Má bakalářská práce se věnuje analýze zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic.
V teoretické části se práce zabývá segmentací a poznáním zákazníka jako jednoho z nejdůležitějších elementů při stanovení odpovídajícího chování ze strany firmy.
V praktické části práce analyzuje pomocí marketingového průzkumu strukturu zákazníků společnosti. Na základě zjištěných informací jsou navržena doporučení pro zvýšení efektivnosti prodeje.
Annotation in English
My bachelor work is devoted to the customer structure analysis in Telefónica O2 Czech Republic.
The theoretical part of my bachelor work deals with the segmentation and the identification of a customer as one of the most important element in company´s behaviour setting.
The practical part using marketing research analyzes the customer structure of the company. The work also proposes recommendations to raise the sales effectiveness.
Má bakalářská práce se věnuje analýze zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic.
V teoretické části se práce zabývá segmentací a poznáním zákazníka jako jednoho z nejdůležitějších elementů při stanovení odpovídajícího chování ze strany firmy.
V praktické části práce analyzuje pomocí marketingového průzkumu strukturu zákazníků společnosti. Na základě zjištěných informací jsou navržena doporučení pro zvýšení efektivnosti prodeje.
Annotation in English
My bachelor work is devoted to the customer structure analysis in Telefónica O2 Czech Republic.
The theoretical part of my bachelor work deals with the segmentation and the identification of a customer as one of the most important element in company´s behaviour setting.
The practical part using marketing research analyzes the customer structure of the company. The work also proposes recommendations to raise the sales effectiveness.
Proveďte průzkum dostupných literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se struktury zákazníků společnosti.
II. Praktická část
Proveďte analýzu struktury zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a. s.
Na základě provedené analýzy struktury zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a. s. proveďte doporučení pro efektivní obsluhu každé zákaznické skupiny
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum dostupných literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se struktury zákazníků společnosti.
II. Praktická část
Proveďte analýzu struktury zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a. s.
Na základě provedené analýzy struktury zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a. s. proveďte doporučení pro efektivní obsluhu každé zákaznické skupiny
Závěr
Recommended resources
[1] KOUDELKA, J. Spotřební chování a marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1997. 192 s. ISBN 80-7169-372-3.
[2] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti I. 1. vyd. Praha: Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] FILIPOVÁ, A. Umění prodávat. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 184 s. ISBN 80-247-1699-2.
[5] TRACY , B. Jak mnohem lépe prodávat. 2. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 328 s. ISBN 80-7226-668-3.
Recommended resources
[1] KOUDELKA, J. Spotřební chování a marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1997. 192 s. ISBN 80-7169-372-3.
[2] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti I. 1. vyd. Praha: Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] FILIPOVÁ, A. Umění prodávat. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 184 s. ISBN 80-247-1699-2.
[5] TRACY , B. Jak mnohem lépe prodávat. 2. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 328 s. ISBN 80-7226-668-3.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Dohnalová - Co udělá firma, když se rozhodnu z firmy odejít?
Šteker - Jak jste si stanovila hypotézy Vaší BP? Jak jste došla k daným číslům?