Informace o kvalifikační práci Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a. s. s využitím nástrojů marketingové komunikace
Obsahem této bakalářské práce je navržení a zefektivnění marketingové komunikace pro společnost Fatra, a.s. Tato společnost je jedním z největších zpracovatelů plastů ve střední Evropě a je také nedílnou součástí plastikářského průmyslu v České republice. Tato baka-lářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány jednotlivé součásti marketingové komunikace. V praktické části jsou dále uvedeny bližší informace o společnosti samotné, o současném stavu marketingové komunikace firmy, také SWOT analýza, analýza prodeje a další. V závěru je prezentován návrh na zlepšení marke-tingové komunikace, který je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This content of this bachelor thesis is proposition and making the marketing communication more effective for the company Fatra a.s. This company is the one of the biggest processors of plastics in Central Europe and holds a significant share in the plastics industry in the Czech Republic. This bachelor thesis is devided into theoretical and practical part. In the first part are described individual parts of marketing communications. In the practical part are noted information about company, present state of marketing communication in the company as well as SWOT analysis and also sales analysis and so on. My proposal con-cerning the improvement of the marketing communication in the Fatra a.s. including cost and risk analysis is presented at the close.
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama, public relations, podpora prodeje, přímý marketing, sponzoring, výstavy a veletrhy, osobní prodej, interaktivní marketing, SWOT analýza, návrh zlepšení marketingové komunikace.
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, advertising, public relations, sales promotion, direct marketing, sponsoring, personal selling, exhibitions and fairs, interactive marketing, SWOT analysis, proposal of more effective marketing communication.
Rozsah průvodní práce
95 s., 3 s. tab. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem této bakalářské práce je navržení a zefektivnění marketingové komunikace pro společnost Fatra, a.s. Tato společnost je jedním z největších zpracovatelů plastů ve střední Evropě a je také nedílnou součástí plastikářského průmyslu v České republice. Tato baka-lářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány jednotlivé součásti marketingové komunikace. V praktické části jsou dále uvedeny bližší informace o společnosti samotné, o současném stavu marketingové komunikace firmy, také SWOT analýza, analýza prodeje a další. V závěru je prezentován návrh na zlepšení marke-tingové komunikace, který je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This content of this bachelor thesis is proposition and making the marketing communication more effective for the company Fatra a.s. This company is the one of the biggest processors of plastics in Central Europe and holds a significant share in the plastics industry in the Czech Republic. This bachelor thesis is devided into theoretical and practical part. In the first part are described individual parts of marketing communications. In the practical part are noted information about company, present state of marketing communication in the company as well as SWOT analysis and also sales analysis and so on. My proposal con-cerning the improvement of the marketing communication in the Fatra a.s. including cost and risk analysis is presented at the close.
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama, public relations, podpora prodeje, přímý marketing, sponzoring, výstavy a veletrhy, osobní prodej, interaktivní marketing, SWOT analýza, návrh zlepšení marketingové komunikace.
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, advertising, public relations, sales promotion, direct marketing, sponsoring, personal selling, exhibitions and fairs, interactive marketing, SWOT analysis, proposal of more effective marketing communication.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití nástrojů marketingové komunikace pro prodej měkčených PVC fólií.
Vypracujte doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a. s., s využitím nástrojů marketingové komunikace.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití nástrojů marketingové komunikace pro prodej měkčených PVC fólií.
Vypracujte doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a. s., s využitím nástrojů marketingové komunikace.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing. 3. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
[2] ČICHOVSKÝ, L. Jak úspěšně prodávat? 1. vyd. Ostrava: Montanex, 1994. 196 s. ISBN 80-85780-17-8.
[3] GEFFROY, E. K. Zákazník náš protivník, nebo partner? 1. vyd. Praha: Management press, 2001. 199 s. ISBN 80-7261-034-1.
[4] HOROVITZ, J. Jak získat zákazníka. 1. vyd. Praha: Management Press, 1994. 134 s. ISBN 80-85603-45-4.
[5] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing. 3. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
[2] ČICHOVSKÝ, L. Jak úspěšně prodávat? 1. vyd. Ostrava: Montanex, 1994. 196 s. ISBN 80-85780-17-8.
[3] GEFFROY, E. K. Zákazník náš protivník, nebo partner? 1. vyd. Praha: Management press, 2001. 199 s. ISBN 80-7261-034-1.
[4] HOROVITZ, J. Jak získat zákazníka. 1. vyd. Praha: Management Press, 1994. 134 s. ISBN 80-85603-45-4.
[5] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.