Tato bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace firmy HEVOS interier, s. r. o., malého podniku, který je specializovaný na výrobu kuchyní.
Teoretická část je vypracovaná na základě dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci.
Praktická část obsahuje analýzu jednotlivých komunikačních prostředků a marketingový výzkum z oblasti marketingové komunikace. Na základě provedené analýzy následují návrhy a doporučení na zlepšení současného stavu.
Anotace v angličtině
This thesis is an analysis of marketing communication of the HEVOS interier, Ltd., a small company which is specialized in production of kitchens.
The theoretical part is elaborated on the basis of available literature on marketing and marketing communication.
The practical part contains an analysis of the ways of communication and marketing research in marketing communication. This analysis is the basis for proposals and recommendations to improve the current situation.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, vztahy s veřejností
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, communication mix, advertising, public relations
Rozsah průvodní práce
68 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace firmy HEVOS interier, s. r. o., malého podniku, který je specializovaný na výrobu kuchyní.
Teoretická část je vypracovaná na základě dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci.
Praktická část obsahuje analýzu jednotlivých komunikačních prostředků a marketingový výzkum z oblasti marketingové komunikace. Na základě provedené analýzy následují návrhy a doporučení na zlepšení současného stavu.
Anotace v angličtině
This thesis is an analysis of marketing communication of the HEVOS interier, Ltd., a small company which is specialized in production of kitchens.
The theoretical part is elaborated on the basis of available literature on marketing and marketing communication.
The practical part contains an analysis of the ways of communication and marketing research in marketing communication. This analysis is the basis for proposals and recommendations to improve the current situation.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, vztahy s veřejností
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, communication mix, advertising, public relations
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě HEVOS interier, s. r. o.
Vyhodnoťte analýzu marketingové komunikace.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení marketingové komunikace pro danou firmu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě HEVOS interier, s. r. o.
Vyhodnoťte analýzu marketingové komunikace.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení marketingové komunikace pro danou firmu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování : pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2003. 276 s. ISBN 80-7226-811-2.
[3] FREY, Petr. Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, s. r. o., 2008. 196 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[4] KNIGHT, Peter. Vysoce efektivní marketingový plán : 15 kroků k úspěchu v podnikání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2007. 148 s. ISBN 978-80-247-1999-3.
[5] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada Publishing, a. s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování : pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2003. 276 s. ISBN 80-7226-811-2.
[3] FREY, Petr. Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, s. r. o., 2008. 196 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[4] KNIGHT, Peter. Vysoce efektivní marketingový plán : 15 kroků k úspěchu v podnikání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2007. 148 s. ISBN 978-80-247-1999-3.
[5] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada Publishing, a. s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
Přílohy volně vložené
1 firemní brožurka, 1 leták
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Dytrt - Jakým způsobem firma provádí svůj MKT? Jakou váhu dáváte výsledkům dotazníkovému průzkumu, který jste provedla v rámci své BP?