Cílem této bakalářské práce je analyzovat stávající stav podnikové etiky ve společnosti Kiss Publikum, a. s. a zpracovat návrh vedoucí ke zlepšení současného stavu.
V první části práce jsou na základě literární rešerše vymezena teoretická a metodická východiska, která jsou potřebná pro zpracování praktické části práce.
Druhá, praktická část práce vychází z průzkumu současného stavu podnikové etiky v Kiss Publikum, a. s. Podkladem pro průzkum jsou vnitřní normy podniku a dotazníkové šetření mezi jeho pracovníky, dále pak provedení dotazníkového šetření u veřejnosti.
Výsledkem této bakalářské práce je vytvoření etického kodexu akciové společnosti Kiss Publikum.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor work is to analyze the current situation of business ethics in Kiss Publikum, a. s. and to make a proposals lead to improvement of this situation.
In the first part of the work on the basis of literature research identified the theoretical and methodological bases, which are needed for the processing of the practical work.
The second, practical part of the work is based on a survey of the current state of corporate ethics of Kiss Publikum, a. s. The bases for the survey are internal company standards and questionnaire survey among its workers, then the implementation of a questionnaire survey among the public.
The result of this bachelor’s work is to make the Code of conduct of Kiss Publikum, a. s.
Ethics, Business ethics, Code of conduct, Corporate culture, Professional ethics.
Rozsah průvodní práce
96 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analyzovat stávající stav podnikové etiky ve společnosti Kiss Publikum, a. s. a zpracovat návrh vedoucí ke zlepšení současného stavu.
V první části práce jsou na základě literární rešerše vymezena teoretická a metodická východiska, která jsou potřebná pro zpracování praktické části práce.
Druhá, praktická část práce vychází z průzkumu současného stavu podnikové etiky v Kiss Publikum, a. s. Podkladem pro průzkum jsou vnitřní normy podniku a dotazníkové šetření mezi jeho pracovníky, dále pak provedení dotazníkového šetření u veřejnosti.
Výsledkem této bakalářské práce je vytvoření etického kodexu akciové společnosti Kiss Publikum.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor work is to analyze the current situation of business ethics in Kiss Publikum, a. s. and to make a proposals lead to improvement of this situation.
In the first part of the work on the basis of literature research identified the theoretical and methodological bases, which are needed for the processing of the practical work.
The second, practical part of the work is based on a survey of the current state of corporate ethics of Kiss Publikum, a. s. The bases for the survey are internal company standards and questionnaire survey among its workers, then the implementation of a questionnaire survey among the public.
The result of this bachelor’s work is to make the Code of conduct of Kiss Publikum, a. s.
Ethics, Business ethics, Code of conduct, Corporate culture, Professional ethics.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se podnikové etiky a etického kodexu.
II. Praktická část
Identifikujte a zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu podnikové etiky v akciové společnosti Kiss Publikum.
Proveďte návrhy vedoucí ke zdokonalení současného stavu podnikové etiky v akciové společnosti Kiss Publikum.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se podnikové etiky a etického kodexu.
II. Praktická část
Identifikujte a zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu podnikové etiky v akciové společnosti Kiss Publikum.
Proveďte návrhy vedoucí ke zdokonalení současného stavu podnikové etiky v akciové společnosti Kiss Publikum.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLÁHA, J., DYTRT, Z. Manažerská etika. 1. vyd. Praha: Management Press, s. r. o., 2003. 155 s. ISBN 80-7261-084-8.
[2] DYTRT, Z. a kol. Etika v podnikatelském prostředí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2006. 196 s. ISBN 80-247-1589-9.
[3] PUTNOVÁ, A., SEKNIČKA, P. Etické řízení ve firmě: nástroje a metody: etický a sociální audit. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2007. 168 s. ISBN 978-80-247-1621-3.
[4] STEINMANN, H., LÖHR, A. Základy podnikové etiky. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 133 s. ISBN 80-85865-56-4.
[5] ŠRONEK, I. Etiketa a etika v podnikání. 1. vyd. Praha: Management Press, 1995. 213 s. ISBN 80-85603-94-2.
Seznam doporučené literatury
[1] BLÁHA, J., DYTRT, Z. Manažerská etika. 1. vyd. Praha: Management Press, s. r. o., 2003. 155 s. ISBN 80-7261-084-8.
[2] DYTRT, Z. a kol. Etika v podnikatelském prostředí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2006. 196 s. ISBN 80-247-1589-9.
[3] PUTNOVÁ, A., SEKNIČKA, P. Etické řízení ve firmě: nástroje a metody: etický a sociální audit. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2007. 168 s. ISBN 978-80-247-1621-3.
[4] STEINMANN, H., LÖHR, A. Základy podnikové etiky. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 133 s. ISBN 80-85865-56-4.
[5] ŠRONEK, I. Etiketa a etika v podnikání. 1. vyd. Praha: Management Press, 1995. 213 s. ISBN 80-85603-94-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Dohnalová - V jakév vztahu jsou firmy Kiss Publikum a Radio Zlín? V čem jsou největší esa pro Kiss Publikum? Jakou naději dáváte Vašemu etickému kodexu v dané firmě?
Neměly by být etické kodexy součástí uzavření pracovní smlouvy?
Ing. Tomancová - Co bylo hlavním důvodem psát etický kodex pro firmy s 20 zaměstnanci?
doc. Dohnalová - Jaké budou sankce zaměstannců při porušení etickéh kodexu?
dr. Šteker - Inspirovala jste se jinými etickými kodexy?