Tato diplomová práce se věnuje zpracováním marketingového plánu pro cestovní kancelář CEZAKO spol. s r.o. Cílem této práce je analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a vyhodnocení současného marketingového úsilí ve společnosti. Na základě vyhodnocení jednotlivých prostředí je pak společnosti navrţena marketingová strategie s cílem udrţení současných a získání nových zákazníků a rozšíření distribuce produktů cestovní kanceláře.
Anotace v angličtině
This master?s thesis deals with the processing of a marketing plan for the tour operator CEZAKO Ltd. The aim of this study is to analyze the internal and external environment and assessment of current marketing efforts in the company. Based on the evaluation of environment is the company's marketing strategy designed to maintain existing and attract new customers and expanding distribution of products of the tour operator.
Keywords:
marketing plan, marketing strategy, SWOT analysis, Porter model of 5 competi-tive forces, marketing mix, marketing communication; risk, time and cost analyses
Rozsah průvodní práce
96 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se věnuje zpracováním marketingového plánu pro cestovní kancelář CEZAKO spol. s r.o. Cílem této práce je analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a vyhodnocení současného marketingového úsilí ve společnosti. Na základě vyhodnocení jednotlivých prostředí je pak společnosti navrţena marketingová strategie s cílem udrţení současných a získání nových zákazníků a rozšíření distribuce produktů cestovní kanceláře.
Anotace v angličtině
This master?s thesis deals with the processing of a marketing plan for the tour operator CEZAKO Ltd. The aim of this study is to analyze the internal and external environment and assessment of current marketing efforts in the company. Based on the evaluation of environment is the company's marketing strategy designed to maintain existing and attract new customers and expanding distribution of products of the tour operator.
Keywords:
marketing plan, marketing strategy, SWOT analysis, Porter model of 5 competi-tive forces, marketing mix, marketing communication; risk, time and cost analyses
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě teoretických pramenů definujte základní poznatky vztahující se k dané problematice.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingového plánování v cestovní kanceláři CEZAKO a zhodnoťte výsledky analýzy.
Vytvořte projekt marketingového plánu cestovní kanceláře.
Proveďte zhodnocení plánu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě teoretických pramenů definujte základní poznatky vztahující se k dané problematice.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingového plánování v cestovní kanceláři CEZAKO a zhodnoťte výsledky analýzy.
Vytvořte projekt marketingového plánu cestovní kanceláře.
Proveďte zhodnocení plánu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing cesta k trhu. 1. vyd. Zlín: Ekka, 2005. 344 s. ISBN 80-86898-2.
[3] WESTWOOD, John. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 117 s. ISBN: 80-7169-542-7.
[4] KNIGHT, Petr. Vysoce efektivní marketingový plán. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 143 s. ISBN 978-80-247-1999-3.
[5] JANEČKOVÁ, Ludmila, VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing cesta k trhu. 1. vyd. Zlín: Ekka, 2005. 344 s. ISBN 80-86898-2.
[3] WESTWOOD, John. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 117 s. ISBN: 80-7169-542-7.
[4] KNIGHT, Petr. Vysoce efektivní marketingový plán. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 143 s. ISBN 978-80-247-1999-3.
[5] JANEČKOVÁ, Ludmila, VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
prof. Němeček - Jaký je rozdíl mezi cestovní agenturou a cestovní kanceláří? Kde máte akční plány? Každý rok přibude 10% zákazníků a tržby Vám klesají proč?
dr. Ladová - v grafu máte "cestuji poprvé" a "1x" jaký je v tom rozdíl?