Téma bakalářská práce je Analýza uvedení nových obalů na trh firmou Kart Zlín, s. r. o., nový obal představuje kartonový obal na pizzu. Tato práce je rozčleněna do dvou částí. První je zaměřena na teorii, jsou zde charakteristiky analýz jako je SLEPT, Porterova a SWOT, dále mimo jiné segmentace trhu. V druhé části, tedy praktické, je představena fir-ma, její historie, portfolio. Tato část zahrnuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na základě analýz navrhnu doporučení pro uvedení nových obalů firmy Kart na trh včetně vstupu na zahraniční trhy. Výsledkem praktické části je sestavení doporučení a návrhů, které jsou následně podrobeny nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
Topic of this bachelor thesis is Analysis of introduction of new packing in the market for the company Kart Zlin, s. r. o.. New packing indroduces a pizza cardboard box. This thesis is divided into two parts. The first one is focused on theory, characteristics of analyses as SLEPT, Poter´s and SWOT are mentioned. In the following segmentation of the market is described. In the second practical part the company is introduced, its history and portfolio is described. This part includes the analysis of internal and outer environment of the com-pany. On based of these analyses I suggest ways how to bring new packingof the company Kart into the market and I describe the entrance for the international markets. The aim of the practical part is a conclusion of recommendations and suggestions which are submitted to costs and risk analyses.
Téma bakalářská práce je Analýza uvedení nových obalů na trh firmou Kart Zlín, s. r. o., nový obal představuje kartonový obal na pizzu. Tato práce je rozčleněna do dvou částí. První je zaměřena na teorii, jsou zde charakteristiky analýz jako je SLEPT, Porterova a SWOT, dále mimo jiné segmentace trhu. V druhé části, tedy praktické, je představena fir-ma, její historie, portfolio. Tato část zahrnuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na základě analýz navrhnu doporučení pro uvedení nových obalů firmy Kart na trh včetně vstupu na zahraniční trhy. Výsledkem praktické části je sestavení doporučení a návrhů, které jsou následně podrobeny nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
Topic of this bachelor thesis is Analysis of introduction of new packing in the market for the company Kart Zlin, s. r. o.. New packing indroduces a pizza cardboard box. This thesis is divided into two parts. The first one is focused on theory, characteristics of analyses as SLEPT, Poter´s and SWOT are mentioned. In the following segmentation of the market is described. In the second practical part the company is introduced, its history and portfolio is described. This part includes the analysis of internal and outer environment of the com-pany. On based of these analyses I suggest ways how to bring new packingof the company Kart into the market and I describe the entrance for the international markets. The aim of the practical part is a conclusion of recommendations and suggestions which are submitted to costs and risk analyses.
Zpracujte literární rešerši vztahující se k uvádění nových výrobků na trh s důrazem na kartonové obaly.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav sortimentu firmy KART Zlín, s. r. o. a vstup na trh nových produktů.
Vypracujte doporučení na rozšíření sortimentu a jeho uvedení na trh.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k uvádění nových výrobků na trh s důrazem na kartonové obaly.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav sortimentu firmy KART Zlín, s. r. o. a vstup na trh nových produktů.
Vypracujte doporučení na rozšíření sortimentu a jeho uvedení na trh.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BURNETT, Ken. Klíčoví zákazníci a péče o ně. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
[2] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 778 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Diferencované řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 268 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
[5] SCHIFFMAN, Leon G., KANUK, Leslie Lazar. Nákupní chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2004. 933 s. ISBN 8025100944.
Seznam doporučené literatury
[1] BURNETT, Ken. Klíčoví zákazníci a péče o ně. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
[2] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 778 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Diferencované řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 268 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
[5] SCHIFFMAN, Leon G., KANUK, Leslie Lazar. Nákupní chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2004. 933 s. ISBN 8025100944.