Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingové komunikace společnosti Van den Berg, a. s. Hlavním cílem je identifikace současné situace a nalezení nových příležitostí v oblasti marketingové komunikace společnosti v postavení na trhu i ve vztahu k veřejnosti. Práce je zaměřena na oblast efektivní komunikace a propagační strategie. Mimo jednotlivé prvky komunikace se dále zabývá jejich psychologickými účinky.
Výstupem pro praktickou část je analýza jednotlivých komunikačních aktivit, SWOT ana-lýza a marketingový výzkum zaměřený na marketingovou komunikaci. Na základě výsled-ků analýzy jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis deals with the problems of marketing communication in the company Van den Berg, Inc. The main goal of the thesis is the identification of the current situation and finding of new opportunities in the field of the company’s marketing communication on the market as well as its relationship to the public. The thesis aims at the sphere of ef-fective communication and promotion strategy. Apart from the individual elements of communication, it also deals with its psychological effects.
The result of the practical part of the thesis is the analysis of the individual communication activities, SWOT analysis and the marketing research focused on the marketing communi-cation. Based on the results of the analysis, new ideas, suggestions and recommendations are proposed.
Klíčová slova
marketingová komunikace, psychologie v komunikaci, SWOT analýza, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, psychology in communication, SWOT analysis, marketing research
Rozsah průvodní práce
61 s., 11 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingové komunikace společnosti Van den Berg, a. s. Hlavním cílem je identifikace současné situace a nalezení nových příležitostí v oblasti marketingové komunikace společnosti v postavení na trhu i ve vztahu k veřejnosti. Práce je zaměřena na oblast efektivní komunikace a propagační strategie. Mimo jednotlivé prvky komunikace se dále zabývá jejich psychologickými účinky.
Výstupem pro praktickou část je analýza jednotlivých komunikačních aktivit, SWOT ana-lýza a marketingový výzkum zaměřený na marketingovou komunikaci. Na základě výsled-ků analýzy jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis deals with the problems of marketing communication in the company Van den Berg, Inc. The main goal of the thesis is the identification of the current situation and finding of new opportunities in the field of the company’s marketing communication on the market as well as its relationship to the public. The thesis aims at the sphere of ef-fective communication and promotion strategy. Apart from the individual elements of communication, it also deals with its psychological effects.
The result of the practical part of the thesis is the analysis of the individual communication activities, SWOT analysis and the marketing research focused on the marketing communi-cation. Based on the results of the analysis, new ideas, suggestions and recommendations are proposed.
Klíčová slova
marketingová komunikace, psychologie v komunikaci, SWOT analýza, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, psychology in communication, SWOT analysis, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky v oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Provedťe analýzu marketingových aktivit společnosti Van den Berg, a. s.
Navrhněte doporučení v oblasti marketingové komunikace této společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky v oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Provedťe analýzu marketingových aktivit společnosti Van den Berg, a. s.
Navrhněte doporučení v oblasti marketingové komunikace této společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 444 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] HANNAGAN, T. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 208 s. ISBN 80-85943-07-7.
[3] CLOW, K. E., BAACK, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 78-80-251-1769-9.
[4] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1997. 157 s. ISBN 80-210-1681-7.
[5] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing Management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 444 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] HANNAGAN, T. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 208 s. ISBN 80-85943-07-7.
[3] CLOW, K. E., BAACK, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 78-80-251-1769-9.
[4] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1997. 157 s. ISBN 80-210-1681-7.
[5] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing Management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Chovancová - Jak vznikl název značky "Van den Berg"? Kde firma nakupuje materiál?