V bakalářské práci se zabývám sedmi pohledy na manažerskou kompetentnost. Definuji pojmy kompetentnost a vzdělávání. Zaměřuji se na zvyšování kvalifikace pracovníků a rozvoj manažera. V praktické části představuji metodu Six Sigma jako hlavní nástroj na zvyšování manažerské kompetentnosti ve firmě Delphi. Provedu podrobnou analýzu této metody a zaměřím se na vyhodnocení úrovně manažerské kompetentnosti. Na závěr navrhnu opatření na zvyšování manažerské kompetentnosti v rámci metody Six Sigma.
Anotace v angličtině
In bachelor thesis I deal with seven views on managerial competence. I define the terms competence and education. I focus on raising staff qualification and manager - growth. In the practical part I introduce method Six Sigma as a main instrument for raising managerial competence in the company Delphi. I also accomplish a full analysis of this method and I assess the level of managerial competence. In the conclusion I suggest steps for raising managerial competence using the method Six Sigma.
Klíčová slova
vzdělávání, kompetentnost, zvyšování kvalifikace pracovníků, rozvoj manažera, Six Sigma, 7 Habits
V bakalářské práci se zabývám sedmi pohledy na manažerskou kompetentnost. Definuji pojmy kompetentnost a vzdělávání. Zaměřuji se na zvyšování kvalifikace pracovníků a rozvoj manažera. V praktické části představuji metodu Six Sigma jako hlavní nástroj na zvyšování manažerské kompetentnosti ve firmě Delphi. Provedu podrobnou analýzu této metody a zaměřím se na vyhodnocení úrovně manažerské kompetentnosti. Na závěr navrhnu opatření na zvyšování manažerské kompetentnosti v rámci metody Six Sigma.
Anotace v angličtině
In bachelor thesis I deal with seven views on managerial competence. I define the terms competence and education. I focus on raising staff qualification and manager - growth. In the practical part I introduce method Six Sigma as a main instrument for raising managerial competence in the company Delphi. I also accomplish a full analysis of this method and I assess the level of managerial competence. In the conclusion I suggest steps for raising managerial competence using the method Six Sigma.
Klíčová slova
vzdělávání, kompetentnost, zvyšování kvalifikace pracovníků, rozvoj manažera, Six Sigma, 7 Habits
Zpracujte teoretické koncepce a přístupy v managementu orientovaném na manažerskou kompetentnost.
Zpracujte literární rešerši zabývající se přípravou pracovníků na manažerskou kompetentnost.
Uskutečněte průzkum ve firmě Delphi zaměřený na úroveň a vyhodnocení manažerské kompetentnosti jednotlivých subjektů managementu.
Interpretujte výsledky a navrhněte opatření na zvyšování a rozvoj manažerské kompetentnosti.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické koncepce a přístupy v managementu orientovaném na manažerskou kompetentnost.
Zpracujte literární rešerši zabývající se přípravou pracovníků na manažerskou kompetentnost.
Uskutečněte průzkum ve firmě Delphi zaměřený na úroveň a vyhodnocení manažerské kompetentnosti jednotlivých subjektů managementu.
Interpretujte výsledky a navrhněte opatření na zvyšování a rozvoj manažerské kompetentnosti.
Seznam doporučené literatury
1. PORVAZNÍK, Ján. Celostní management. 2. rozš. vyd. Bratislava: Sprint, 2003. ISBN 80-89085-05-9.
2. VODÁČEK, Leoš, VODÁČKOVÁ, Olga. Management na prahu 90. let. 1. vyd. Praha: Institut řízení Praha, 1991. ISBN 80-7014-034-8.
3. KOTLER, Philip. Marketing management. 7. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85606-08-2.
4. KOONTZ, H., O., DONNELL, C., WEIHRICH, H. Management. 1. vyd. New York: McGraw -Hill, 1984. ISBN 80-86259-02-4.
5. KOONTZ, H., WEIHRICH, H. Management. 6. vyd. Praha: Victoria Publishing, 2003.ISBN 80-85605-45-7.
Seznam doporučené literatury
1. PORVAZNÍK, Ján. Celostní management. 2. rozš. vyd. Bratislava: Sprint, 2003. ISBN 80-89085-05-9.
2. VODÁČEK, Leoš, VODÁČKOVÁ, Olga. Management na prahu 90. let. 1. vyd. Praha: Institut řízení Praha, 1991. ISBN 80-7014-034-8.
3. KOTLER, Philip. Marketing management. 7. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85606-08-2.
4. KOONTZ, H., O., DONNELL, C., WEIHRICH, H. Management. 1. vyd. New York: McGraw -Hill, 1984. ISBN 80-86259-02-4.
5. KOONTZ, H., WEIHRICH, H. Management. 6. vyd. Praha: Victoria Publishing, 2003.ISBN 80-85605-45-7.