V mé bakalářské práci jsem se zabývala zavedením cílené marketingové komunikace do projektu ‚qEkonomicko-manažerská olympiáda‘‘, který je pořádán již druhým rokem studenty Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Mé návrhy a doporučení jsem zformulovala na základě zjištěných teoretických poznatků, kterými jsem se zabývala v první části mé práce, a také díky výsledkům kvantitativního výzkumu obou ročníků projektu, jež jsem analyzovala v mé praktické části. Návrhy a doporučení jsou navrženy tak, aby příštím ročníkům Ekonomicko-manažerské olympiády přinesly zvýšení úrovně marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
In the bachelor thesis I dealt with the implementation of target marketing communications to the project ‚qThe Olympics in Economics and Management‘‘. Project is organized for the second year by students of Faculty of Management and Economics Tomas Bata University in Zlin. My suggestions and recommendations are based on established theoretical knowledge in first part of the thesis and on results of research in practical part. Suggestions and recommendations are designed to bring marketing communications to the higher level for next year of The Olympics in Economics and Management.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, nástroje komunikačního mixu,
kvantitativní marketingový výzkum, projektové řízení, řízení projektů, projekt, SWOT analýza, logický rámec, metoda RIPRAN, Ekonomicko-manažerská olympiáda.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing communications, Communications mix, The mix of communication tools, Quantitative marketing research, project management, Project Management, Design,analysis of the SWOT, The logical framework, method RIPRAN, The Olympics in Economics and Management.
Rozsah průvodní práce
87s., 16 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
V mé bakalářské práci jsem se zabývala zavedením cílené marketingové komunikace do projektu ‚qEkonomicko-manažerská olympiáda‘‘, který je pořádán již druhým rokem studenty Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Mé návrhy a doporučení jsem zformulovala na základě zjištěných teoretických poznatků, kterými jsem se zabývala v první části mé práce, a také díky výsledkům kvantitativního výzkumu obou ročníků projektu, jež jsem analyzovala v mé praktické části. Návrhy a doporučení jsou navrženy tak, aby příštím ročníkům Ekonomicko-manažerské olympiády přinesly zvýšení úrovně marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
In the bachelor thesis I dealt with the implementation of target marketing communications to the project ‚qThe Olympics in Economics and Management‘‘. Project is organized for the second year by students of Faculty of Management and Economics Tomas Bata University in Zlin. My suggestions and recommendations are based on established theoretical knowledge in first part of the thesis and on results of research in practical part. Suggestions and recommendations are designed to bring marketing communications to the higher level for next year of The Olympics in Economics and Management.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, nástroje komunikačního mixu,
kvantitativní marketingový výzkum, projektové řízení, řízení projektů, projekt, SWOT analýza, logický rámec, metoda RIPRAN, Ekonomicko-manažerská olympiáda.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing communications, Communications mix, The mix of communication tools, Quantitative marketing research, project management, Project Management, Design,analysis of the SWOT, The logical framework, method RIPRAN, The Olympics in Economics and Management.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte literární prameny a zformulujte teoretická východiska pro zpracování návrhu na zlepšení marketingové komunikace projektu "Ekonomicko-manažerská olympiáda".
II. Praktická část
Proveďte analýzu pilotního ročníku projektu "Ekonomicko-manažerská olympiáda" a zhodnoťte úroveň marketingové komunikace.
Navrhněte zdokonalení marketingové komunikace a tento návrh podrobte nákladové, rizikové analýze a analýze přínosu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte literární prameny a zformulujte teoretická východiska pro zpracování návrhu na zlepšení marketingové komunikace projektu "Ekonomicko-manažerská olympiáda".
II. Praktická část
Proveďte analýzu pilotního ročníku projektu "Ekonomicko-manažerská olympiáda" a zhodnoťte úroveň marketingové komunikace.
Navrhněte zdokonalení marketingové komunikace a tento návrh podrobte nákladové, rizikové analýze a analýze přínosu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DOLEŽAL, Jan, MÁCHAL, Pavel, LACKO, Branislav. Projektový management podle IPMA. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 512 s. ISBN 978-80-247-2848-3.
[2] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. 6. vyd. Praha : Grada, 2003. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] PATALAS, Thomas. Guerillový marketing : Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 191 s. ISBN 978-80-247-2484-3.
[5] ŠUMBEROVÁ, Pavla, KOZÁK, Vratislav. Základy marketingu. 2. upr. vyd. Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky, 2000. 100 s. ISBN 80-214-1657-2.
Seznam doporučené literatury
[1] DOLEŽAL, Jan, MÁCHAL, Pavel, LACKO, Branislav. Projektový management podle IPMA. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 512 s. ISBN 978-80-247-2848-3.
[2] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. 6. vyd. Praha : Grada, 2003. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] PATALAS, Thomas. Guerillový marketing : Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 191 s. ISBN 978-80-247-2484-3.
[5] ŠUMBEROVÁ, Pavla, KOZÁK, Vratislav. Základy marketingu. 2. upr. vyd. Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky, 2000. 100 s. ISBN 80-214-1657-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Dytrt - Jaké jsou další cíle a přínosy Vaší BP?