Bakalárska práca sa venuje tematike komunikácia a jej vplyv na zvyšovanie výkonnosti firmy Sauer-Danfoss, a.s., predovšetkým je kladený dôraz na internú komunikáciu. Teore-tická časť je spracovávaná ako prieskum literárnych prameňov a poznatkov týkajúcich sa komunikácií vo firme.
Praktická časť je zameraná na analýzu internej komunikácie vo výrobnej spoločnosti, ktorej cieľom je zhodnotenie predností a nedostatkov. Poukážem na pravdepodobné prínosy a riziká v tejto spoločnosti.
Anotace v angličtině
My bachelor work deals with communication and its effect on company´ s performance increase. It is focused mainly on internal communication. The theoretical part is the survey of bibliography dealing with company communication. The practical part is concentrated on internal communication analysis in the manufacturing company and it is aimed at evaluation of advantages and disadvantages. I have emphasized possible contributions and risks in this company.
Klíčová slova
komunikácia, vnútro firemná komunikácia, komunikačné nástroje, komu-nikačné kanály, typy vnútropodnikovej komunikácie, medzi kultúrna komunikácia.
Klíčová slova v angličtině
communication, internal communication, tools of communication, communication channels, types of internal communication, intercultural communication.
Rozsah průvodní práce
75 s., 8 s. obr. príloh.
Jazyk
SL
Anotace
Bakalárska práca sa venuje tematike komunikácia a jej vplyv na zvyšovanie výkonnosti firmy Sauer-Danfoss, a.s., predovšetkým je kladený dôraz na internú komunikáciu. Teore-tická časť je spracovávaná ako prieskum literárnych prameňov a poznatkov týkajúcich sa komunikácií vo firme.
Praktická časť je zameraná na analýzu internej komunikácie vo výrobnej spoločnosti, ktorej cieľom je zhodnotenie predností a nedostatkov. Poukážem na pravdepodobné prínosy a riziká v tejto spoločnosti.
Anotace v angličtině
My bachelor work deals with communication and its effect on company´ s performance increase. It is focused mainly on internal communication. The theoretical part is the survey of bibliography dealing with company communication. The practical part is concentrated on internal communication analysis in the manufacturing company and it is aimed at evaluation of advantages and disadvantages. I have emphasized possible contributions and risks in this company.
Klíčová slova
komunikácia, vnútro firemná komunikácia, komunikačné nástroje, komu-nikačné kanály, typy vnútropodnikovej komunikácie, medzi kultúrna komunikácia.
Klíčová slova v angličtině
communication, internal communication, tools of communication, communication channels, types of internal communication, intercultural communication.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se komunikace ve firmě.
II. Praktická část
Analyzujte a zhodnoťte přednosti a nedostatky interní komunikace v akciové společnosti Sauer-Danfoss.
Na základě analýzy vyslovte doporučení pro zlepšení vnitropodnikové komunikace pro firmu a zhodnoťte její pravděpodobné přínosy a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se komunikace ve firmě.
II. Praktická část
Analyzujte a zhodnoťte přednosti a nedostatky interní komunikace v akciové společnosti Sauer-Danfoss.
Na základě analýzy vyslovte doporučení pro zlepšení vnitropodnikové komunikace pro firmu a zhodnoťte její pravděpodobné přínosy a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] PORVAZNÍK, J. Celostný management. 3. vyd. Bratislava: Poradca podnikateľa, 2007. 540 s. ISBN 978-80-88931-73-7.
[2] HOLÁ, J. Interní komunikace ve firmě. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2006. 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
[3] JANDA, P. Vnitrofiremní komunikace: nástroje pro úspěšné fungování firmy. 1. vydání. Praha: GRADA, 2004. 128 s. ISBN 80-247-0781-0.
[4] JAROŠOVÁ, E. a kol. Trénink sociálních a manažerských dovedností. 2. vyd. Praha: Management Press, 2005. 267 s. ISBN 80-7261-135-6.
[5] McLAGANOVÁ, P., KREMBS, P. Komunikace na úrovni: jak dosáhnout ještě vyšší výkonnosti pomocí účinné komunikace. 1. vydání. Praha: Management Press, 1998. 190 s. ISBN 80-85943-75-1.
Seznam doporučené literatury
[1] PORVAZNÍK, J. Celostný management. 3. vyd. Bratislava: Poradca podnikateľa, 2007. 540 s. ISBN 978-80-88931-73-7.
[2] HOLÁ, J. Interní komunikace ve firmě. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2006. 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
[3] JANDA, P. Vnitrofiremní komunikace: nástroje pro úspěšné fungování firmy. 1. vydání. Praha: GRADA, 2004. 128 s. ISBN 80-247-0781-0.
[4] JAROŠOVÁ, E. a kol. Trénink sociálních a manažerských dovedností. 2. vyd. Praha: Management Press, 2005. 267 s. ISBN 80-7261-135-6.
[5] McLAGANOVÁ, P., KREMBS, P. Komunikace na úrovni: jak dosáhnout ještě vyšší výkonnosti pomocí účinné komunikace. 1. vydání. Praha: Management Press, 1998. 190 s. ISBN 80-85943-75-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr.Mandincová - Jaká byla návratnost dotazníků?
doc. Zámečník - Měla jste možnost nahlédnout do projektu realizovaného firmou na zvýšení výkonnosti?