Cieľom tejto práce je analyzovať spoločenskú a sociálnu zodpovednosť vo firme XY, a.s. Prvá kapitola teoretickej časti obsahuje poznatky o etike a morálke, ktoré sú platformou pre koncepciu spoločenskej a sociálnej zodpovednosti. V druhej kapitole je už predstavená koncepcia spoločenskej a sociálnej zodpovednosti. V praktickej časti sú prezentované výsledky dotazníkových prieskumov a aktivity firmy v ekonomickom, sociálnom a ekologickom pilieri. V záverečnej kapitole je uvedených niekoľko návrhov a odporúčaní na zlepšenie.
Annotation in English
The aim of this work is to analyse corporate social responsibility (CSR) at XY, a. s. Chapter one of the theoretical part introduces the reader to knowledge on ethics and morality, which are the platform of the CSR. Chapter two presents the actual concept of the CSR. In the practical part, the author presents the results of the questionnaire research and the company activities in each of the three pillars - economic, social and ecological one. In the last chapter, the author gives her suggestions and recommendations for improvement.
ethics, morality, corporate social responsibility (CSR), economic pillar, social pillar, ecological pillar, stakeholders
Length of the covering note
79 s., 15 s. príloh
Language
CZ
Annotation
Cieľom tejto práce je analyzovať spoločenskú a sociálnu zodpovednosť vo firme XY, a.s. Prvá kapitola teoretickej časti obsahuje poznatky o etike a morálke, ktoré sú platformou pre koncepciu spoločenskej a sociálnej zodpovednosti. V druhej kapitole je už predstavená koncepcia spoločenskej a sociálnej zodpovednosti. V praktickej časti sú prezentované výsledky dotazníkových prieskumov a aktivity firmy v ekonomickom, sociálnom a ekologickom pilieri. V záverečnej kapitole je uvedených niekoľko návrhov a odporúčaní na zlepšenie.
Annotation in English
The aim of this work is to analyse corporate social responsibility (CSR) at XY, a. s. Chapter one of the theoretical part introduces the reader to knowledge on ethics and morality, which are the platform of the CSR. Chapter two presents the actual concept of the CSR. In the practical part, the author presents the results of the questionnaire research and the company activities in each of the three pillars - economic, social and ecological one. In the last chapter, the author gives her suggestions and recommendations for improvement.
ethics, morality, corporate social responsibility (CSR), economic pillar, social pillar, ecological pillar, stakeholders
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k tématu společenské a sociální odpovědnosti firem.
II. Praktická část
Analyzujte společenskou a sociální odpovědnost ve firmě XY, a. s.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte doporučení na zlepšení společenské a sociální odpovědnosti ve firmě XY, a. s.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k tématu společenské a sociální odpovědnosti firem.
II. Praktická část
Analyzujte společenskou a sociální odpovědnost ve firmě XY, a. s.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte doporučení na zlepšení společenské a sociální odpovědnosti ve firmě XY, a. s.
Závěr
Recommended resources
[1] DYTRT, Zdeněk. Dobré jméno firmy. 1. vyd. Praha: Alfa, 2006. 137 s. ISBN 80-86851-45-1.
[2] DYTRT, Zdeněk et al. Etika v podnikatelském prostředí. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 196 s. ISBN 80-247-1589-9.
[3] DYTRT, Zdeněk, STŘÍTESKÁ, Michaela. Efektivní inovace: odpovědnost v managementu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2009. 150 s. ISBN 978-80-251-2771-1.
[4] PORVAZNÍK, Ján. Celostní management: pilíře kompetence v řízení. 2. přeprac. a dopl. vyd. Bratislava: Sprint, 2003. 509 s. ISBN 80-89085-05-9.
[5] PUTNOVÁ, Anna, SEKNIČKA, Pavel. Etické řízení ve firmě: nástroje a metody: etický a sociální audit. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 166 s. ISBN 978-80-247-1621-3.
Recommended resources
[1] DYTRT, Zdeněk. Dobré jméno firmy. 1. vyd. Praha: Alfa, 2006. 137 s. ISBN 80-86851-45-1.
[2] DYTRT, Zdeněk et al. Etika v podnikatelském prostředí. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 196 s. ISBN 80-247-1589-9.
[3] DYTRT, Zdeněk, STŘÍTESKÁ, Michaela. Efektivní inovace: odpovědnost v managementu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2009. 150 s. ISBN 978-80-251-2771-1.
[4] PORVAZNÍK, Ján. Celostní management: pilíře kompetence v řízení. 2. přeprac. a dopl. vyd. Bratislava: Sprint, 2003. 509 s. ISBN 80-89085-05-9.
[5] PUTNOVÁ, Anna, SEKNIČKA, Pavel. Etické řízení ve firmě: nástroje a metody: etický a sociální audit. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 166 s. ISBN 978-80-247-1621-3.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Ing. Tomancová - Jak vnímáte změny za poslední dva roky v řešené problematice? Co si můžeme představit pod pojmem zodpovědný kapitalismus?
dr. Šteker - proč jste dělala výzkum po dvou letech, proč je návratnost malá?
doc. Dohnalová - Klíčový stake holders, je to přesně vymezené pro firmuXY a.s. Podle jakých podmínek se stakeholders vybíral?