (depo Slušovice). Svou práci jsem rozdělila na teoretickou a analytickou část.
V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky k tématu spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu. Tyto informace jsem čerpala hlavně z odborné literatury marketingu a managementu.
Praktická část se zabývá profilem společnosti, SWOT analýzou a výzkumem spokojenosti zákazníků provedeném pomocí telefonického dotazování. Na základě analýzy marketingového výzkumu jsem navrhla doporučení, která by vedla k vyšší spokojenosti zákazníků a k udržení jejich loajality k firmě.
Anotace v angličtině
In my bachelor theses I focused on customer satisfaction analysis of PPL Company in Zlin region (depot Slušovice). I have divided my bachelor thesis into theoretical and analytical part.
In theoretical part I processed literary resources about customer´s satisfaction and marketing research. As a source I used mainly this information mainly from special bibliography of marketing and management.
Practical part deals with the profile of the company, SWOT analysis and research of customer´s satisfaction done by telephone questioning. Based on analysis of marketing research I made suggestions and recommendations to improve customer´s satisfaction and their loyalty to the company.
Klíčová slova
spokojenost zákazníka, péče o zákazníka, marketingový výzkum, dotazník, SWOT analýza
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu spokojenosti zákazníků firmy PPL ve Zlínském kraji (depo Slušovice). Svou práci jsem rozdělila na teoretickou a analytickou část.
V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky k tématu spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu. Tyto informace jsem čerpala hlavně z odborné literatury marketingu a managementu.
Praktická část se zabývá profilem společnosti, SWOT analýzou a výzkumem spokojenosti zákazníků provedeném pomocí telefonického dotazování. Na základě analýzy marketingového výzkumu jsem navrhla doporučení, která by vedla k vyšší spokojenosti zákazníků a k udržení jejich loajality k firmě.
Anotace v angličtině
In my bachelor theses I focused on customer satisfaction analysis of PPL Company in Zlin region (depot Slušovice). I have divided my bachelor thesis into theoretical and analytical part.
In theoretical part I processed literary resources about customer´s satisfaction and marketing research. As a source I used mainly this information mainly from special bibliography of marketing and management.
Practical part deals with the profile of the company, SWOT analysis and research of customer´s satisfaction done by telephone questioning. Based on analysis of marketing research I made suggestions and recommendations to improve customer´s satisfaction and their loyalty to the company.
Klíčová slova
spokojenost zákazníka, péče o zákazníka, marketingový výzkum, dotazník, SWOT analýza
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky o spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Pomocí dotazníkového šetření analyzujte spokojenost zákazníků se službami firmy.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky o spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Pomocí dotazníkového šetření analyzujte spokojenost zákazníků se službami firmy.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[2] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] KOTLER, P. et al. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] PŘIBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[2] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] KOTLER, P. et al. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] PŘIBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Dobeš - Proč jste testovala v depu ve Slušovicích? Jak firma přijala Vaše návrhy?