Tato bakalářská práce pojednává o problematice managementu změn, vztahem mezi inovací a tvořivostí a analýzou kreativního prostředí v AIRES spol. s.r.o.. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny základní aspekty managementu změn, realizace změny, charakteristika inovace a tvořivosti. Druhá, analy-tická část, se zabývá výzkumem kreativního prostředí, faktorů, které toto prostředí ovlivňu-jí a také doporučení, které by mohlo zlepšit kreativitu v AIRES spol. s r.o.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with questions about an alternative management, a relation be-tween an innovation and a creativity and with an analysis of a creative environment in AIRES spol. s.r.o. The thesis is divided in two parts, a theoretical part and an analytical part. In the theoretical part are explained basics of the alternative management, an imple-mentation of alternatives, characteristics of the innovation and the creativity. The second part, analytical part, deals with a search of the creative environment, factors which influ-ence this environment and at the end of this thesis is a recommendation, which can improve the creativity in AIRES s r.o.
Alternative management, implementation of alternatives, reeingeneering, metamorphing, innovation, creativity, creative personality, barriers of creativity
Rozsah průvodní práce
61 s., 6 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce pojednává o problematice managementu změn, vztahem mezi inovací a tvořivostí a analýzou kreativního prostředí v AIRES spol. s.r.o.. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny základní aspekty managementu změn, realizace změny, charakteristika inovace a tvořivosti. Druhá, analy-tická část, se zabývá výzkumem kreativního prostředí, faktorů, které toto prostředí ovlivňu-jí a také doporučení, které by mohlo zlepšit kreativitu v AIRES spol. s r.o.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with questions about an alternative management, a relation be-tween an innovation and a creativity and with an analysis of a creative environment in AIRES spol. s.r.o. The thesis is divided in two parts, a theoretical part and an analytical part. In the theoretical part are explained basics of the alternative management, an imple-mentation of alternatives, characteristics of the innovation and the creativity. The second part, analytical part, deals with a search of the creative environment, factors which influ-ence this environment and at the end of this thesis is a recommendation, which can improve the creativity in AIRES s r.o.
Alternative management, implementation of alternatives, reeingeneering, metamorphing, innovation, creativity, creative personality, barriers of creativity
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
S použitím vhodné literatury kriticky zhodnoťte přístupy různých autorů.
Získané poznatky aplikujte do oblasti manažerské psychologie a inovačních postupů v práci manažera.
II. Praktická část
Identifikujte zázemí tvořivosti a inovací v AIRES s. r. o. pomocí adekvátních metod.
Poznatky vyhodnoťte pomocí statistických metod a interpretujte je.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
S použitím vhodné literatury kriticky zhodnoťte přístupy různých autorů.
Získané poznatky aplikujte do oblasti manažerské psychologie a inovačních postupů v práci manažera.
II. Praktická část
Identifikujte zázemí tvořivosti a inovací v AIRES s. r. o. pomocí adekvátních metod.
Poznatky vyhodnoťte pomocí statistických metod a interpretujte je.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BĚLOHLÁVEK, F. Desatero manažera. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2007. 91 s. ISBN 80-7226-873-2
[2] DONNELLY JR., J. H., GIBSON, J. L., IVANCEVICH, J. M. Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 2000. 824 s. ISBN 80-7169-422-3
[3] MIKULÁŠTÍK, M. Manažerská psychologie. 2. aktualizované a rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 2007. 384 s. ISBN 978-80-247-1349-6
[4] ŠULEŘ, O. 5 rolí manažera: a jak je profesionálně zvládnout. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2008. 246 s. ISBN 978-80-251-2316-4
[5] VEBER, J., et al. Management: Základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. 2. aktualiz. vyd. Praha: Management Press, s. r. o., 2009. 748 s. ISBN 978-80-7261-200-0
Seznam doporučené literatury
[1] BĚLOHLÁVEK, F. Desatero manažera. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2007. 91 s. ISBN 80-7226-873-2
[2] DONNELLY JR., J. H., GIBSON, J. L., IVANCEVICH, J. M. Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 2000. 824 s. ISBN 80-7169-422-3
[3] MIKULÁŠTÍK, M. Manažerská psychologie. 2. aktualizované a rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 2007. 384 s. ISBN 978-80-247-1349-6
[4] ŠULEŘ, O. 5 rolí manažera: a jak je profesionálně zvládnout. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2008. 246 s. ISBN 978-80-251-2316-4
[5] VEBER, J., et al. Management: Základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. 2. aktualiz. vyd. Praha: Management Press, s. r. o., 2009. 748 s. ISBN 978-80-7261-200-0
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Švarcová - Jaké jste prováděla změny v dotazníku?
dr. Matošková - Jaká je šance pravdivýchodpovědí v dotazníku? Jaké je lži skore?
dr. Novák - Zkoušela jste kvalitativní výzkum?