Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem jako součástí integrované marketingové komunikace společnosti Kovosteel, s. r. o. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se sponzoringu, jeho zásad, druhů, oblastí a měření. Rovněž poukazuje na vhodnou komunikaci s individuálními sponzory. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti Kovosteel, s. r. o., shrnutí jejích sponzorských aktivit a s tím spojené dotazníkové šetření. V závěru práce jsou uvedeny návrhy ke zlepšení sponzoringu a s nimi související rizika.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with sponsoring as a part of integrated marketing communication of Kovosteel, s. r. o. The theoretical part contains knowledge related to sponsoring, its principles, sorts, scopes and measurement. It also refers to suitable communication with individual sponsors. The practical part contains characterization of Kovosteel, s. r. o., summary of its sponsoring activities and checklist survey. In the end of the thesis there are stated sponsoring improvement proposals with related risks.
Klíčová slova
Integrace marketingové komunikace, sponzoring, reklama, public relations, druhy sponzoringu, měření efektivnosti sponzorství, komunikace se sponzory.
Klíčová slova v angličtině
Integrated marketing communications, sponsoring, advertisement, public relations, sorts of sponsoring, sponsoring effectiveness measurement, communication with sponsors.
Rozsah průvodní práce
66
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem jako součástí integrované marketingové komunikace společnosti Kovosteel, s. r. o. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se sponzoringu, jeho zásad, druhů, oblastí a měření. Rovněž poukazuje na vhodnou komunikaci s individuálními sponzory. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti Kovosteel, s. r. o., shrnutí jejích sponzorských aktivit a s tím spojené dotazníkové šetření. V závěru práce jsou uvedeny návrhy ke zlepšení sponzoringu a s nimi související rizika.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with sponsoring as a part of integrated marketing communication of Kovosteel, s. r. o. The theoretical part contains knowledge related to sponsoring, its principles, sorts, scopes and measurement. It also refers to suitable communication with individual sponsors. The practical part contains characterization of Kovosteel, s. r. o., summary of its sponsoring activities and checklist survey. In the end of the thesis there are stated sponsoring improvement proposals with related risks.
Klíčová slova
Integrace marketingové komunikace, sponzoring, reklama, public relations, druhy sponzoringu, měření efektivnosti sponzorství, komunikace se sponzory.
Klíčová slova v angličtině
Integrated marketing communications, sponsoring, advertisement, public relations, sorts of sponsoring, sponsoring effectiveness measurement, communication with sponsors.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se ke sponzoringu.
II. Praktická část
Analyzujte současné využití sponzoringu ve firmě Kovosteel, s. r. o.
Vypracujte doporučení pro aplikaci sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se ke sponzoringu.
II. Praktická část
Analyzujte současné využití sponzoringu ve firmě Kovosteel, s. r. o.
Vypracujte doporučení pro aplikaci sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMACKER, P., VAN DEN BERGH, J., GEUENS, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] KENNETH, E., CLOW, BAACK, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[3] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
[4] ČEPELKA, O. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. vyd. Liberec: Nadace Omega, 1997. 243 s. ISBN 80-902376-0-6.
[5] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMACKER, P., VAN DEN BERGH, J., GEUENS, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] KENNETH, E., CLOW, BAACK, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[3] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
[4] ČEPELKA, O. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. vyd. Liberec: Nadace Omega, 1997. 243 s. ISBN 80-902376-0-6.
[5] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Dytrt - Dáváte přednost tomu aby sponzorství jedné akce bylo záležitostí jednoho či více sponzorů?
dr. Mikeska - Proč společnost Kovosteal využívá jako motiv. maják, vláček apod.?