Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu internetových stránek FITSHOP.CZ. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické.
Teoretická část je zaměřena na internetový marketingový mix, k jeho celkovému pochopení slouží zpracovaná charakteristika internetu a také poznatky z internetového marketingu.
V úvodu praktické části je představena firma Cyklo s. r. o., která provozuje internetový obchod FITSHOP.CZ. Dále je zde provedena analýza marketingového mixu, konkurence a SWOT analýza.
V závěru bakalářské práce jsou shrnuty nedostatky internetového obchodu FITSHOP.CZ a jsou zde navrhnuta patřičná doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor’s thesis is focused on marketing mix analysis of the online store FITSHOP.CZ. Thesis is divided into two parts - theoretical and practical.
Theoretical part defines marketing mix on the Internet and also clarifies internet character-istics and internet marketing.
The practical part describes company CYKLO s. r. o., which runs Fitshop.cz and contains analysis of marketing, competition analysis and SWOT analysis. There is also summary of fitshop.cz failings and recommendation for improvements.
Klíčová slova
Marketing na Internetu, Marketingový mix, Internetová reklama, E-komerce
Klíčová slova v angličtině
Marketing on the Internet, Marketing mix, Internet advertising, E-commerce
Rozsah průvodní práce
86 s., 2 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu internetových stránek FITSHOP.CZ. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické.
Teoretická část je zaměřena na internetový marketingový mix, k jeho celkovému pochopení slouží zpracovaná charakteristika internetu a také poznatky z internetového marketingu.
V úvodu praktické části je představena firma Cyklo s. r. o., která provozuje internetový obchod FITSHOP.CZ. Dále je zde provedena analýza marketingového mixu, konkurence a SWOT analýza.
V závěru bakalářské práce jsou shrnuty nedostatky internetového obchodu FITSHOP.CZ a jsou zde navrhnuta patřičná doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor’s thesis is focused on marketing mix analysis of the online store FITSHOP.CZ. Thesis is divided into two parts - theoretical and practical.
Theoretical part defines marketing mix on the Internet and also clarifies internet character-istics and internet marketing.
The practical part describes company CYKLO s. r. o., which runs Fitshop.cz and contains analysis of marketing, competition analysis and SWOT analysis. There is also summary of fitshop.cz failings and recommendation for improvements.
Klíčová slova
Marketing na Internetu, Marketingový mix, Internetová reklama, E-komerce
Klíčová slova v angličtině
Marketing on the Internet, Marketing mix, Internet advertising, E-commerce
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se informačních zdrojů v oblasti marketingového mixu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingového mixu internetového obchodu FITSHOP.CZ.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení stávajícího stavu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se informačních zdrojů v oblasti marketingového mixu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingového mixu internetového obchodu FITSHOP.CZ.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení stávajícího stavu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] CHAFFEY, D. Internet marketing: strategy, implementation and practice. 3rd ed. New York: Pearson Education, 2006. 550 s. ISBN 9780273694052.
[3] HLAVENKA, J. Dělejte byznys na internetu: Jak využít internet k prospěchu firmy i jednotlivce. 2. aktualiz. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 226 s. ISBN 80-7226-371-4.
[4] KOTLER, P., KELLER, K. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-13.
[5] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] CHAFFEY, D. Internet marketing: strategy, implementation and practice. 3rd ed. New York: Pearson Education, 2006. 550 s. ISBN 9780273694052.
[3] HLAVENKA, J. Dělejte byznys na internetu: Jak využít internet k prospěchu firmy i jednotlivce. 2. aktualiz. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 226 s. ISBN 80-7226-371-4.
[4] KOTLER, P., KELLER, K. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-13.
[5] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Matošková - Ve SWOT analýze v silných stránkách velké prodejní prostory a kvalitní produkty. Vysvětlete. Máte správně příležitosti? Jakou strategii byste firmě doporučila konkrétně?
dr. Dolejšová - Zjišťovala jste návštěvnost sportovně zaměřených firem? Prováděla jste nákladnou analýzu a srovnání produktů a konkurečních firem?