V bakalářské práci se zabývám zlepšením nabízených služeb internetového obchodu s barmanskými a vinařskými potřebami Skvarlo.cz, který jsem před rokem založil.
Navrhnutá doporučení jsou výsledkem analýzy ostatních nebo konkurenčních interneto-vých obchodů a ročního působení v této oblasti jako majitel tohoto obchodu. Hlavním cí-lem bylo co nejvíce přizpůsobit obchod stálým či potenciálním zákazníkům, a v návaznosti na zjištěné skutečnosti zkvalitnit nabízené služby.
Anotace v angličtině
My thesis deals with the improvement of services offered by an online store with a wine and bartender's accessories Skvarlo.cz which I launched a year ago.
All the suggested recommendations are the result of my own observation of other online stores as the true competition, and sums up a year activity in this field as the owner of the business. The main objective was to adapt the store to core or even potential clients and following that to improve the service offered.
Online store, e-shop, services, customer, improving the services offered, orientation to cus-tomer
Rozsah průvodní práce
65 s.
Jazyk
CZ
Anotace
V bakalářské práci se zabývám zlepšením nabízených služeb internetového obchodu s barmanskými a vinařskými potřebami Skvarlo.cz, který jsem před rokem založil.
Navrhnutá doporučení jsou výsledkem analýzy ostatních nebo konkurenčních interneto-vých obchodů a ročního působení v této oblasti jako majitel tohoto obchodu. Hlavním cí-lem bylo co nejvíce přizpůsobit obchod stálým či potenciálním zákazníkům, a v návaznosti na zjištěné skutečnosti zkvalitnit nabízené služby.
Anotace v angličtině
My thesis deals with the improvement of services offered by an online store with a wine and bartender's accessories Skvarlo.cz which I launched a year ago.
All the suggested recommendations are the result of my own observation of other online stores as the true competition, and sums up a year activity in this field as the owner of the business. The main objective was to adapt the store to core or even potential clients and following that to improve the service offered.
Online store, e-shop, services, customer, improving the services offered, orientation to cus-tomer
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k poskytovaným službám internetových obchodů.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav poskytovaných služeb internetového obchodu skvarlo.cz.
Vypracujte doporučení na zlepšení nabízených služeb internetového obchodu skvarlo.cz.
Navrhnutá doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k poskytovaným službám internetových obchodů.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav poskytovaných služeb internetového obchodu skvarlo.cz.
Vypracujte doporučení na zlepšení nabízených služeb internetového obchodu skvarlo.cz.
Navrhnutá doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[3] KOTLER, P. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[3] KOTLER, P. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Mandincová - Zkoumal jste přání zákazníků? Co oni postrádají ve Vašem obchodu?