Cílem projektu bylo rozanalyzovat a předložit cestovní kanceláři HYDROTOUR a.s. řešení na zlepšení, zefektivnení a sprofesionalizování již existujícího produktu animace. Po důkladných analýzach, z kterých vyplynuly mnohé užitečné informace jsem v praktické části navrhla konkrétní vizi zlepšení manažmentu existujícího produktu z hlediska vybraných manažérskych funkcií, strategie produktu, jeho plánování a formulace cílů, organizování a řízení. Výsledkem je navržení konkrétního řešení a príslušní marketingové podpory - promotion.
Annotation in English
The main aim of my project was to analyse and submit a proposal to Hydrotour, travel agency, how to improve, make more effective and profesional existing product of animation. After exhaustive analyses,in which I investigated very important informations, I was sugessted concrete vision in a practice part of my project. The scheme is about improvig management of existing product from the side of managerial functions, product strategie, its plannig, aim formulation, organizing and managing. The result of my project is particular solution and appropriate marketing promotion.
Cílem projektu bylo rozanalyzovat a předložit cestovní kanceláři HYDROTOUR a.s. řešení na zlepšení, zefektivnení a sprofesionalizování již existujícího produktu animace. Po důkladných analýzach, z kterých vyplynuly mnohé užitečné informace jsem v praktické části navrhla konkrétní vizi zlepšení manažmentu existujícího produktu z hlediska vybraných manažérskych funkcií, strategie produktu, jeho plánování a formulace cílů, organizování a řízení. Výsledkem je navržení konkrétního řešení a príslušní marketingové podpory - promotion.
Annotation in English
The main aim of my project was to analyse and submit a proposal to Hydrotour, travel agency, how to improve, make more effective and profesional existing product of animation. After exhaustive analyses,in which I investigated very important informations, I was sugessted concrete vision in a practice part of my project. The scheme is about improvig management of existing product from the side of managerial functions, product strategie, its plannig, aim formulation, organizing and managing. The result of my project is particular solution and appropriate marketing promotion.
Prostudujte všechny teoretické zdroje adekvátní problematice.
Uskutočnente analýzu současného produktu animace podle teritoriální segmentace, hotelové segmentace a managementské segmentace.
Vyhodnoťte názorovou hladinu klientely v daný produkt v sezóne 2004.
Zpracujte syntézu poznatku, které vyplynuly z analýly a definujte hypotézu.
Formulujte diagnozu projektu jako východište pro konkrétní spracování problému a navrhnete alternativní rešení.
Research Plan
Prostudujte všechny teoretické zdroje adekvátní problematice.
Uskutočnente analýzu současného produktu animace podle teritoriální segmentace, hotelové segmentace a managementské segmentace.
Vyhodnoťte názorovou hladinu klientely v daný produkt v sezóne 2004.
Zpracujte syntézu poznatku, které vyplynuly z analýly a definujte hypotézu.
Formulujte diagnozu projektu jako východište pro konkrétní spracování problému a navrhnete alternativní rešení.
Recommended resources
Bartová H.: Chování spotrebitele a výzkumu trhu. VŠE Praha, 2004.
Kincl J.: Marketing podle trhu. Alfa Publishing 2004.
Morrisson: Marketing v pohostinství a cestovním ruchu, Victoria Publishing, Praha, 1995
Čermák R.: Animácia v hoteli, Košice, 2001.
Synek M.: Manažérská ekonomika, Grada Publishing, 2002
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Recommended resources
Bartová H.: Chování spotrebitele a výzkumu trhu. VŠE Praha, 2004.
Kincl J.: Marketing podle trhu. Alfa Publishing 2004.
Morrisson: Marketing v pohostinství a cestovním ruchu, Victoria Publishing, Praha, 1995
Čermák R.: Animácia v hoteli, Košice, 2001.
Synek M.: Manažérská ekonomika, Grada Publishing, 2002
další dle doporučení vedoucího diplomové práce