Cílem této bakalářské práce je definovat vizi strategického rozvoje Sdružení dechového orchestru mladých Zlín, o. s. Využitím teoretických poznatků a zhodnocením současného stavu jsou doporučeny postupy vedoucí k naplnění vize, zajišťující dlouhodobou stabilitu Sdružení dechového orchestru mladých Zlín, o. s. Tato doporučení jsou rozčleněna do třech skupin, a to dle zaměření na management, ekonomiku a marketing. V této bakalářské práci jsou aplikovány poznatky získané z odborné literatury, kterou uvedu v závěru v seznamu použité literatury.
Anotace v angličtině
The goal of the bachelor work is to define a vision for strategic developement of Brass band´s association of youth Zlin, o.s. With using of theoreticall findings and a present sta-te´s evaluation, processes leading to the filling of vision are recommended, that ensure long-term stability of Brass band´s association of youth Zlin, o.s. These recommendations are dividend into three groups, according to a targetting on management, economy and marketing. In this bachelor work there are findings, that were taken from special literature, applied.
Klíčová slova
analýza, efektivita, management, marketing, nezisková organizace, stabilita, struktura
Cílem této bakalářské práce je definovat vizi strategického rozvoje Sdružení dechového orchestru mladých Zlín, o. s. Využitím teoretických poznatků a zhodnocením současného stavu jsou doporučeny postupy vedoucí k naplnění vize, zajišťující dlouhodobou stabilitu Sdružení dechového orchestru mladých Zlín, o. s. Tato doporučení jsou rozčleněna do třech skupin, a to dle zaměření na management, ekonomiku a marketing. V této bakalářské práci jsou aplikovány poznatky získané z odborné literatury, kterou uvedu v závěru v seznamu použité literatury.
Anotace v angličtině
The goal of the bachelor work is to define a vision for strategic developement of Brass band´s association of youth Zlin, o.s. With using of theoreticall findings and a present sta-te´s evaluation, processes leading to the filling of vision are recommended, that ensure long-term stability of Brass band´s association of youth Zlin, o.s. These recommendations are dividend into three groups, according to a targetting on management, economy and marketing. In this bachelor work there are findings, that were taken from special literature, applied.
Klíčová slova
analýza, efektivita, management, marketing, nezisková organizace, stabilita, struktura
Zpracujte teoretické poznatky o struktuře neziskové organizace v České republice.
Zpracujte teoretické a metodické poznatky pro management a marketing neziskové organizace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav, zhodnoťte přednosti, nedostatky a jejich příčiny ve vybrané neziskové organizaci.
Definujte souhrnnou vizi rozvoje neziskové organizace a navrhněte aktivity vedoucí k naplnění vize.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky o struktuře neziskové organizace v České republice.
Zpracujte teoretické a metodické poznatky pro management a marketing neziskové organizace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav, zhodnoťte přednosti, nedostatky a jejich příčiny ve vybrané neziskové organizaci.
Definujte souhrnnou vizi rozvoje neziskové organizace a navrhněte aktivity vedoucí k naplnění vize.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] CEJTHAMR, Václav. Management a organizační chování: manažerské chování a zvyšování efektivity, řízení jednotlivců a skupin, manažerské role a styky, moc a vliv v řízení organizací. 1. vyd. Praha : Grada Publishing a.s., 2005. 339 s. ISBN 80-247-1300-4.
[2] KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing a.s., 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] PLAMÍNEK, Jiří. Tajemství motivace : Jak zařídit, aby pro vás lidé rádi pracovali. 1. vyd. Praha : Grada Publishing a.s., 2007. 127 s. ISBN 978-80-247-1991-7.
[4] SYNEK, Miloslav. Podniková ekonomika. 2. vyd. Praha : C.H. Beck, 2000. 456 s. ISBN 80-717-9388-4.
Seznam doporučené literatury
[1] CEJTHAMR, Václav. Management a organizační chování: manažerské chování a zvyšování efektivity, řízení jednotlivců a skupin, manažerské role a styky, moc a vliv v řízení organizací. 1. vyd. Praha : Grada Publishing a.s., 2005. 339 s. ISBN 80-247-1300-4.
[2] KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing a.s., 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] PLAMÍNEK, Jiří. Tajemství motivace : Jak zařídit, aby pro vás lidé rádi pracovali. 1. vyd. Praha : Grada Publishing a.s., 2007. 127 s. ISBN 978-80-247-1991-7.
[4] SYNEK, Miloslav. Podniková ekonomika. 2. vyd. Praha : C.H. Beck, 2000. 456 s. ISBN 80-717-9388-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Mandincová - Proč jste uvedl na slajdu ve své prezentaci "motivaci zaměstnanců? do oblasti marketingu?