Současná praxe v oblasti marketingových komunikací je taková, že se celosvětově ustupuje od masivních, anonymních reklamních kampaní. Do popředí se dostávají programy zákaznické péče (CRM), budování vztahu zákazník - firma.
Pro tento trend neexistuje vhodnější komunikační metody, než je direct marketing. Jeho hlavním cílem (oproti ostatním formám propagace), je vyvolat přímý dialog s klienty a udržet si jejich zájem tak, aby se ze zájemce stal věrný zákazník a šiřitel pozitivní reklamy.
Pro potencionální čtenáře této práce doporučuji nahlédnout do analytické části, kde mohou nalézt popis současného stavu využívání telemarketingu v Překladatelské agentuře Zelenka jako jedné z metod direct marketingu. Díky tomu, že se neustále rozvíjí a nalézá další cesty k přímému oslovení potencionálních zákazníků, získává agentura prakticky stálou konkurenční výhodu.
Anotace v angličtině
Current practice in the area of marketing communications is that people worldwide have abandoned massive and anonymous advertising campaigns. Programmes of customer’s care (CRM), creating the relationship with customer and company, become prominent.
For this trend more preferable communication method than direct marketing doesn’t exist. Its main aim (compared to rest forms of promotion) is to invoke the direct dialog with customers and preserve their interest so that the interested person becomes a faithful customer and propagator of positive advertising.
For potential readers of this work, I recommend to look in an analytical part. In this part they can find the description of present state of using the telemarketing in Translation agency Zelenka as one of methods direct marketing. Thanks to development and finding new ways to direct addressing of potential customers Agency has been virtually obtaining steady competitive advantage.
Klíčová slova
marketingová komunikace, direct marketing, telemarketing, direct mail
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, direct marketing, telemarketing, direct mail
Rozsah průvodní práce
50
Jazyk
CZ
Anotace
Současná praxe v oblasti marketingových komunikací je taková, že se celosvětově ustupuje od masivních, anonymních reklamních kampaní. Do popředí se dostávají programy zákaznické péče (CRM), budování vztahu zákazník - firma.
Pro tento trend neexistuje vhodnější komunikační metody, než je direct marketing. Jeho hlavním cílem (oproti ostatním formám propagace), je vyvolat přímý dialog s klienty a udržet si jejich zájem tak, aby se ze zájemce stal věrný zákazník a šiřitel pozitivní reklamy.
Pro potencionální čtenáře této práce doporučuji nahlédnout do analytické části, kde mohou nalézt popis současného stavu využívání telemarketingu v Překladatelské agentuře Zelenka jako jedné z metod direct marketingu. Díky tomu, že se neustále rozvíjí a nalézá další cesty k přímému oslovení potencionálních zákazníků, získává agentura prakticky stálou konkurenční výhodu.
Anotace v angličtině
Current practice in the area of marketing communications is that people worldwide have abandoned massive and anonymous advertising campaigns. Programmes of customer’s care (CRM), creating the relationship with customer and company, become prominent.
For this trend more preferable communication method than direct marketing doesn’t exist. Its main aim (compared to rest forms of promotion) is to invoke the direct dialog with customers and preserve their interest so that the interested person becomes a faithful customer and propagator of positive advertising.
For potential readers of this work, I recommend to look in an analytical part. In this part they can find the description of present state of using the telemarketing in Translation agency Zelenka as one of methods direct marketing. Thanks to development and finding new ways to direct addressing of potential customers Agency has been virtually obtaining steady competitive advantage.
Klíčová slova
marketingová komunikace, direct marketing, telemarketing, direct mail
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, direct marketing, telemarketing, direct mail
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a charakterizujte direct marketing jako jeden z typů marketingové komunikace.
Specifikujte jednotlivé komunikační formy direct marketingu.
Analyzujte současný stav využívání telemarketingu v překladatelské Agentuře Zelenka.
Na základě analýz uveďte návrhy a opatření pro budoucí využívání telemarketingu v Agentuře Zelenka.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a charakterizujte direct marketing jako jeden z typů marketingové komunikace.
Specifikujte jednotlivé komunikační formy direct marketingu.
Analyzujte současný stav využívání telemarketingu v překladatelské Agentuře Zelenka.
Na základě analýz uveďte návrhy a opatření pro budoucí využívání telemarketingu v Agentuře Zelenka.
Seznam doporučené literatury
[1] NASH, E. Direct Marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
[2] SCOTTOVÁ, G.G. Úspěch v multivelovém marketingu. 1. vyd. Bratislava : Igor Dráb, 1995. 335 s. ISBN 80-85441-05-5.
[3] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha : VOX, 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1.
[4] JANEČKOVÁ, L.;VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[5] LANG, J.W. Prodej s invencí. 1. vyd. Praha : Svoboda, 1994. 123 s. ISBN 80-205-0433-8.
Seznam doporučené literatury
[1] NASH, E. Direct Marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
[2] SCOTTOVÁ, G.G. Úspěch v multivelovém marketingu. 1. vyd. Bratislava : Igor Dráb, 1995. 335 s. ISBN 80-85441-05-5.
[3] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha : VOX, 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1.
[4] JANEČKOVÁ, L.;VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[5] LANG, J.W. Prodej s invencí. 1. vyd. Praha : Svoboda, 1994. 123 s. ISBN 80-205-0433-8.