Cieľom bakalárskej práce bolo zistiť spokojnosť zákazníkov so službami firmy XY. Zisťovanie spokojnosti prebehlo prostredníctvom dotazníkového šetrenia.
V teoretickej časti som spracovávala poznatky ohľadne spokojnosti zákazníkov. Ako zdroj mi slúžila literatúra zaoberajúca sa pojmami zákazník, spokojnosť zákazníkov so službami a marketingovým výskumom. Praktická časť bola zameraná na dotazníkové šetrenie a interpretáciu získaných výsledkov. Na lepšie znázornenie výsledkov som využila grafy a tabuľky.
Záver bakalárskej práce sa týkal návrhu doporučení, ktoré by mali viesť k vyššej spokojnosti zákazníkov so službami firmy.
Anotace v angličtině
The main goal of bachelor´s work was to find out consumer satisfaction with services of the company XY.
I was focusing on evaluation of consumer satisfaction in theoretical part of my paper. The main source was publications focused on customer, customer satisfaction concerning services, and marketing research. Practical part was mostly based on evaluating and interpreting results from the questionnaire. I used different types of graphs and charts for better and clear understanding.
Conclusion of my paper was focused on recommendation based on the observation. Ideas and recommendations should lead to higher consumer satisfaction with services.
Cieľom bakalárskej práce bolo zistiť spokojnosť zákazníkov so službami firmy XY. Zisťovanie spokojnosti prebehlo prostredníctvom dotazníkového šetrenia.
V teoretickej časti som spracovávala poznatky ohľadne spokojnosti zákazníkov. Ako zdroj mi slúžila literatúra zaoberajúca sa pojmami zákazník, spokojnosť zákazníkov so službami a marketingovým výskumom. Praktická časť bola zameraná na dotazníkové šetrenie a interpretáciu získaných výsledkov. Na lepšie znázornenie výsledkov som využila grafy a tabuľky.
Záver bakalárskej práce sa týkal návrhu doporučení, ktoré by mali viesť k vyššej spokojnosti zákazníkov so službami firmy.
Anotace v angličtině
The main goal of bachelor´s work was to find out consumer satisfaction with services of the company XY.
I was focusing on evaluation of consumer satisfaction in theoretical part of my paper. The main source was publications focused on customer, customer satisfaction concerning services, and marketing research. Practical part was mostly based on evaluating and interpreting results from the questionnaire. I used different types of graphs and charts for better and clear understanding.
Conclusion of my paper was focused on recommendation based on the observation. Ideas and recommendations should lead to higher consumer satisfaction with services.
Zpracujte literární prameny vztahující se k oblasti spokojenosti zákazníků.
II. Praktická časť
Proveďte za pomoci marketingového průzkumu analýzu spokojenosti zákazníků ve firmě XY.
Na základě závěrů analýzy formulujte doporučení k dosažení vyšší spokojenosti zákazníků firmy.
Záver
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny vztahující se k oblasti spokojenosti zákazníků.
II. Praktická časť
Proveďte za pomoci marketingového průzkumu analýzu spokojenosti zákazníků ve firmě XY.
Na základě závěrů analýzy formulujte doporučení k dosažení vyšší spokojenosti zákazníků firmy.
Záver
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana, et al. Marketing. 1. vyd. Praha : 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1
[2] KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha : Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4
[3] STORBACKA, Kaj, LEHTINEN, Jarmo R. Řízení vztahů se zákazníky : Customer Relationship Management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o, 2002. 167 s. ISBN 80-7169-813-X
[4] DOHNAL, Jan. Řízení vztahů se zákazníkmi : Procesy, pracovníci, technologie. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. 161 s. ISBN 80-247-0401-3.
[5]LEHTINEN, Jarmo. Aktívní CRM : Řízení vztahů se zákazníky. Praha : Grada, 2007. 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana, et al. Marketing. 1. vyd. Praha : 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1
[2] KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha : Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4
[3] STORBACKA, Kaj, LEHTINEN, Jarmo R. Řízení vztahů se zákazníky : Customer Relationship Management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o, 2002. 167 s. ISBN 80-7169-813-X
[4] DOHNAL, Jan. Řízení vztahů se zákazníkmi : Procesy, pracovníci, technologie. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. 161 s. ISBN 80-247-0401-3.
[5]LEHTINEN, Jarmo. Aktívní CRM : Řízení vztahů se zákazníky. Praha : Grada, 2007. 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Chovancová - Proč jste v práci návrhy a doporučení srozumitelněji neuvedla, když je přímo navrhujete?
Ing. Kovářík - Proč si myslíte, že SEO je finančně náročný?