Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na obecné informace o bioproduktech a na současný stav trhu s biopotravinami. Popisuje formy prodeje biopotravin, právní legislativu, výrobu biopotravin a kontrolní systém.
Cílem mé bakalářské práce je navržení vhodné marketingové strategie pro výrobce biopo-travin. Návrh marketingové strategie je proveden na základě vyhodnocených dat zjištěných o spotřebitelích potravin prostřednictvím dotazníků.
Anotace v angličtině
The theoretical part of the bacherol thesis focuses on the general information about organic product and on the current status of the organic food market. It describes the forms of sale, legal legislation, production of organic food and kontrol system.
The aim of my bacherol thesis is proposition of appropriate marketing strategy for produ-cers of organic food. The marketing propsal is carried out based on evaluation of date ascertained about consumers of organic food through questionnaires.
Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na obecné informace o bioproduktech a na současný stav trhu s biopotravinami. Popisuje formy prodeje biopotravin, právní legislativu, výrobu biopotravin a kontrolní systém.
Cílem mé bakalářské práce je navržení vhodné marketingové strategie pro výrobce biopo-travin. Návrh marketingové strategie je proveden na základě vyhodnocených dat zjištěných o spotřebitelích potravin prostřednictvím dotazníků.
Anotace v angličtině
The theoretical part of the bacherol thesis focuses on the general information about organic product and on the current status of the organic food market. It describes the forms of sale, legal legislation, production of organic food and kontrol system.
The aim of my bacherol thesis is proposition of appropriate marketing strategy for produ-cers of organic food. The marketing propsal is carried out based on evaluation of date ascertained about consumers of organic food through questionnaires.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky problematiky biopotravin.
II. Praktická část
Analyzujte chování spotřebitelů v oblasti biopotravin.
Navrhněte vhodné marketingové strategie pro výrobce biopotravin.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky problematiky biopotravin.
II. Praktická část
Analyzujte chování spotřebitelů v oblasti biopotravin.
Navrhněte vhodné marketingové strategie pro výrobce biopotravin.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9.
[2] SCHIFFMAN, Leon, KANUK, Leslie. Nákupní chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
[3] ŠARAPATKA, Bořivoj, URBAN, Jiří. Ekologické zemědělství učebnice pro školy i praxi II.díl. 1. vyd. Šumperk: PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců, 2005. 334 s. ISBN 80-903583-0-6.
[4] ŠARAPATKA, Bořivoj, URBAN, Jiří. Ekologické zemědělství v praxi. 1. vyd. Šumperk: PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců, 2006. 504 s. ISBN 80-87080-00-9.
[5] URBAN, Jiří, ŠARAPATKA, Bořivoj. Ekologické zemědělství učebnice pro školy i praxi I.díl. 1. vyd. Praha: Ministerstvo životního prostředí a PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců, 2003. 280 s. ISBN 80-7212-274-6.
Seznam doporučené literatury
[1] PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9.
[2] SCHIFFMAN, Leon, KANUK, Leslie. Nákupní chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
[3] ŠARAPATKA, Bořivoj, URBAN, Jiří. Ekologické zemědělství učebnice pro školy i praxi II.díl. 1. vyd. Šumperk: PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců, 2005. 334 s. ISBN 80-903583-0-6.
[4] ŠARAPATKA, Bořivoj, URBAN, Jiří. Ekologické zemědělství v praxi. 1. vyd. Šumperk: PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců, 2006. 504 s. ISBN 80-87080-00-9.
[5] URBAN, Jiří, ŠARAPATKA, Bořivoj. Ekologické zemědělství učebnice pro školy i praxi I.díl. 1. vyd. Praha: Ministerstvo životního prostředí a PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců, 2003. 280 s. ISBN 80-7212-274-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Dobeš - Pro koho je určena vypracovaná analýza? Kdo může vaše výsledky využít?
doc. Popesko - Jaký je základní cíl práce a jednoznačný výstup?