Bakalárska práca je zameraná na marketingovú komunikáciu spoločnosti Continental Matador Rubber, s. r. o., ktorej vlastníkom sa v roku 2009 stala spoločnosť Continental AG Hannover. Analýzou marketingového mixu s hlavným dôrazom kladeným na marketingovú komunikáciu budú predstavené výrobky a služby, ktoré podnik ponúka, ich ceny, formy distribúcie a predovšetkým spôsoby ich propagácie. Na základe výsledkov tejto analýzy budú navrhnuté doporučenia vedúce k zefektívneniu marketingovej komunikácie tejto spoločnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is devoted to the marketing communication of the company Continental Matador Rubber, Ltd., whose owner has been Continental AG HAnnover since the 2009. The main products and services, which are offered by company, their price, forms of distribution and mainly the means of their advertising, all will be introduced by the analysis of marketing mix with the emphasis on marketing communication. Based on the results of produced analysis, the advice on the improvement in marketing communication will be suggested.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingová komunikácia, Matador, distribúcia, reklama, podpora predaja, public relations, direct marketing.
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, marketing communication, Matador, distribution, advertisement, sales promotion, public relations, direct marketing.
Rozsah průvodní práce
74 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalárska práca je zameraná na marketingovú komunikáciu spoločnosti Continental Matador Rubber, s. r. o., ktorej vlastníkom sa v roku 2009 stala spoločnosť Continental AG Hannover. Analýzou marketingového mixu s hlavným dôrazom kladeným na marketingovú komunikáciu budú predstavené výrobky a služby, ktoré podnik ponúka, ich ceny, formy distribúcie a predovšetkým spôsoby ich propagácie. Na základe výsledkov tejto analýzy budú navrhnuté doporučenia vedúce k zefektívneniu marketingovej komunikácie tejto spoločnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is devoted to the marketing communication of the company Continental Matador Rubber, Ltd., whose owner has been Continental AG HAnnover since the 2009. The main products and services, which are offered by company, their price, forms of distribution and mainly the means of their advertising, all will be introduced by the analysis of marketing mix with the emphasis on marketing communication. Based on the results of produced analysis, the advice on the improvement in marketing communication will be suggested.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingová komunikácia, Matador, distribúcia, reklama, podpora predaja, public relations, direct marketing.
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, marketing communication, Matador, distribution, advertisement, sales promotion, public relations, direct marketing.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte literární prameny a formulujte teoretická východiska pro oblast marketingových komunikací.
II. Praktická část
Analyzujte strategii marketingové komunikace firmy Continental Matador Rubber.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte doporučení k zefektivnění marketingové komunikace této firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte literární prameny a formulujte teoretická východiska pro oblast marketingových komunikací.
II. Praktická část
Analyzujte strategii marketingové komunikace firmy Continental Matador Rubber.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte doporučení k zefektivnění marketingové komunikace této firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] FREY, P. Marketingová komunikace : nové trendy a jejich využití. Praha : Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-726-1129-1.
[3] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing. 11th edition. New Jersey, USA : Pearson Education, 2005. 651 s. ISBN 0-13-14918-5.
[4] WUNDERMAN, L. Direct marketing : reklama, která se zaplatí. 1. vyd. Praha : Grada publishing, 2004. 256 s. ISBN 80-247-0731-4.
[5] NĚMEC, P. Public relations : praxe komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 167 s. ISBN 80-85943-20-4.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] FREY, P. Marketingová komunikace : nové trendy a jejich využití. Praha : Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-726-1129-1.
[3] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing. 11th edition. New Jersey, USA : Pearson Education, 2005. 651 s. ISBN 0-13-14918-5.
[4] WUNDERMAN, L. Direct marketing : reklama, která se zaplatí. 1. vyd. Praha : Grada publishing, 2004. 256 s. ISBN 80-247-0731-4.
[5] NĚMEC, P. Public relations : praxe komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 167 s. ISBN 80-85943-20-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Dytrt - Jak je zmiňované snížení aktivit míněno? Jak podpořit tvořivost zaměstnanců firmy.