Vypracování modelu informační kampaně prevence kriminality na území města Zlína. Hlavní těžiště bakalářské práce spočívat zejména v kampani pro zvýšení povědomí obyvatel města, cyklistů a turistů o možnostech ochrany svého majetku na území města Zlín. Věnovat se budu i jiným oblastem, kde je zapotřebí preventivní činnosti Městské policie Zlín.
Anotace v angličtině
Making out a suggestion of informative campaign of crime prevention. The main emphasis will be on campaign to increase consciousness of locals, tourists and bycicle riders about possibilities how to project thein holding in Zlín territory. I will focus also on other matters where is the necessarity of prevention activities provided by Municipal police of Zlín.
Klíčová slova
prevence kriminality, kriminalita ve Zlíně, informační kampaň, informovanost občanů
Klíčová slova v angličtině
crime prevention, criminality in Zlín, informative campaign, informality of citizens
Rozsah průvodní práce
84 s., 3 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Vypracování modelu informační kampaně prevence kriminality na území města Zlína. Hlavní těžiště bakalářské práce spočívat zejména v kampani pro zvýšení povědomí obyvatel města, cyklistů a turistů o možnostech ochrany svého majetku na území města Zlín. Věnovat se budu i jiným oblastem, kde je zapotřebí preventivní činnosti Městské policie Zlín.
Anotace v angličtině
Making out a suggestion of informative campaign of crime prevention. The main emphasis will be on campaign to increase consciousness of locals, tourists and bycicle riders about possibilities how to project thein holding in Zlín territory. I will focus also on other matters where is the necessarity of prevention activities provided by Municipal police of Zlín.
Klíčová slova
prevence kriminality, kriminalita ve Zlíně, informační kampaň, informovanost občanů
Klíčová slova v angličtině
crime prevention, criminality in Zlín, informative campaign, informality of citizens
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě odborné literatury prostudujte danou problematiku.
Charakterizujte preventivní činnost Městské policie Zlín.
II. Praktická část
Vypracování modelu informační kampaně pro zvýšení povědomí občanů o ochraně svého majetku.
Vytipování a navržení nových lokalit pro umístění bezp. stojanů ve Zlíně.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě odborné literatury prostudujte danou problematiku.
Charakterizujte preventivní činnost Městské policie Zlín.
II. Praktická část
Vypracování modelu informační kampaně pro zvýšení povědomí občanů o ochraně svého majetku.
Vytipování a navržení nových lokalit pro umístění bezp. stojanů ve Zlíně.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BRANNAN, T. Jak se dělá účinná reklama. přel. M. Dvořák, 1996. Praha : Management Press, Ringier ČR, 1996. ISBN 80-85603-99-3.
[2] DANĚK, J. a kol. Prevence kriminality v prostředí dětí a mládeže.
Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoděje v Trnavě, 2007. ISBN 978-80-89220-94-6.
[3] HOLCR, K., CHALKA, R. Prognóza a kontrola vývoje kriminality ve Slovenské republice. 1. vyd. Trnava : Policejní institut AFG, 2001. ISBN 80-968075-3-6.
[4] MARUANI, L. Abeceda marketingu. přel. Z. Mošna a A. Krejzová, 1995. Praha : Management Press, Ringier ČR, a. s., 1995. ISBN 80-85603-95-0.
[5] MINISTERSTVO VNITRA SLOVENSKÉ REPUBLIKY. Strategie prevence kriminality v Slovenské republice na léta 2007 - 2010. Rada vlády SR pro prevenci kriminality, Ministerstvo vnitra pro SR, 2007.
[6] ODBOR PREVENCE KRIMINALITY MINISTERSTVA VNITRA ČESKÉ REPUBLIKY.
Zkušenosti policistů z preventivní práce v České republice. 1. vyd. Praha : Themis, 1999. ISBN 80-85821-78-8.
[7] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s. r. o., 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
[1] BRANNAN, T. Jak se dělá účinná reklama. přel. M. Dvořák, 1996. Praha : Management Press, Ringier ČR, 1996. ISBN 80-85603-99-3.
[2] DANĚK, J. a kol. Prevence kriminality v prostředí dětí a mládeže.
Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoděje v Trnavě, 2007. ISBN 978-80-89220-94-6.
[3] HOLCR, K., CHALKA, R. Prognóza a kontrola vývoje kriminality ve Slovenské republice. 1. vyd. Trnava : Policejní institut AFG, 2001. ISBN 80-968075-3-6.
[4] MARUANI, L. Abeceda marketingu. přel. Z. Mošna a A. Krejzová, 1995. Praha : Management Press, Ringier ČR, a. s., 1995. ISBN 80-85603-95-0.
[5] MINISTERSTVO VNITRA SLOVENSKÉ REPUBLIKY. Strategie prevence kriminality v Slovenské republice na léta 2007 - 2010. Rada vlády SR pro prevenci kriminality, Ministerstvo vnitra pro SR, 2007.
[6] ODBOR PREVENCE KRIMINALITY MINISTERSTVA VNITRA ČESKÉ REPUBLIKY.
Zkušenosti policistů z preventivní práce v České republice. 1. vyd. Praha : Themis, 1999. ISBN 80-85821-78-8.
[7] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s. r. o., 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Kubík, CSc.:
1. Vysvětlete nárůst tresné činnosti.
2. Jak se projevuje nárůst kriminality ve Zlíně?
Ing. Vorlová:
1. Jako cílové skupiny uvádíte také pachatele a potenciální pachatele. Jaké komunikační prostředky volíte pro komunikaci s nimi?