Předmětem této práce je analyzovat možnosti využití metod sociální pedagogiky v oblasti marketingu, a to zejména s ohledem na podporu prodeje výrobků z produkce menšího rodinného vinařství ? Vinařství Černý Valtice s.r.o. a jak lze poznatky a metody ze sociální pedagogiky využít v oblasti marketingu při vytváření marketingové strategie.
Anotace v angličtině
The subject of this work is the analysis of possibilities to use methods of social education science in the sphere of marketing, especially with respect to selling products from small family winery ? Vinařství Černý Valtice s.r.o. and how knowledge and methods of social education science can be done to use in the sphere of marketing in the process of creating the marketing strategy.
Klíčová slova
Sociální pedagogika, marketing, komunikace, výzkum, průzkum, segment, vinařství, víno.
Klíčová slova v angličtině
Social educational science, marketing, communications, exploration, reasearch, segment, winery, wine.
Rozsah průvodní práce
70 s. (95127 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této práce je analyzovat možnosti využití metod sociální pedagogiky v oblasti marketingu, a to zejména s ohledem na podporu prodeje výrobků z produkce menšího rodinného vinařství ? Vinařství Černý Valtice s.r.o. a jak lze poznatky a metody ze sociální pedagogiky využít v oblasti marketingu při vytváření marketingové strategie.
Anotace v angličtině
The subject of this work is the analysis of possibilities to use methods of social education science in the sphere of marketing, especially with respect to selling products from small family winery ? Vinařství Černý Valtice s.r.o. and how knowledge and methods of social education science can be done to use in the sphere of marketing in the process of creating the marketing strategy.
Klíčová slova
Sociální pedagogika, marketing, komunikace, výzkum, průzkum, segment, vinařství, víno.
Klíčová slova v angličtině
Social educational science, marketing, communications, exploration, reasearch, segment, winery, wine.
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce bude posouzení možnosti uplatnění metodologie a metod sociální pedagogiky v marketingu.
Teoretická část práce bude obsahovat přehled teoretických poznatků o marketingu s uvedením a posouzením možností uplatnění poznatků sociální pedagogiky v marketingu.
Praktická část práce bude obsahovat marketingový průzkum vybraného zboží. V poslední kapitole práce budou pak posouzeny možnosti uplatnění poznatků sociální pedagogiky v oblasti marketingu.
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce bude posouzení možnosti uplatnění metodologie a metod sociální pedagogiky v marketingu.
Teoretická část práce bude obsahovat přehled teoretických poznatků o marketingu s uvedením a posouzením možností uplatnění poznatků sociální pedagogiky v marketingu.
Praktická část práce bude obsahovat marketingový průzkum vybraného zboží. V poslední kapitole práce budou pak posouzeny možnosti uplatnění poznatků sociální pedagogiky v oblasti marketingu.
Seznam doporučené literatury
Kraus, B.: Základy sociální pedagogiky. Praha: Portál 2008.
Punch, K.F.: Základy kvantitativního šetření. Praha: Portál 2008.
Seznam doporučené literatury
Kraus, B.: Základy sociální pedagogiky. Praha: Portál 2008.
Punch, K.F.: Základy kvantitativního šetření. Praha: Portál 2008.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Vystoupení studenta
2. Otázky vedoucího a oponenta diplomové práce (viz posudky)
- odpověděl dobře
3.prof. Jílek - Osvěta vaší firmy se zaměřila na kognitivní složku?
- odpověděl částečně
Mgr. Sýkora - Na základě čeho jste ověřoval hypotézy? Kterou metodu sociální
pedagogiky jste využil?
- odpověděl částečně