Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketingová komunikace a komunikační mix. Praktická část se zabývá představením pivovaru Krakonoš, s. r. o., popisem a zhodnocením současné komunikační politiky této společnosti. Na tuto část navazují návrhy na zlepšení, které jsou podrobeny rizikové a nákladové analýze. Na základě těchto analýz jsou v závěru práce vybrány nejlepší návhry řešení.
Anotace v angličtině
This bachelor project consists of two parts. The definitions of marketing communication and communication mix are explained in the theoretical part. Practical part deals with introduction of the Krakonoš, s. r. o. brewery, description and assessment of the company current communication policy. There are proposals for improvement, which are subject of risk and cost analysis. Best solutions are chosen on a basis of these analyses in the end of my project.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, public relations, sponzoring, osobní prodej, direkt marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication mix, advertisement, sales promotion, public relations, sponsoring, personal selling, direct marketing
Rozsah průvodní práce
63 s., 15 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketingová komunikace a komunikační mix. Praktická část se zabývá představením pivovaru Krakonoš, s. r. o., popisem a zhodnocením současné komunikační politiky této společnosti. Na tuto část navazují návrhy na zlepšení, které jsou podrobeny rizikové a nákladové analýze. Na základě těchto analýz jsou v závěru práce vybrány nejlepší návhry řešení.
Anotace v angličtině
This bachelor project consists of two parts. The definitions of marketing communication and communication mix are explained in the theoretical part. Practical part deals with introduction of the Krakonoš, s. r. o. brewery, description and assessment of the company current communication policy. There are proposals for improvement, which are subject of risk and cost analysis. Best solutions are chosen on a basis of these analyses in the end of my project.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, public relations, sponzoring, osobní prodej, direkt marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication mix, advertisement, sales promotion, public relations, sponsoring, personal selling, direct marketing
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické prameny vztahující se k marketingové komunikaci.
Analyzujte současný stav využití marketingové komunikace v pivovaru Krakonoš.
Zpracujte návrh pro efektivnější využití marketingové komunikace.
Návrh podrobte rizikové a nákladové analýze.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické prameny vztahující se k marketingové komunikaci.
Analyzujte současný stav využití marketingové komunikace v pivovaru Krakonoš.
Zpracujte návrh pro efektivnější využití marketingové komunikace.
Návrh podrobte rizikové a nákladové analýze.
Seznam doporučené literatury
1. BAJČAN, R.: Techniky Public Relations aneb Jak pracovat s médií. Management Press, Praha, 2003. ISBN 80-7261-096-1
2. FORET, M.: Marketingová komunikace. Computer Press, Brno, 2003. ISBN 80-7226-811-2
3. FORET, M..: Marketing. Základy a postupy. Computer Press, Praha, 2001. ISBN 80-7226-558-X
4. KOTLER, P.: Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Management Press, Praha, 2003. ISBN 80-7261-082-1
5. POSPÍŠIL, P.: Efektivní Public Relations a media relations. Computer Press, Brno, 2002. ISBN 80-7226-823-6
Seznam doporučené literatury
1. BAJČAN, R.: Techniky Public Relations aneb Jak pracovat s médií. Management Press, Praha, 2003. ISBN 80-7261-096-1
2. FORET, M.: Marketingová komunikace. Computer Press, Brno, 2003. ISBN 80-7226-811-2
3. FORET, M..: Marketing. Základy a postupy. Computer Press, Praha, 2001. ISBN 80-7226-558-X
4. KOTLER, P.: Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Management Press, Praha, 2003. ISBN 80-7261-082-1
5. POSPÍŠIL, P.: Efektivní Public Relations a media relations. Computer Press, Brno, 2002. ISBN 80-7226-823-6