Moja bakalárska práca pojednáva o internetových magazínoch. Na základe porterovho modelu piatich síl zisťujem situáciu na trhu. Pokúšam sa nájsť konkrétne príklady k danej problematike. Taktiež je tu patričné miesto venované magazínu Ganelli, novému projektu v oblasti on-line magazínov, pre ktorý navrhnem marketingovú komunikáciu.
Anotace v angličtině
My bachelor´s work intends to discuss web magazines and evaluate their position on the market, based on the porter model of five forces. It provides specific examples concerning the issue. I also provided sufficient coverage of the Ganelli project - a new web magazine project for which I will propose a marketing communication concept
segmentation, magazine, women, internet, marketing communication
Rozsah průvodní práce
77 s., 13 s. príloh
Jazyk
SK
Anotace
Moja bakalárska práca pojednáva o internetových magazínoch. Na základe porterovho modelu piatich síl zisťujem situáciu na trhu. Pokúšam sa nájsť konkrétne príklady k danej problematike. Taktiež je tu patričné miesto venované magazínu Ganelli, novému projektu v oblasti on-line magazínov, pre ktorý navrhnem marketingovú komunikáciu.
Anotace v angličtině
My bachelor´s work intends to discuss web magazines and evaluate their position on the market, based on the porter model of five forces. It provides specific examples concerning the issue. I also provided sufficient coverage of the Ganelli project - a new web magazine project for which I will propose a marketing communication concept
segmentation, magazine, women, internet, marketing communication
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická a metodologická východiska k problematice marketingové komunikace internetových magazínů.
II. Praktická část
Charakterizujte nově vznikající internetový magazín a jeho cílové skupiny.
Na základě sekundráních dat analyzujte současnou situaci marketingových komunikací v oboru internetových magazínů.
Na základě analýzy navrhněte komunikační mix internetového magazínu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická a metodologická východiska k problematice marketingové komunikace internetových magazínů.
II. Praktická část
Charakterizujte nově vznikající internetový magazín a jeho cílové skupiny.
Na základě sekundráních dat analyzujte současnou situaci marketingových komunikací v oboru internetových magazínů.
Na základě analýzy navrhněte komunikační mix internetového magazínu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu : Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, c2003. xi,275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[3] HORÁKOVÁ, Iveta, STEJSKALOVÁ, Dita, ŠKAPOVÁ, Hana. Strategie firemní komunikace. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 233 s. ISBN 80-85943-99-9.
[4] KOTLER, Philip. Marketing. 3. dopl. a opr. vyd. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1997. 789 s. ISBN 8085605082.
[5] PELSMACKER, Patrick de, GEUENS, Maggie, BERG, Joeri van der . Marketing communications : a European perspective. 3rd edition. New York : Prentice Hall, 2007. 610 s. ISBN 978-0-273-70693-9.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu : Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, c2003. xi,275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[3] HORÁKOVÁ, Iveta, STEJSKALOVÁ, Dita, ŠKAPOVÁ, Hana. Strategie firemní komunikace. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 233 s. ISBN 80-85943-99-9.
[4] KOTLER, Philip. Marketing. 3. dopl. a opr. vyd. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1997. 789 s. ISBN 8085605082.
[5] PELSMACKER, Patrick de, GEUENS, Maggie, BERG, Joeri van der . Marketing communications : a European perspective. 3rd edition. New York : Prentice Hall, 2007. 610 s. ISBN 978-0-273-70693-9.
Přílohy volně vložené
CD s prílohou "Dotazník"
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Švarcová - Použila jste relavantní metody a formu pro BP? Jaká musí být denní návštěvnost časopisu, aby přilákala případně inderenty?
dr. Matošková - Proč jste si vybrala tento projekt a zadavatele? Jak jste zadavatele seznámila s výsledky práce?
dr. Novák - Podle čeho jste dělala segemntaci žen?
dr. Matošková - Jak se vám segmenty projevily v marketingové komunikaci?