Bakalářská práce se zabývá analýzou průzkumu spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s. r. o. prostřednictvím dotazníkového šetření.
Bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníky, jejich spokojenost a na marketingový výzkum.
V praktické části byla řešena konkrétní situace týkající se firmy, na kterou se výzkum vzta-huje. Dále v praktické části byly zpracovány a vyhodnoceny údaje získané dotazníkovým šetřením. V závěru práce bylo firmě navrhnuto doporučení, které by vedlo ke zvýšení spo-kojenosti jejich zákazníků.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with an analysis of the customers satisfaction surfy of the compa-ny SANS Cafe Ltd via a questionnaire surfy. The bachelor thesis is dividend into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part there is expressed the knowledge gainded from the literature focusing on customers, thein satisfaction and marketing research.
The practical part deals with the specific situation of the company, which is the object of the research. In the practical section there were processed and evaluated data obtained by a questionnaire surfy. In coclussion of the thesis there was suggested a recommendation for the company that would increase satisfaction of thein customers.
Bakalářská práce se zabývá analýzou průzkumu spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s. r. o. prostřednictvím dotazníkového šetření.
Bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníky, jejich spokojenost a na marketingový výzkum.
V praktické části byla řešena konkrétní situace týkající se firmy, na kterou se výzkum vzta-huje. Dále v praktické části byly zpracovány a vyhodnoceny údaje získané dotazníkovým šetřením. V závěru práce bylo firmě navrhnuto doporučení, které by vedlo ke zvýšení spo-kojenosti jejich zákazníků.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with an analysis of the customers satisfaction surfy of the compa-ny SANS Cafe Ltd via a questionnaire surfy. The bachelor thesis is dividend into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part there is expressed the knowledge gainded from the literature focusing on customers, thein satisfaction and marketing research.
The practical part deals with the specific situation of the company, which is the object of the research. In the practical section there were processed and evaluated data obtained by a questionnaire surfy. In coclussion of the thesis there was suggested a recommendation for the company that would increase satisfaction of thein customers.
Zpracujte literární prameny vztahující se k oblasti spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Proveďte za pomoci marketingového průzkumu analýzu spokojenosti zákazníků ve firmě SANS Cafe s. r. o.
Na základě závěrů analýzy formulujte doporučení k dosažení vyšší spokojenosti zákazníků firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny vztahující se k oblasti spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Proveďte za pomoci marketingového průzkumu analýzu spokojenosti zákazníků ve firmě SANS Cafe s. r. o.
Na základě závěrů analýzy formulujte doporučení k dosažení vyšší spokojenosti zákazníků firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[2] KAŇOK, M. Statistické metody v marketingu. 1. vyd. Praha: Printo, 2001. 199 s. ISBN 80-238-7162-5.
[3] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
[5] PŘIBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[2] KAŇOK, M. Statistické metody v marketingu. 1. vyd. Praha: Printo, 2001. 199 s. ISBN 80-238-7162-5.
[3] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
[5] PŘIBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Chovancová - Jak veliká je kavárna a neuvažujete o tom, že by bylo jednodušší změnit formu navrhované propagace?
dr. tučková - Jsou billboardy efektivním řešením?