V práci byla provedena literární rešerše content management systému (CMS) a byly definovány zásady pro vytvoření uživatelsky příjemného webu (user friendly web), funkce a přednosti CMS, respektive CMS Joomla! vzhledem k možným využitím z pohledu malých a středních podniků.
Dále byla provedena analýza přínosů implementace CMS pro malé a střední podniky v oblasti webové prezentace, e-shopu, komunitního portálu a intranetu. Na základě provedených analýz byla stanovena východiska SWOT analýzy, priority přínosu CMS pro malé a střední podniky a provedena analýza možných rizik. V závěru byla formulována hlavní doporučení.
Anotace v angličtině
The work begins with literature search of content management system (CMS) and then describes principles of making user friendly web, functions and benefits of content management system (CMS), concretely CMS Joomla!, for small and medium-sized enterprises.
This work also analyses benefits of CMS for small and medium-sized enterprises in the field of web presentation, e-shop, community web or intranet. There was provided a starting point of SWOT analyze, priorities of benefits for small and medium-sized enterprises and risk analyze. Then main recommendations were defined.
Klíčová slova
redakční systém, Joomla!, user friendly web, open-source, google analytics, SWOT, malý a střední podnik
Klíčová slova v angličtině
content managements system, Joomla!, user friendly web, open-source, google analytics, SWOT, small and medium-sized enterprise
Rozsah průvodní práce
62
Jazyk
CZ
Anotace
V práci byla provedena literární rešerše content management systému (CMS) a byly definovány zásady pro vytvoření uživatelsky příjemného webu (user friendly web), funkce a přednosti CMS, respektive CMS Joomla! vzhledem k možným využitím z pohledu malých a středních podniků.
Dále byla provedena analýza přínosů implementace CMS pro malé a střední podniky v oblasti webové prezentace, e-shopu, komunitního portálu a intranetu. Na základě provedených analýz byla stanovena východiska SWOT analýzy, priority přínosu CMS pro malé a střední podniky a provedena analýza možných rizik. V závěru byla formulována hlavní doporučení.
Anotace v angličtině
The work begins with literature search of content management system (CMS) and then describes principles of making user friendly web, functions and benefits of content management system (CMS), concretely CMS Joomla!, for small and medium-sized enterprises.
This work also analyses benefits of CMS for small and medium-sized enterprises in the field of web presentation, e-shop, community web or intranet. There was provided a starting point of SWOT analyze, priorities of benefits for small and medium-sized enterprises and risk analyze. Then main recommendations were defined.
Klíčová slova
redakční systém, Joomla!, user friendly web, open-source, google analytics, SWOT, malý a střední podnik
Klíčová slova v angličtině
content managements system, Joomla!, user friendly web, open-source, google analytics, SWOT, small and medium-sized enterprise
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši k problematice CMS systémů
II. Praktická část
Analyzujte přínosy implementace CMS pro malé a střední podniky
Formulujte doporučení pro implementaci CMS ve vybraných podnicích
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši k problematice CMS systémů
II. Praktická část
Analyzujte přínosy implementace CMS pro malé a střední podniky
Formulujte doporučení pro implementaci CMS ve vybraných podnicích
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BASL, J., MAJER, P., ŠMÍRA, M. Teorie omezení v podnikové praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 216 s. ISBN 80-247-0613-X.
[2] BURNETT, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 396 s. ISBN 80-7226-655-1.
[3] DRUCKER, P. F. Inovace a podnikavost. 1. vyd. Praha: Management Press, 1993. 266 s. ISBN 80-85603-29-2.
[4] DVOŘÁČEK, J. a kol. Strategická analýza vybraných faktorů podnikání v Evropské unii. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2005. 160 s. ISBN 80-245-0818-4.
[5] GOFFIN, K., MITCHELL, R. Innovation management: Strategy and Implementation Using the Pentatlon Framework. 1st edition. New York: Palgrave McMillan, 2005. 352 p. ISBN 1-4039-1260-2.
Seznam doporučené literatury
[1] BASL, J., MAJER, P., ŠMÍRA, M. Teorie omezení v podnikové praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 216 s. ISBN 80-247-0613-X.
[2] BURNETT, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 396 s. ISBN 80-7226-655-1.
[3] DRUCKER, P. F. Inovace a podnikavost. 1. vyd. Praha: Management Press, 1993. 266 s. ISBN 80-85603-29-2.
[4] DVOŘÁČEK, J. a kol. Strategická analýza vybraných faktorů podnikání v Evropské unii. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2005. 160 s. ISBN 80-245-0818-4.
[5] GOFFIN, K., MITCHELL, R. Innovation management: Strategy and Implementation Using the Pentatlon Framework. 1st edition. New York: Palgrave McMillan, 2005. 352 p. ISBN 1-4039-1260-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dytrt - Co znamená vytvořit jasné a reálné cíle? Jak formovat strategii?