Cieľom bakalárskej práce je zistiť spokojnosť zákazníkov, ktorí nakupujú v predajniach spoločnosti ZDROJ - VOPO, s. r. o., prostredníctvom dotazníkového šetrenia. Práca je rozdelená na dve časti - na teoretickú a praktickú časť.
V teoretickej časti boli spracované teoretické poznatky, týkajúce sa znalosti zákazníka a marketingového výskumu. Pri spracovaní bola použitá predovšetkým odborná literatúra.
Praktická časť pozostáva z predstavenia spoločnosti ZDROJ - VOPO, s. r. o. a z analýzy súčasného stavu spokojnosti zákazníkov uvedenej spoločnosti. Na záver sú uvedené navrhnuté odporúčania, vedúce k zvýšeniu spokojnosti zákazníkov.
Anotace v angličtině
Aim of this Bachelor thesis is to discover a satisfaction of customers who shop in ZDROJ - VOPO, Ltd. stores, through a questionnaire inquiry. The thesis consists of two parts - theoretical and practical.
Theoretical knowledge relating to customer acquirements and marketing research has been processed in theoretical part. Professional literature has been used for the processing mainly.
The practical part consists of an introduction to ZDROJ - VOPO, Ltd. and the analysis of the current state of customers satisfaction in the company. The final part presents designed recommendations leading to increased customers satisfaction.
Cieľom bakalárskej práce je zistiť spokojnosť zákazníkov, ktorí nakupujú v predajniach spoločnosti ZDROJ - VOPO, s. r. o., prostredníctvom dotazníkového šetrenia. Práca je rozdelená na dve časti - na teoretickú a praktickú časť.
V teoretickej časti boli spracované teoretické poznatky, týkajúce sa znalosti zákazníka a marketingového výskumu. Pri spracovaní bola použitá predovšetkým odborná literatúra.
Praktická časť pozostáva z predstavenia spoločnosti ZDROJ - VOPO, s. r. o. a z analýzy súčasného stavu spokojnosti zákazníkov uvedenej spoločnosti. Na záver sú uvedené navrhnuté odporúčania, vedúce k zvýšeniu spokojnosti zákazníkov.
Anotace v angličtině
Aim of this Bachelor thesis is to discover a satisfaction of customers who shop in ZDROJ - VOPO, Ltd. stores, through a questionnaire inquiry. The thesis consists of two parts - theoretical and practical.
Theoretical knowledge relating to customer acquirements and marketing research has been processed in theoretical part. Professional literature has been used for the processing mainly.
The practical part consists of an introduction to ZDROJ - VOPO, Ltd. and the analysis of the current state of customers satisfaction in the company. The final part presents designed recommendations leading to increased customers satisfaction.
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se hodnocení spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků společnosti ZDROJ {-} VOPO, s. r. o.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se hodnocení spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků společnosti ZDROJ {-} VOPO, s. r. o.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
[2] HAUGE, P. Průzkum trhu: příprava, výběr metod, provedení, interpretace výsledků. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
[3] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of marketing. 11th edition. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005. 650 s. ISBN 0-13-146918-5.
[4] SCHIFFMAN, L. G., KANUK, L. L. Nákupní chování: velká kniha k tématu Consumer Behavior. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
[5] STORBACKA, K., LEHTINEN, J. R. Řízení vztahů se zákazníky: Customer Relationship Management. 1. vyd. Praha: Grada, 2002. 168 s. ISBN 80-7169-813-X.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
[2] HAUGE, P. Průzkum trhu: příprava, výběr metod, provedení, interpretace výsledků. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
[3] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of marketing. 11th edition. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005. 650 s. ISBN 0-13-146918-5.
[4] SCHIFFMAN, L. G., KANUK, L. L. Nákupní chování: velká kniha k tématu Consumer Behavior. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
[5] STORBACKA, K., LEHTINEN, J. R. Řízení vztahů se zákazníky: Customer Relationship Management. 1. vyd. Praha: Grada, 2002. 168 s. ISBN 80-7169-813-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Dytrt - Co by měl podnik provést v případě, že by nemohl snížit cenu a konkurence by přesto uváděla na trh srovnatelné produkty s nižšími cenami?
Jaká další doporučení, mimo uvedených v BP, by jse podniku navrhla? Jaké další metody získávání informací by jste využila při dalším zpracovávání daného tématu?