Bakalářská práce se zabývá analýzou poprodejních služeb ve společnosti Silex, s. r. o.. První část je zaměřena na definování pojmu poprodejní služby a činností, které s touto problematikou souvisejí. Analytická část se zabývá analyzováním poprodejních služeb ve společnosti Silex, s. r. o., která chtěla zlepšit poskytování služeb svým zákazníkům. Na základě provedené analýzy jsou navržena opatření ke zlepšení poskytování poprodejních služeb.
Anotace v angličtině
In my Bachelor Thesis I am going to deal with analysis of after sale service in the company Silex, Ltd.. In the first part I will target the definition idea of after sale services and activities, which are connected with these problems. In the analytical part I am going to deal with the analysing of after sales services in the company Silex, Ltd.. In terms of analysis I suggest measures to improve rendition of after sales services.
Klíčová slova
analýza, poprodejní, služby, společnost, Silex, s. r. o.
Klíčová slova v angličtině
analysis, after sales, services, company, Silex, Ltd.
Rozsah průvodní práce
50 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou poprodejních služeb ve společnosti Silex, s. r. o.. První část je zaměřena na definování pojmu poprodejní služby a činností, které s touto problematikou souvisejí. Analytická část se zabývá analyzováním poprodejních služeb ve společnosti Silex, s. r. o., která chtěla zlepšit poskytování služeb svým zákazníkům. Na základě provedené analýzy jsou navržena opatření ke zlepšení poskytování poprodejních služeb.
Anotace v angličtině
In my Bachelor Thesis I am going to deal with analysis of after sale service in the company Silex, Ltd.. In the first part I will target the definition idea of after sale services and activities, which are connected with these problems. In the analytical part I am going to deal with the analysing of after sales services in the company Silex, Ltd.. In terms of analysis I suggest measures to improve rendition of after sales services.
Klíčová slova
analýza, poprodejní, služby, společnost, Silex, s. r. o.
Klíčová slova v angličtině
analysis, after sales, services, company, Silex, Ltd.
Zásady pro vypracování
Vymezte pojem poprodejní služby a na základě kritické analýzy teoretických pramenů formulujte podstatu poprodejních služeb.
Proveďte průzkum vybraných poprodejních služeb ve společnosti Silex, s. r. o.
Proveďte analýzu jednotlivých procesů poprodejních služeb.
Vypracujte návrhy na zlepšení jednotlivých procesů poprodejních služeb.
Zásady pro vypracování
Vymezte pojem poprodejní služby a na základě kritické analýzy teoretických pramenů formulujte podstatu poprodejních služeb.
Proveďte průzkum vybraných poprodejních služeb ve společnosti Silex, s. r. o.
Proveďte analýzu jednotlivých procesů poprodejních služeb.
Vypracujte návrhy na zlepšení jednotlivých procesů poprodejních služeb.
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, I. 10 zlatých pravidel prodeje : prodávat je snazší než dávat. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-043-0.
[2] ČERNÝ, V. Prodejní techniky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-251-0032-4.
[3] HOROVITZ, J. Jak získat zákazníka: kvalita služeb. 1. vyd. Praha: Management Press, 1994. ISBN 80-85603-45-4.
[4] STORBACKA, J. Řízení vztahů se zákazníky: customer relationship management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-813-X.
Další dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, I. 10 zlatých pravidel prodeje : prodávat je snazší než dávat. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-043-0.
[2] ČERNÝ, V. Prodejní techniky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-251-0032-4.
[3] HOROVITZ, J. Jak získat zákazníka: kvalita služeb. 1. vyd. Praha: Management Press, 1994. ISBN 80-85603-45-4.
[4] STORBACKA, J. Řízení vztahů se zákazníky: customer relationship management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-813-X.
Další dle doporučení vedoucího bakalářské práce.