Bakalářská práce analyzuje strukturu odběratelů firmy Moraprim s.r.o. a uvádí doporučení pro zlepšení odběratelských vztahů. V teoretické části jsou v několika kapitolách objasněny podstatné pojmy, které souvisí s analýzou odběratelských vztahů, segmentací trhu, postavením firmy na trhu i s konkurencí. V praktické části je podrobně vyhodnocen dotazník, následně na to provedena jako analýza Porterův model pěti sil, v němž se znázorňují všechny vnější vlivy na firmu. Praktická část je zakončena doporučením pro firmu.
Anotace v angličtině
My bachelor work analyses the structure of cutomers of company Moraprim s.r.o. and gives some recommandations for better customer relationship. In the theory basic concepts are cleared up in a few chapter, which deals with analysis of customer relationship, market segmentation, status on the market a also deals with compe-tition. In the practical part lists of questions are evaluated in detail. In the following like analysis I implemented Porter‘s five forces model for company, in which is demonstrated all outside influence for company. Practical part is finished with recommandations for company.
Bakalářská práce analyzuje strukturu odběratelů firmy Moraprim s.r.o. a uvádí doporučení pro zlepšení odběratelských vztahů. V teoretické části jsou v několika kapitolách objasněny podstatné pojmy, které souvisí s analýzou odběratelských vztahů, segmentací trhu, postavením firmy na trhu i s konkurencí. V praktické části je podrobně vyhodnocen dotazník, následně na to provedena jako analýza Porterův model pěti sil, v němž se znázorňují všechny vnější vlivy na firmu. Praktická část je zakončena doporučením pro firmu.
Anotace v angličtině
My bachelor work analyses the structure of cutomers of company Moraprim s.r.o. and gives some recommandations for better customer relationship. In the theory basic concepts are cleared up in a few chapter, which deals with analysis of customer relationship, market segmentation, status on the market a also deals with compe-tition. In the practical part lists of questions are evaluated in detail. In the following like analysis I implemented Porter‘s five forces model for company, in which is demonstrated all outside influence for company. Practical part is finished with recommandations for company.
Proveďte analýzu literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se řízení vztahů s odběrateli.
II. Praktická část
Analyzujte strukturu odběratelů a současné řízení vztahů s odběrateli ve firmě Moraprim s. r. o.
Zhodnoťte analytické poznatky a navrhněte doporučení pro firmu Moraprim s. r. o. zaměřené na zvýšení efektivnosti podniku v oblasti řízení vztahů s odběrateli.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte analýzu literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se řízení vztahů s odběrateli.
II. Praktická část
Analyzujte strukturu odběratelů a současné řízení vztahů s odběrateli ve firmě Moraprim s. r. o.
Zhodnoťte analytické poznatky a navrhněte doporučení pro firmu Moraprim s. r. o. zaměřené na zvýšení efektivnosti podniku v oblasti řízení vztahů s odběrateli.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1.
[2] TOMEK, Gustav. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009. 240 s. ISBN 978-80-7400-098-0.
[3] BÁRTOVÁ, Hilda. Spotřebitel: (chování spotřebitele a jeho výzkum). 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2007. 254 s. ISBN 978-80-245-1275-4.
[4] KOUDELKA, Jan. Segmentujeme spotřební trhy. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005. 145 s. ISBN 80-86419-76-2.
[5] ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1.
[2] TOMEK, Gustav. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009. 240 s. ISBN 978-80-7400-098-0.
[3] BÁRTOVÁ, Hilda. Spotřebitel: (chování spotřebitele a jeho výzkum). 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2007. 254 s. ISBN 978-80-245-1275-4.
[4] KOUDELKA, Jan. Segmentujeme spotřební trhy. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005. 145 s. ISBN 80-86419-76-2.
[5] ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Chovancová - Formální úprava práce, číslování obrázků a grafů.