Bakalářská práce se zabývá návrhem nového produktu z oboru farmacie, konkrétně doplňku stravy pro zvýšení imunity. Součástí je ověření efektivity zavedení výrobku prostřednictvím dotazníkové analýzy chování a potřeb zákazníků, zhodnocení konkurence a provedení SWOT analýzy současné situace firmy. V neposlední řadě prověřuje vhodné způsoby propagace výrobku a další možnosti rozšíření sortimentní řady vitamínových produktů v návaznosti na zájem dotazovaných respondentů.
Anotace v angličtině
The below-elaborated bachelor’s thesis aims to propose a new pharmaceutical food supplement for enhancing immunity. The thesis consists of verification of the product market adoption via customer behavior and needs survey analysis, competition assessment and SWOT analysis. Last but not least, it takes into consideration suitable methods of product promotion and further possible vitamin product line extensions in keeping with the interests of survey respondents.
Bakalářská práce se zabývá návrhem nového produktu z oboru farmacie, konkrétně doplňku stravy pro zvýšení imunity. Součástí je ověření efektivity zavedení výrobku prostřednictvím dotazníkové analýzy chování a potřeb zákazníků, zhodnocení konkurence a provedení SWOT analýzy současné situace firmy. V neposlední řadě prověřuje vhodné způsoby propagace výrobku a další možnosti rozšíření sortimentní řady vitamínových produktů v návaznosti na zájem dotazovaných respondentů.
Anotace v angličtině
The below-elaborated bachelor’s thesis aims to propose a new pharmaceutical food supplement for enhancing immunity. The thesis consists of verification of the product market adoption via customer behavior and needs survey analysis, competition assessment and SWOT analysis. Last but not least, it takes into consideration suitable methods of product promotion and further possible vitamin product line extensions in keeping with the interests of survey respondents.
Proveďte průzkum dostupných literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingu současných společností a trhu s farmaceutiky.
II. Praktická část
Proveďte kompletní SWOT analýzu společnosti Walmark, a.s., analýzu nabídky a poptávky na trhu s farmaceutiky.
Na základě provedených analýz navrhněte produkt pro zvýšení prodeje firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum dostupných literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingu současných společností a trhu s farmaceutiky.
II. Praktická část
Proveďte kompletní SWOT analýzu společnosti Walmark, a.s., analýzu nabídky a poptávky na trhu s farmaceutiky.
Na základě provedených analýz navrhněte produkt pro zvýšení prodeje firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing v pohybu : nový přístup k zisku, růstu a obnově. 1. vyd. Praha: Management Press, 2007. 171 s. ISBN 978-80-7261-161-4.
[2] METYŠ, K. Marketing ve farmacii. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 208 s. ISBN 80-247-0830-2.
[3] TOMEK, G. Marketing od myšlenky k realizaci. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2007. 308 s. ISBN 978-80-86946-45-0.
[4] TROUT, J. Odliš se nebo zemři : jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 197 s. ISBN 80-247-1301-2.
[5] WARD, M. 50 základních manažerských technik. 1. vyd. Praha: Management Press, 1998. 197 s. ISBN 80-85943-59-X.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing v pohybu : nový přístup k zisku, růstu a obnově. 1. vyd. Praha: Management Press, 2007. 171 s. ISBN 978-80-7261-161-4.
[2] METYŠ, K. Marketing ve farmacii. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 208 s. ISBN 80-247-0830-2.
[3] TOMEK, G. Marketing od myšlenky k realizaci. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2007. 308 s. ISBN 978-80-86946-45-0.
[4] TROUT, J. Odliš se nebo zemři : jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 197 s. ISBN 80-247-1301-2.
[5] WARD, M. 50 základních manažerských technik. 1. vyd. Praha: Management Press, 1998. 197 s. ISBN 80-85943-59-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Chovancová - Účel SWOT analýzy?
Dobeš - Jaká byla forma výzkumu? Kolik respondentů? Byl to náhodný soubor nebo specifický?