Ve své bakalářské práci jsem se zabývala optimalizací systému řízení jakosti dle normy ISO 9001:2000 ve společnosti AGT Zlín s. r. o.
Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána jakost, systém managementu jakosti a audit.
V analytické části jsem se zabývala analýzou součastného stavu systému managementu jakosti dle normy ISO 9001:2000 a návrhem zdokonalení systému managementu jakosti. Poslední částí je vypracování návrhu kapitoly 7.3 normy ISO 9001:2000.
Anotace v angličtině
In my bachelor paper I have been dealing with an optimalization of quality management in compliance with the norm ISO 9001:2000 in the company AGT Zlin Ltd.
Bachelor paper is devided into two parts. In the theoretic part there is a description of the quality, the quality of a management system and an audit.
In the analytic part I have been dealing with an analysing the present state of the system of the quality management in accordance with the norm ISO 9001:2000 and also draft impro-vement for quality management system. The last part is a process draft of chapter 7.3 with the norm ISO 9001:2000.
Klíčová slova
systém managementu jakosti, audit, norma ISO 9001:2000, jakost, příručka jakosti
Klíčová slova v angličtině
the quality management system, the audit, ISO 9001:2000 standard, the quality, the quality manual
Rozsah průvodní práce
51 s, 16 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala optimalizací systému řízení jakosti dle normy ISO 9001:2000 ve společnosti AGT Zlín s. r. o.
Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána jakost, systém managementu jakosti a audit.
V analytické části jsem se zabývala analýzou součastného stavu systému managementu jakosti dle normy ISO 9001:2000 a návrhem zdokonalení systému managementu jakosti. Poslední částí je vypracování návrhu kapitoly 7.3 normy ISO 9001:2000.
Anotace v angličtině
In my bachelor paper I have been dealing with an optimalization of quality management in compliance with the norm ISO 9001:2000 in the company AGT Zlin Ltd.
Bachelor paper is devided into two parts. In the theoretic part there is a description of the quality, the quality of a management system and an audit.
In the analytic part I have been dealing with an analysing the present state of the system of the quality management in accordance with the norm ISO 9001:2000 and also draft impro-vement for quality management system. The last part is a process draft of chapter 7.3 with the norm ISO 9001:2000.
Klíčová slova
systém managementu jakosti, audit, norma ISO 9001:2000, jakost, příručka jakosti
Klíčová slova v angličtině
the quality management system, the audit, ISO 9001:2000 standard, the quality, the quality manual
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů o managementu jakosti s užitím normy ISO 9001.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu systému řízení jakosti ve společnosti AGT Zlín s. r. o.
Na základě provedené analýzy zpracujte návrh ke zdokonalení systému managementu jakosti ve společnosti AGT Zlín s. r. o.
Navrhněte postup při tvorbě a zavádění nového výrobku dle požadavků článku 7.3 normy ISO 9001.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů o managementu jakosti s užitím normy ISO 9001.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu systému řízení jakosti ve společnosti AGT Zlín s. r. o.
Na základě provedené analýzy zpracujte návrh ke zdokonalení systému managementu jakosti ve společnosti AGT Zlín s. r. o.
Navrhněte postup při tvorbě a zavádění nového výrobku dle požadavků článku 7.3 normy ISO 9001.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BRIŠ, P. Management kvality. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2005. 213 s., ISBN 80-7318-312-9.
[2] Kolektiv autorů. Uplatnění požadavků normy ISO 9001: 2000 v praxi. 1. vyd. Praha: český normalizační institut, 2001. 116 s. ISBN 80-7283-051-1.
[3] NENADÁL, J. a kol. Metody a procesy měření v systémech managementu jakosti. 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technická Univerzita Ostrava, 2002. 177 s. ISBN 80-248-0192-2.
[4] NENADÁL, J. a kol. Moderní systémy řízení jakosti. 1. vyd. Praha: Management Press, 1998. 283 s. ISBN 80-85943-63-8.
[5] VEBER, J. Management kvality a environmentu. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická, 2002. 157 s. ISBN 80-245-0289-5.
Seznam doporučené literatury
[1] BRIŠ, P. Management kvality. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2005. 213 s., ISBN 80-7318-312-9.
[2] Kolektiv autorů. Uplatnění požadavků normy ISO 9001: 2000 v praxi. 1. vyd. Praha: český normalizační institut, 2001. 116 s. ISBN 80-7283-051-1.
[3] NENADÁL, J. a kol. Metody a procesy měření v systémech managementu jakosti. 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technická Univerzita Ostrava, 2002. 177 s. ISBN 80-248-0192-2.
[4] NENADÁL, J. a kol. Moderní systémy řízení jakosti. 1. vyd. Praha: Management Press, 1998. 283 s. ISBN 80-85943-63-8.
[5] VEBER, J. Management kvality a environmentu. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická, 2002. 157 s. ISBN 80-245-0289-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Proč si myslíte, že firmy dynamicky zvyšují kvalitu svých výrobků? Proč firmy invstují do technolického zvýšení kvality ? Jaký výnam má zavedení inovace?
dr. Mikeska - K čemu jsou firmám ISO normy?