Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a. s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem zpracovala základní poznatky o marketingu, marketingovém mixu a jeho jednotlivých částí získané z dostupných literárních zdrojů. V praktické části analyzuji marketingovou činnost autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a. s. v souvislosti s používáním nástrojů marketingového mixu.
Na základě vyhodnocených dat a poznatků jsem zpracovala návrhy na zlepšení marketingové činnosti autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a. s..
Anotace v angličtině
The bachelor´s work is focused on the analysis of marketing mix in automobile show in FORTEX - AGS, a. s. company. This work is divided into a teoretical part and practical part. In the teoretical part knowledge is processed from literary sources. It describes the marketing, marketing mix, and its individual components. In the practical part I am analyzing marketing activites in automobile show in FORTEX - AGS, a. s company in connections with the use of marketing mix.
Based on the analysis proposal I proces the improvement of marketing activities in auto-mobile show in FORTEX - AGS, a. s. company.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, produkt, cena, distribuce, propagace, lidé, materiální prostředí, služby
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a. s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem zpracovala základní poznatky o marketingu, marketingovém mixu a jeho jednotlivých částí získané z dostupných literárních zdrojů. V praktické části analyzuji marketingovou činnost autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a. s. v souvislosti s používáním nástrojů marketingového mixu.
Na základě vyhodnocených dat a poznatků jsem zpracovala návrhy na zlepšení marketingové činnosti autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a. s..
Anotace v angličtině
The bachelor´s work is focused on the analysis of marketing mix in automobile show in FORTEX - AGS, a. s. company. This work is divided into a teoretical part and practical part. In the teoretical part knowledge is processed from literary sources. It describes the marketing, marketing mix, and its individual components. In the practical part I am analyzing marketing activites in automobile show in FORTEX - AGS, a. s company in connections with the use of marketing mix.
Based on the analysis proposal I proces the improvement of marketing activities in auto-mobile show in FORTEX - AGS, a. s. company.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, produkt, cena, distribuce, propagace, lidé, materiální prostředí, služby
Zpracujte teoretický přehled o pojmu marketingový mix a jeho specifikách.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingového mixu v autosalonu společnosti Fortex AGS, a.s.
Vyhodnoťte získaná data a poznatky z analýzy marketingového mixu.
Na základě této analýzy navrhněte doporučení na zlepšení současného stavu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretický přehled o pojmu marketingový mix a jeho specifikách.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingového mixu v autosalonu společnosti Fortex AGS, a.s.
Vyhodnoťte získaná data a poznatky z analýzy marketingového mixu.
Na základě této analýzy navrhněte doporučení na zlepšení současného stavu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T. Marketing : základy a principy. 2. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2005. 145 s. ISBN 80-251-0790-6.
[2] KOBIELA, R. Reklama : 2000 tipů, které musíte znát. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2009. 161 s. ISBN 978-80-251-2300-3.
[3] KOZÁK, V., STAŇKOVÁ, P. Marketing I. 3. upravené vyd. Zlín: Univerzita Tomáše
Bati ve Zlíně, 2006. 127 s. ISBN 80-7318-439-7.
[4] MAJARO, S. Základy marketingu. 1. vyd. Praha : Garda Publishing, spol. s r. o., 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2.
[5] TOMEK, G., VÁVROVÁ, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2001. 352 s. ISBN 80-247-0053-0.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T. Marketing : základy a principy. 2. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2005. 145 s. ISBN 80-251-0790-6.
[2] KOBIELA, R. Reklama : 2000 tipů, které musíte znát. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2009. 161 s. ISBN 978-80-251-2300-3.
[3] KOZÁK, V., STAŇKOVÁ, P. Marketing I. 3. upravené vyd. Zlín: Univerzita Tomáše
Bati ve Zlíně, 2006. 127 s. ISBN 80-7318-439-7.
[4] MAJARO, S. Základy marketingu. 1. vyd. Praha : Garda Publishing, spol. s r. o., 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2.
[5] TOMEK, G., VÁVROVÁ, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2001. 352 s. ISBN 80-247-0053-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dytrt - Proč jste využila zrovna BCG matici?
Mikeska - Na základě jakého klíče jste rozčleňovala produkty společnosti do BCG matice.