Předmětem této bakalářská práce je analýza systému vzdělávání zaměstnanců. První teore-tická část je zaměřena nejprve na samotný proces vzdělávání, jeho význam pro organizaci, zaměstnance a jednotlivé kroky procesu vzdělávání. Dále se zde zabývám vzdělávacími metodami a novodobými trendy ve vzdělávání. Ve druhé praktické části je popisována společnost SCHOTT, organizace personálního oddělení a zavedený systém vzdělávání zaměstnanců je analyzován formou dotazníků a strukturovaného pohovoru. Cílem bakalář-ské práce je pochopit existující systém a navrhnout efektivní opatření ke zlepšení součas-ného stavu.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is an analysis of educational system of employees. The first theo-retical part is focused at first on the educational process itself, its importance for the or-ganization, employees and individual steps of educational system. It goes on to describe educational methods and modern trends in education. In the second part is described SCHOTT company, organization of Human Resource department and implemented educa-tional system of employees is analyzed by the means of questionnaires and structured in-terview. The objective of this thesis is to understand the existing system and to propose effective measures to improve the actual status.
Klíčová slova
systém vzdělávání, analýza, efektivita, identifikace vzdělávacích potřeb, plánování, vyhodnocování
Klíčová slova v angličtině
education system, analysis, effectiveness, identification of education needs, planning, evaluation
Rozsah průvodní práce
66 s., 5 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této bakalářská práce je analýza systému vzdělávání zaměstnanců. První teore-tická část je zaměřena nejprve na samotný proces vzdělávání, jeho význam pro organizaci, zaměstnance a jednotlivé kroky procesu vzdělávání. Dále se zde zabývám vzdělávacími metodami a novodobými trendy ve vzdělávání. Ve druhé praktické části je popisována společnost SCHOTT, organizace personálního oddělení a zavedený systém vzdělávání zaměstnanců je analyzován formou dotazníků a strukturovaného pohovoru. Cílem bakalář-ské práce je pochopit existující systém a navrhnout efektivní opatření ke zlepšení součas-ného stavu.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is an analysis of educational system of employees. The first theo-retical part is focused at first on the educational process itself, its importance for the or-ganization, employees and individual steps of educational system. It goes on to describe educational methods and modern trends in education. In the second part is described SCHOTT company, organization of Human Resource department and implemented educa-tional system of employees is analyzed by the means of questionnaires and structured in-terview. The objective of this thesis is to understand the existing system and to propose effective measures to improve the actual status.
Klíčová slova
systém vzdělávání, analýza, efektivita, identifikace vzdělávacích potřeb, plánování, vyhodnocování
Klíčová slova v angličtině
education system, analysis, effectiveness, identification of education needs, planning, evaluation
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny zaměřené na systém vzdělávání.
II. Praktická část
Zhodnoťte a analyzujte systém vzdělávání v akciové společnosti SCHOTT CR.
Navrhněte náměty na zlepšení systému vzdělávání této firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny zaměřené na systém vzdělávání.
II. Praktická část
Zhodnoťte a analyzujte systém vzdělávání v akciové společnosti SCHOTT CR.
Navrhněte náměty na zlepšení systému vzdělávání této firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] AMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
[2] D´AMBROSOVÁ, H., et al. Abeceda personalistiky 2009. 3. vyd. Olomouc: Anag, 2009. 383 s. ISBN 978-80-7263-512-2.
[3] BELCOURT, M., WRIGHT, P. Vzdělávání pracovníků a řízení pracovního výkonu. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 248 s. ISBN 80-7169-459-2.
[4] DONNELLY, J., GIBSON, J., IVANCEVICH, J. Management. 1. vyd. Praha: Grada, 1997. 824 s. ISBN 80-7169-422-3.
[5] PRŮCHA, J. Vzdělávání a školství ve světě. 1. vyd. Praha: Portál, 1999. 320 s. ISBN 80-7178-290-4.
Seznam doporučené literatury
[1] AMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
[2] D´AMBROSOVÁ, H., et al. Abeceda personalistiky 2009. 3. vyd. Olomouc: Anag, 2009. 383 s. ISBN 978-80-7263-512-2.
[3] BELCOURT, M., WRIGHT, P. Vzdělávání pracovníků a řízení pracovního výkonu. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 248 s. ISBN 80-7169-459-2.
[4] DONNELLY, J., GIBSON, J., IVANCEVICH, J. Management. 1. vyd. Praha: Grada, 1997. 824 s. ISBN 80-7169-422-3.
[5] PRŮCHA, J. Vzdělávání a školství ve světě. 1. vyd. Praha: Portál, 1999. 320 s. ISBN 80-7178-290-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Šteker - Myslíte si, že nebudou žádné náklady na pracovníka, když to místo pracovní zavedete? Proč jse dávala dotazník vedoucím oddělení místo řadovým pracovníkům? Nemyslíte, že 9 respondentů je málo?
Ing. Tomancová - Proškolení pracovníků - nenajmou si raději externí firmuů? Máte informace o výšce finančních prostředků na aktivity (sport)?