Má bakalářská práce se zabývá analýzou image firmy Elpremont s.r.o.
V teoretické části se práce zabývá zpracováním literárních zdrojů z oblasti firemní identity a image firmy.
V praktické části je na základě marketingového výzkumu vyhodnocena image firmy z pohledu zákazníka.
V závěru práce jsou navrženy možné změny a doporučení pro zlepšení celkové image firmy.
Anotace v angličtině
My bachelor work is devoted to image analysis of Elpremont s.r.o.
The theoretical part of my bachelor work analyses the literature sources concerning a corporate identity and a company´s image.
The practical part using marketing research evaluates the company´s image from the customer´s point of view.
The work also proposes possible changes and recommendations to improve the company´s image.
Má bakalářská práce se zabývá analýzou image firmy Elpremont s.r.o.
V teoretické části se práce zabývá zpracováním literárních zdrojů z oblasti firemní identity a image firmy.
V praktické části je na základě marketingového výzkumu vyhodnocena image firmy z pohledu zákazníka.
V závěru práce jsou navrženy možné změny a doporučení pro zlepšení celkové image firmy.
Anotace v angličtině
My bachelor work is devoted to image analysis of Elpremont s.r.o.
The theoretical part of my bachelor work analyses the literature sources concerning a corporate identity and a company´s image.
The practical part using marketing research evaluates the company´s image from the customer´s point of view.
The work also proposes possible changes and recommendations to improve the company´s image.
Proveďte průzkum dostupných literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky o image firmy.
II. Praktická část
Proveďte analýzu image firmy Elpremont elektromontáže s.r.o. z hlediska zákazníků v Olomouci.
Navrhněte na základě výsledků analýzy doporučení pro zlepšení celkové image firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum dostupných literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky o image firmy.
II. Praktická část
Proveďte analýzu image firmy Elpremont elektromontáže s.r.o. z hlediska zákazníků v Olomouci.
Navrhněte na základě výsledků analýzy doporučení pro zlepšení celkové image firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DYRT, Z., STAŇKOVÁ, P., TOMANCOVÁ, L. Manažerská etika. Etika v managemnetu a podnikání. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. 121 s. ISBN 978-80-731-8645-6.
[2] KOBIELA, R. Reklama : 2000 tipů, které musíte znát. 1. vyd. Brno : Computer Press, a.s., 2009. 161 s. ISBN 978-80-251-2300-3.
[3] MAJARO, S. Základy marketingu. 1. vyd. Praha 1 : Grada Publishing, spol. s r. o., 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2.
[4] PAVLŮ, D. Marketingová komunikace a image. Praha : Professional Publishing, 2006. 202 s. ISBN 80-7318-394-3.
[5] VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. Praha : Grada Publishing, spol. s.r.o., 2001. 218 s. ISBN 80-247-2196-1.
Seznam doporučené literatury
[1] DYRT, Z., STAŇKOVÁ, P., TOMANCOVÁ, L. Manažerská etika. Etika v managemnetu a podnikání. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. 121 s. ISBN 978-80-731-8645-6.
[2] KOBIELA, R. Reklama : 2000 tipů, které musíte znát. 1. vyd. Brno : Computer Press, a.s., 2009. 161 s. ISBN 978-80-251-2300-3.
[3] MAJARO, S. Základy marketingu. 1. vyd. Praha 1 : Grada Publishing, spol. s r. o., 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2.
[4] PAVLŮ, D. Marketingová komunikace a image. Praha : Professional Publishing, 2006. 202 s. ISBN 80-7318-394-3.
[5] VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. Praha : Grada Publishing, spol. s.r.o., 2001. 218 s. ISBN 80-247-2196-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Kloudová - Jaká je struktura význymnosti zákazníků, Jaké objemy výrobků odebírají?
doc. Zámečník - Jak se 62 % spokojených zákazníků na tržbách projevuje?
dr. Mandincová - Kdyby byla větší návratnost dotazníků, myslíte si, že by se výsledek hodnocení změnil? A jak?