Bakalářská práce se zabývá strukturou a spokojeností zákazníků společnosti Sportcentrum Zapletal. Analyzuje míru spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Zákaznická spokojenost je zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření, při kterém jsou oslovováni převážně stálí zákazníci. Na základě zjištěných údajů jsou vypracovány návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení služeb poskytovaných společností Sportcentrum Zapletal.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with the structure and customer satisfaction by Sportcentrum Zapletal. Analyzes customer satisfaction with the services provided. Customer satisfaction is determined through a questionnaire survey, in which are addressing the mostly current buyers. Based on the observed data are drawn the proposals and the recommended for increase customer satisfaction and improve the services provided by Sportcentrum Zapletal.
Klíčová slova
služby, zákazníci, spokojenost
Klíčová slova v angličtině
services, customers, satisfaction
Rozsah průvodní práce
70 s., 8 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá strukturou a spokojeností zákazníků společnosti Sportcentrum Zapletal. Analyzuje míru spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Zákaznická spokojenost je zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření, při kterém jsou oslovováni převážně stálí zákazníci. Na základě zjištěných údajů jsou vypracovány návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení služeb poskytovaných společností Sportcentrum Zapletal.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with the structure and customer satisfaction by Sportcentrum Zapletal. Analyzes customer satisfaction with the services provided. Customer satisfaction is determined through a questionnaire survey, in which are addressing the mostly current buyers. Based on the observed data are drawn the proposals and the recommended for increase customer satisfaction and improve the services provided by Sportcentrum Zapletal.
Klíčová slova
služby, zákazníci, spokojenost
Klíčová slova v angličtině
services, customers, satisfaction
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se struktury a spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Analyzujte současnou strukturu zákazníků a zhodnoťte míru spokojenosti zákazníků společnosti Sportcentrum Zapletal.
Na základě analýzy vyslovte doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků a zhodnoťte její pravděpodobné přínosy pro analyzovanou společnost.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se struktury a spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Analyzujte současnou strukturu zákazníků a zhodnoťte míru spokojenosti zákazníků společnosti Sportcentrum Zapletal.
Na základě analýzy vyslovte doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků a zhodnoťte její pravděpodobné přínosy pro analyzovanou společnost.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, Ivan, ŘEHULKA, Pavel. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. 160 s. ISBN 80-7261-056-2.
[2] BURNETT, Ken. Klíčoví zákazníci a péče o ně: Koncepce, metody a postupy, jak utvářet a řídit vztahy s klíčovými zákazníky. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
[3] HOROVITZ, Jacques. Jak získat zákazníka: Kvalita služeb. 1. vyd. Praha: Management Press, 1994. 142 s. ISBN 80-85603-45-4.
[4] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, Ivan, ŘEHULKA, Pavel. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. 160 s. ISBN 80-7261-056-2.
[2] BURNETT, Ken. Klíčoví zákazníci a péče o ně: Koncepce, metody a postupy, jak utvářet a řídit vztahy s klíčovými zákazníky. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
[3] HOROVITZ, Jacques. Jak získat zákazníka: Kvalita služeb. 1. vyd. Praha: Management Press, 1994. 142 s. ISBN 80-85603-45-4.
[4] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Tomancová - O které služby ve fitcentru je největší zájem? jak se zájemci mohou hlásit na jednotlivé akce fitcentra? Projevila se negativní kampań na službu fitcentra solárium?
doc. Dohnalová - Kolik má firma konkurentů?