Předmětem bakalářské práce na téma "Analýza výběru produktu ve zdravotnických službách" je provedení analýzy pomocí výběrových kritérií a následný výběr vhodného produktu konkrétnímu podniku. První část se zabývá teoretickým popisem funkce nákupu v podniku a jeho organizací. Ve druhé části je provedena analýza výběrových kritérií a následné doporučení vhodného zařízení k nákupu.
Anotace v angličtině
The subject of thesis "Analysis of product choice in health services"is analysis using selection criteria and choosing the appropriate product to particular company. The first part deals with the theoretical description of purchasing function and its organization in company. The second part is an analysis of the selection criteria and recommendation of appropriate equipment to purchase.
Klíčová slova
Nákup, organizace nákupu, nákupní chování, cena, dodavatel
Klíčová slova v angličtině
Purchase, organization of purchasing, buying behaviour, price, supplier
Rozsah průvodní práce
69 s., 4 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce na téma "Analýza výběru produktu ve zdravotnických službách" je provedení analýzy pomocí výběrových kritérií a následný výběr vhodného produktu konkrétnímu podniku. První část se zabývá teoretickým popisem funkce nákupu v podniku a jeho organizací. Ve druhé části je provedena analýza výběrových kritérií a následné doporučení vhodného zařízení k nákupu.
Anotace v angličtině
The subject of thesis "Analysis of product choice in health services"is analysis using selection criteria and choosing the appropriate product to particular company. The first part deals with the theoretical description of purchasing function and its organization in company. The second part is an analysis of the selection criteria and recommendation of appropriate equipment to purchase.
Klíčová slova
Nákup, organizace nákupu, nákupní chování, cena, dodavatel
Klíčová slova v angličtině
Purchase, organization of purchasing, buying behaviour, price, supplier
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte literární rešerši týkající se nákupu vhodného produktu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu nákupu produktu pro podnik v oblasti zdravotnictví.
Na základě výsledků analýzy navrhněte firmě doporučení k nákupu nejvhodnějšího produktu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte literární rešerši týkající se nákupu vhodného produktu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu nákupu produktu pro podnik v oblasti zdravotnictví.
Na základě výsledků analýzy navrhněte firmě doporučení k nákupu nejvhodnějšího produktu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování : Praktická příručka pro manažera. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] PAVELKOVÁ, D., KNÁPKOVÁ, A. Podnikové finance. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 293 s. ISBN 80-7318-457-5.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 272 s. ISBN 80-247-0422-6.
[4] TOMEK, G., TOMEK, J. Nákupní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 176 s. ISBN 80-85623-96-X.
[5] VAŠTÍKOVÁ, M. Nákupní marketing. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2007. 131 s. ISBN 978-80-7248-440-9.
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování : Praktická příručka pro manažera. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] PAVELKOVÁ, D., KNÁPKOVÁ, A. Podnikové finance. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 293 s. ISBN 80-7318-457-5.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 272 s. ISBN 80-247-0422-6.
[4] TOMEK, G., TOMEK, J. Nákupní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 176 s. ISBN 80-85623-96-X.
[5] VAŠTÍKOVÁ, M. Nákupní marketing. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2007. 131 s. ISBN 978-80-7248-440-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dobeš - Jak jste kvantifikovala jednotlivá hodnotící kritéria?
Chovancová - Co je pseudovýzkum? Neovlivnilo vás to při výzkumu?