Cieľom bakalárskej práce bolo zistenie spokojnosti zákazníkov firmy B. O. S. - Plast, s. r. o. a to prostredníctvo dotazníkového šetrenia a na základe výsledkov výskumu navrhnúť opatrenia na zlepšenie spokojnosti zákazníkov podniku.
Bakalárska práce je rozdelená na dve časti teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti som sa zamerala na literárne spracovanie odborných poznatok ohľadne spokojnosti zákaz-níkov, metód získavania údajov a to hlavne prostredníctvom dotazníkového šetrenia.
V praktickej časti som sa zamerala na analýzu vybraného podniku, a to prostredníctvom dotazníka, ktorý som rozoslala zákazníkom.
Výsledné poznatky interpretujem a navrhujem odporučenia na zlepšenie spokojnosti zákaz-níkov spoločnosti B. O. S. - Plast, s. r. o.
Anotace v angličtině
The work was to determine customers' satisfaction of B. O. S. - Plast, s. r. o. company through a questionnaire survey and the results of research suggest measures to improve customers' satisfaction.
The thesis is divided into two parts, theoretical and practical part. In the theoretical part, I focused on literary expert knowledge about customer satisfaction, methods of data collecti-on, mainly through a questionnaire survey.
The practical part, I focused on the analysis of the selected company, through the question-naire I sent out to customers.
The results are interpreted and recommendations are proposed to improve satisfaction of B. O. S. - Plast, s. r. o. company customers.
Klíčová slova
Spokojnosť zákazníka, Marketingový výskum, dotazník, metódy zberu informácií
Klíčová slova v angličtině
Customer satisfaction, marketing research, questionnaire, methods of information collection
Rozsah průvodní práce
60 s.
Jazyk
SL
Anotace
Cieľom bakalárskej práce bolo zistenie spokojnosti zákazníkov firmy B. O. S. - Plast, s. r. o. a to prostredníctvo dotazníkového šetrenia a na základe výsledkov výskumu navrhnúť opatrenia na zlepšenie spokojnosti zákazníkov podniku.
Bakalárska práce je rozdelená na dve časti teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti som sa zamerala na literárne spracovanie odborných poznatok ohľadne spokojnosti zákaz-níkov, metód získavania údajov a to hlavne prostredníctvom dotazníkového šetrenia.
V praktickej časti som sa zamerala na analýzu vybraného podniku, a to prostredníctvom dotazníka, ktorý som rozoslala zákazníkom.
Výsledné poznatky interpretujem a navrhujem odporučenia na zlepšenie spokojnosti zákaz-níkov spoločnosti B. O. S. - Plast, s. r. o.
Anotace v angličtině
The work was to determine customers' satisfaction of B. O. S. - Plast, s. r. o. company through a questionnaire survey and the results of research suggest measures to improve customers' satisfaction.
The thesis is divided into two parts, theoretical and practical part. In the theoretical part, I focused on literary expert knowledge about customer satisfaction, methods of data collecti-on, mainly through a questionnaire survey.
The practical part, I focused on the analysis of the selected company, through the question-naire I sent out to customers.
The results are interpreted and recommendations are proposed to improve satisfaction of B. O. S. - Plast, s. r. o. company customers.
Klíčová slova
Spokojnosť zákazníka, Marketingový výskum, dotazník, metódy zberu informácií
Klíčová slova v angličtině
Customer satisfaction, marketing research, questionnaire, methods of information collection
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny k dané problematice.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současné situace v oblasti spokojenosti zákazníků firmy B. O. S. Plast, s. r. o.
Formulujte závěry a doporučení na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny k dané problematice.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současné situace v oblasti spokojenosti zákazníků firmy B. O. S. Plast, s. r. o.
Formulujte závěry a doporučení na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] PŘÍBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9.
[2] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. 4. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: jak poznávat své
zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[4] KOTLER, P. Marketing od A do Z: Osmdesát pojmů , které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[5] BURNETT, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2002. 396 s. ISBN 80-7226-655-1.
Seznam doporučené literatury
[1] PŘÍBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9.
[2] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. 4. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: jak poznávat své
zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[4] KOTLER, P. Marketing od A do Z: Osmdesát pojmů , které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[5] BURNETT, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2002. 396 s. ISBN 80-7226-655-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Šteker - Trošku chybí oblast o nákladovosti Vašich doporučení?