Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním spokojenosti zákazníků firmy Tawesco, s.r.o. Analyzuje současný stav spokojenosti a porovnává jej s minulými výsledky. Popisuje rostoucí význam spokojených zákazníků, jakožto klíč k úspěchu každé firmy.
Průzkum spokojenosti je zpracován pomocí dotazníkového šetření u jednotlivých zákazníků. Na základě zjištěných a vypracovaných informací jsou společnosti doporučeny návrhy, vedoucí k systematickému zvyšování spokojenosti zákazníků. U jednotlivých doporučení jsou uvedeny náklady na zavedení navržených opatření a s nimi spojená rizika.
Anotace v angličtině
This Bachelor work examines satisfaction of the customers of Tawesco Ltd and analyses the present conditions of satisfaction and compares it with past conditions.My thesis decribes growth of customers´satisfaction as key for success in every company.
The survey was carried out by means of a questionnaire filled out by the customers. Based on the information acquired and processed, the author has made recommendations for the firm that will lead to a systematic improvement of its satisfaction of their customers. Specific recommendations include a cost analysis in relation to the implemented measures and accompanying risks.
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním spokojenosti zákazníků firmy Tawesco, s.r.o. Analyzuje současný stav spokojenosti a porovnává jej s minulými výsledky. Popisuje rostoucí význam spokojených zákazníků, jakožto klíč k úspěchu každé firmy.
Průzkum spokojenosti je zpracován pomocí dotazníkového šetření u jednotlivých zákazníků. Na základě zjištěných a vypracovaných informací jsou společnosti doporučeny návrhy, vedoucí k systematickému zvyšování spokojenosti zákazníků. U jednotlivých doporučení jsou uvedeny náklady na zavedení navržených opatření a s nimi spojená rizika.
Anotace v angličtině
This Bachelor work examines satisfaction of the customers of Tawesco Ltd and analyses the present conditions of satisfaction and compares it with past conditions.My thesis decribes growth of customers´satisfaction as key for success in every company.
The survey was carried out by means of a questionnaire filled out by the customers. Based on the information acquired and processed, the author has made recommendations for the firm that will lead to a systematic improvement of its satisfaction of their customers. Specific recommendations include a cost analysis in relation to the implemented measures and accompanying risks.
Zpracujte literární rešerši vztahující se k stanovení spokojenosti zákazníků.
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků firmy Tawesco, s.r.o.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Tawesco, s.r.o.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k stanovení spokojenosti zákazníků.
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků firmy Tawesco, s.r.o.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Tawesco, s.r.o.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Seznam doporučené literatury
[1] ZBOŘIL, K.Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1996.106s. ISBN 80-7079-389-9
[2] ŠUMBEROVÁ, P., KOZÁK, V. Základy marketingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2000. 1. vydání. 101.s. ISBN 80-214-1657-2
[3] INTERNÍ DOKUMENTACE FIRMY TAWESCO, S.R.O.
[4] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. 1.vyd. Praha:Grada, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8
[5] KOTLER, P. Marketing management. 9. vyd. Praha: Grada, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-299
Seznam doporučené literatury
[1] ZBOŘIL, K.Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1996.106s. ISBN 80-7079-389-9
[2] ŠUMBEROVÁ, P., KOZÁK, V. Základy marketingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2000. 1. vydání. 101.s. ISBN 80-214-1657-2
[3] INTERNÍ DOKUMENTACE FIRMY TAWESCO, S.R.O.
[4] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. 1.vyd. Praha:Grada, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8
[5] KOTLER, P. Marketing management. 9. vyd. Praha: Grada, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-299