Tato práce se zabývá problematikou konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice s.r.o..
Jejím obsahem jsou dvě základní části - teoretická a praktická část.
V teoretické části se zabývám pojmy jako je strategie, konkurence a konkurenceschopnost.
V praktické části této práce se pak zabývám samotnou analýzou firmy a jejích konkurentů na trhu. Tato praktická část je uzavřena závěrem a konkrétními doporučeními pro firmu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deal with issue of the competitiveness of the company greiner packaging slušovice s.r.o.
It covers two main parts - theoretical analysis and practical analysis.
In theoretical analysis are explained terms such a strategy, competition and competitiveness.
There is analysis of the whole company and its competitors on the czech market in the practical analysis. This analysis is completed with a conclusions and concrete recommendations for the company.
Klíčová slova
strategie, konkurence, konkurenceschopnost
Klíčová slova v angličtině
strategy, competition, competitiveness
Rozsah průvodní práce
60 s., 4 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá problematikou konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice s.r.o..
Jejím obsahem jsou dvě základní části - teoretická a praktická část.
V teoretické části se zabývám pojmy jako je strategie, konkurence a konkurenceschopnost.
V praktické části této práce se pak zabývám samotnou analýzou firmy a jejích konkurentů na trhu. Tato praktická část je uzavřena závěrem a konkrétními doporučeními pro firmu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deal with issue of the competitiveness of the company greiner packaging slušovice s.r.o.
It covers two main parts - theoretical analysis and practical analysis.
In theoretical analysis are explained terms such a strategy, competition and competitiveness.
There is analysis of the whole company and its competitors on the czech market in the practical analysis. This analysis is completed with a conclusions and concrete recommendations for the company.
Klíčová slova
strategie, konkurence, konkurenceschopnost
Klíčová slova v angličtině
strategy, competition, competitiveness
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši orientovanou na problematiku konkurenceschopnosti.
Popište firmu Greiner Packaging Slušovice s.r.o., její výrobní program a oblast produktů, u nichž bude konkurenceschopnost posuzována.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky stávající konkurenceschopnosti u vybraných produktů.
Navrhněte konkrétní opatření za účelem zvýšení konkurenceschopnosti orientující se na posuzované produkty.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši orientovanou na problematiku konkurenceschopnosti.
Popište firmu Greiner Packaging Slušovice s.r.o., její výrobní program a oblast produktů, u nichž bude konkurenceschopnost posuzována.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky stávající konkurenceschopnosti u vybraných produktů.
Navrhněte konkrétní opatření za účelem zvýšení konkurenceschopnosti orientující se na posuzované produkty.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, M. Personální management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999.ISBN 80-7169-614-5
[2] BRANNAN, T. Jak se dělá účinná reklama. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996.ISBN 80-78958-17-4
[3] ČICHOVSKÝ, L. Marketing - produkt - projekt. 1. vyd. Ostrava: Montanex, 1994. 196 s. ISBN 80-85780-17-8
[4] FIALOVÁ, H., TOMEK, G. Malý slovník marketingu. 1. vyd. Karviná: Ecomix - Ok, 1994. 158 s. ISBN 80-901546-4-6
[5] HORÁKOVÁ, I., KOHOUT, J. Reklama v podnikání. 1. vyd. Praha: FITR JUVEN Bohemia, 1995. ISBN 80-852418-0-4
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, M. Personální management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999.ISBN 80-7169-614-5
[2] BRANNAN, T. Jak se dělá účinná reklama. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996.ISBN 80-78958-17-4
[3] ČICHOVSKÝ, L. Marketing - produkt - projekt. 1. vyd. Ostrava: Montanex, 1994. 196 s. ISBN 80-85780-17-8
[4] FIALOVÁ, H., TOMEK, G. Malý slovník marketingu. 1. vyd. Karviná: Ecomix - Ok, 1994. 158 s. ISBN 80-901546-4-6
[5] HORÁKOVÁ, I., KOHOUT, J. Reklama v podnikání. 1. vyd. Praha: FITR JUVEN Bohemia, 1995. ISBN 80-852418-0-4