Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace, která by měla zaujímat strategické místo každé prosperující organizace. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace společnosti FKÚ, s. r. o. a do-tazníkové šetření. Na základě dotazníkového šetření jsou v závěru práce navrhnuta vhodná doporučení a zlepšení v oblasti marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is targeted on analysis of marketing communication, which contains the strategic place of each land office business. The theoretical part describes basic ideas of marketing communication and marketing research. Practical part includes analysis the pre-zent state of marketing communication of company FKÚ, Ltd. and questionnaire survey. On the basis of questionnaire survey are suggested acceptable recommendations and impro-vements in the marketign communication.
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace, která by měla zaujímat strategické místo každé prosperující organizace. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace společnosti FKÚ, s. r. o. a do-tazníkové šetření. Na základě dotazníkového šetření jsou v závěru práce navrhnuta vhodná doporučení a zlepšení v oblasti marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is targeted on analysis of marketing communication, which contains the strategic place of each land office business. The theoretical part describes basic ideas of marketing communication and marketing research. Practical part includes analysis the pre-zent state of marketing communication of company FKÚ, Ltd. and questionnaire survey. On the basis of questionnaire survey are suggested acceptable recommendations and impro-vements in the marketign communication.
Prostudujte dostupné informační zdroje charakterizující problematiku marketingové komunikace a zpracujte teoretické poznatky pro praktickou část.
II. Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci vybrané společnosti.
Na základě teoretických poznatků a závěrů z analýzy navrhněte doporučení vedoucí k zefektivnění marketingové komunikace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupné informační zdroje charakterizující problematiku marketingové komunikace a zpracujte teoretické poznatky pro praktickou část.
II. Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci vybrané společnosti.
Na základě teoretických poznatků a závěrů z analýzy navrhněte doporučení vedoucí k zefektivnění marketingové komunikace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLACK, S. Nejúčinnější propagace: Public Relations. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1994. 208 s. ISBN 80-7169-1062.
[2] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
[3] FREY, P. Marketingová komunikace: Nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
[4] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha: VOX, 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1.
[5] PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
[1] BLACK, S. Nejúčinnější propagace: Public Relations. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1994. 208 s. ISBN 80-7169-1062.
[2] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
[3] FREY, P. Marketingová komunikace: Nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
[4] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha: VOX, 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1.
[5] PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Švarcová - Má firma sezonní výkyvy? Nedostatečně uvádíte zdroje, kde berete tyto údaje?
dr. Novák - Na koho firma cílí své podnikání?
dr. Matošková - Proč opomíjíte osobní komunikaci? Kolik bude firmu stát stěhování prodejny, vyplatí se to firmě?