Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu struktury odběratelů a klasifikaci jejich požadavků ve Sponce.
V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky týkající se dané problematiky.
V praktické části je nejprve provedena charakteristika Sponky, dále analýza odběratelů a jejich rozdělení do skupin a vyhodnocení dotazníkového šetření. Nakonec jsou vysloveny závěry a doporučení pro Sponku.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is aimed at analysis of the structure of customers and the classification of their requirements in Sponka.
The theoretical part presents the fundamental knowledge on the issue.
In the practical part, I primarily focused on the characteristic of Sponka, followed by analysis of customers, their division into groups and the evaluation of questionnaire survey. Finally, the conclusions and recommendations for Sponka are expressed.
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu struktury odběratelů a klasifikaci jejich požadavků ve Sponce.
V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky týkající se dané problematiky.
V praktické části je nejprve provedena charakteristika Sponky, dále analýza odběratelů a jejich rozdělení do skupin a vyhodnocení dotazníkového šetření. Nakonec jsou vysloveny závěry a doporučení pro Sponku.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is aimed at analysis of the structure of customers and the classification of their requirements in Sponka.
The theoretical part presents the fundamental knowledge on the issue.
In the practical part, I primarily focused on the characteristic of Sponka, followed by analysis of customers, their division into groups and the evaluation of questionnaire survey. Finally, the conclusions and recommendations for Sponka are expressed.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se dané problematiky.
II. Praktická část
Analyzujte strukturu odběratelů ve Sponce a pomocí dotazníkového šetření klasifikujte jejich nároky a očekávání.
Na základě analýzy vyslovte závěry a doporučení pro zlepšení zkoumané problematiky ve Sponce.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se dané problematiky.
II. Praktická část
Analyzujte strukturu odběratelů ve Sponce a pomocí dotazníkového šetření klasifikujte jejich nároky a očekávání.
Na základě analýzy vyslovte závěry a doporučení pro zlepšení zkoumané problematiky ve Sponce.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] SYNEK, Miloslav, et al. Podniková ekonomika. 4. přepracované a doplněné vyd. Praha : C. H. Beck, 2006. 475 s. ISBN 80-7179-892-4.
[2] WÖHE, Günter, KISLINGEROVÁ, Eva. Úvod do podnikového hospodářství. 2. přepracované a doplněné vyd. Praha : C. H. Beck, 2007. 928 s. ISBN 978-80-7179-897-2.
[3] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing Management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] FORET, Miroslav. Marketingový průzkum : Poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
[5] KOZEL, Roman, et al. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
Seznam doporučené literatury
[1] SYNEK, Miloslav, et al. Podniková ekonomika. 4. přepracované a doplněné vyd. Praha : C. H. Beck, 2006. 475 s. ISBN 80-7179-892-4.
[2] WÖHE, Günter, KISLINGEROVÁ, Eva. Úvod do podnikového hospodářství. 2. přepracované a doplněné vyd. Praha : C. H. Beck, 2007. 928 s. ISBN 978-80-7179-897-2.
[3] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing Management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] FORET, Miroslav. Marketingový průzkum : Poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
[5] KOZEL, Roman, et al. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Dohnalová - O kolik procent snížili cenu výrobku?
Ing. Tomancová - Kolik má firma zaměstnanců, kolik máte poboček?
Spravuje firma e-shop nebo outcorcujette? Jak dlouho se výrobek prodává, Jaký je trend při obchodování na internetu. Jak vnímáte konkurenci z Číny?