Bakalářská práce na téma Analýza konkurenceschopnosti a konkurenčních výhod firmy TK PLUS s.r.o. zahrnuje čtyři hlavní části. První část obsahuje teoretické poznatky, jenž se týkají konkurenční schopnosti společností. V druhé části práce podávám základní informace o vzniku firmy, jejímu předmětu podnikání, organizační struktuře, vývoji firmy, dodavatelích, odběratelích a konkurentech. Ve třetí části se zabývám přednostmi a nedostatky společnosti, analyzuji její silné a slabé stránky, hrozby a příležitosti. Poslední část mé práce obsahuje doporučení společnosti, která by ji podle mého názoru pomohla být konkurenceschopnější.
Anotace v angličtině
The title of my bachelor‘s work is Ability to compete and copetitive advantages analysis of the company TK PLUS Ltd. It includes four main parts. The first part contains the theoretical knowledge, that are connected with the ability to compete of the company. In the second part I inform you about the foundation, activities, structure, development, supliers, customers and competitors of this firm. In the third part I deal with the company‘s advantages and disadvantages and then I analyse its strenghts, weaknesses, threaths and opportunities. The last part of my work includes recommendations that in my opinioin could help this company to be more able to compete.
Bakalářská práce na téma Analýza konkurenceschopnosti a konkurenčních výhod firmy TK PLUS s.r.o. zahrnuje čtyři hlavní části. První část obsahuje teoretické poznatky, jenž se týkají konkurenční schopnosti společností. V druhé části práce podávám základní informace o vzniku firmy, jejímu předmětu podnikání, organizační struktuře, vývoji firmy, dodavatelích, odběratelích a konkurentech. Ve třetí části se zabývám přednostmi a nedostatky společnosti, analyzuji její silné a slabé stránky, hrozby a příležitosti. Poslední část mé práce obsahuje doporučení společnosti, která by ji podle mého názoru pomohla být konkurenceschopnější.
Anotace v angličtině
The title of my bachelor‘s work is Ability to compete and copetitive advantages analysis of the company TK PLUS Ltd. It includes four main parts. The first part contains the theoretical knowledge, that are connected with the ability to compete of the company. In the second part I inform you about the foundation, activities, structure, development, supliers, customers and competitors of this firm. In the third part I deal with the company‘s advantages and disadvantages and then I analyse its strenghts, weaknesses, threaths and opportunities. The last part of my work includes recommendations that in my opinioin could help this company to be more able to compete.
Na základě literárních pramenů definujte pojmy týkající se daného problému.
Analyzujte vývoj firmy ve vztahu k její konkurenceschopnosti.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky konkurenčního stavu firmy TK PLUS s.r.o.
Navrhněte způsob zlepšení konkurenční schopnosti firmy TK PLUS s.r.o.
Zásady pro vypracování
Na základě literárních pramenů definujte pojmy týkající se daného problému.
Analyzujte vývoj firmy ve vztahu k její konkurenceschopnosti.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky konkurenčního stavu firmy TK PLUS s.r.o.
Navrhněte způsob zlepšení konkurenční schopnosti firmy TK PLUS s.r.o.
Seznam doporučené literatury
1. ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti (I). 1. vyd. Praha: Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-8603-35-7
2. GLOGAR, A. Nový marketing. Radikální proměna funkce marketingu v dosahování konkurenčních výhod. In: Marketingový management a manažerský marketing. Sborník z mezinárodní konference. Zlín: UTB 2002
3. HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. 365 s. ISBN 80-85424-88-6
4. HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing [2003]. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1
5. KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Přel. P. Medek. 1. vyd. Praha:Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4
Seznam doporučené literatury
1. ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti (I). 1. vyd. Praha: Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-8603-35-7
2. GLOGAR, A. Nový marketing. Radikální proměna funkce marketingu v dosahování konkurenčních výhod. In: Marketingový management a manažerský marketing. Sborník z mezinárodní konference. Zlín: UTB 2002
3. HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. 365 s. ISBN 80-85424-88-6
4. HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing [2003]. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1
5. KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Přel. P. Medek. 1. vyd. Praha:Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4