Tato diplomová práce se zabývá využitím internetu k marketingovým účelům, zejména pro potřeby malých a středních firem nebo živnostníků.
Předmětem jejího zájmu je tedy především popsat metody, jak pomocí internetového marketingu zajistit spokojenost stávajících zákazníků a získat zákazníky nové. Cílem této práce pak je, aby po jejím přečtení byl běžný uživatel internetu, například majitel malé firmy, schopen zavést získané poznatky do praxe, získat nové zákazníky a zvýšit své prodeje a zisky.
Práce se zaměřuje z hlediska marketingu především na webové stránky, internetovou reklamu, optimalizace pro vyhledávače (SEO), webovou analýzu a sociální sítě.
Anotace v angličtině
This work deals with using the internet for marketing purposes especially for small businesses.
The aim of my work is mainly, that after reading it was able to normal internet user, such as the owner of a small company, to implement lessons learned into practice and gain new customers and increase their sales and profits.
The work focuses primarily in terms of marketing on websites, online advertising, search engine optimization (SEO), social network and websites analysis.
Klíčová slova
Internetový marketing, WWW, optimalizace pro vyhledávače, SEO, webová analýza, sociální sítě, Facebook, PPC, AdWords, AdSense, Google, SEM, Google Analytics, PPC, B2B, Long tail, MDA.
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, WWW, Search Engine Optimization, SEO, Web analytics, Social networks, Facebook, PPC, AdWords, AdSense, Google, SEM, Google Analytics, PPC, B2B, Long tail, MDA.
Rozsah průvodní práce
90 s., 1 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá využitím internetu k marketingovým účelům, zejména pro potřeby malých a středních firem nebo živnostníků.
Předmětem jejího zájmu je tedy především popsat metody, jak pomocí internetového marketingu zajistit spokojenost stávajících zákazníků a získat zákazníky nové. Cílem této práce pak je, aby po jejím přečtení byl běžný uživatel internetu, například majitel malé firmy, schopen zavést získané poznatky do praxe, získat nové zákazníky a zvýšit své prodeje a zisky.
Práce se zaměřuje z hlediska marketingu především na webové stránky, internetovou reklamu, optimalizace pro vyhledávače (SEO), webovou analýzu a sociální sítě.
Anotace v angličtině
This work deals with using the internet for marketing purposes especially for small businesses.
The aim of my work is mainly, that after reading it was able to normal internet user, such as the owner of a small company, to implement lessons learned into practice and gain new customers and increase their sales and profits.
The work focuses primarily in terms of marketing on websites, online advertising, search engine optimization (SEO), social network and websites analysis.
Klíčová slova
Internetový marketing, WWW, optimalizace pro vyhledávače, SEO, webová analýza, sociální sítě, Facebook, PPC, AdWords, AdSense, Google, SEM, Google Analytics, PPC, B2B, Long tail, MDA.
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, WWW, Search Engine Optimization, SEO, Web analytics, Social networks, Facebook, PPC, AdWords, AdSense, Google, SEM, Google Analytics, PPC, B2B, Long tail, MDA.
Zásady pro vypracování
Zpracujte podrobný rozbor internetového marketingu, zejména PPC reklamy (AdWords, Sklik, Etarget), MFA webů (weby dělané pro zisk z reklamy), affiliate programů a marketingu v sociálních sítích (Facebook, Twitter).
Zpracujte podrobný rozbor internetových vyhledávačů, zejména Googlu a jeho webových aplikací, marketingu ve vyhledávačích (SEM) a optimalizace pro vyhledávače (SEO).
Zpracujte podrobný rozbor webové analýzy, zejména Google Analytics.
Vypracujte na základě teorie obecnou strategii pro internetový marketing, včetně optimalizace pro vyhledávače a webové analýzy.
Prezentujte praktické ukázky (případové studie) internetového marketingu a webových stránek pro reálné nebo imaginární případy, např. hotel, obchod, úzce specializovaná firma.
Vypracujte závěr.
Zásady pro vypracování
Zpracujte podrobný rozbor internetového marketingu, zejména PPC reklamy (AdWords, Sklik, Etarget), MFA webů (weby dělané pro zisk z reklamy), affiliate programů a marketingu v sociálních sítích (Facebook, Twitter).
Zpracujte podrobný rozbor internetových vyhledávačů, zejména Googlu a jeho webových aplikací, marketingu ve vyhledávačích (SEM) a optimalizace pro vyhledávače (SEO).
Zpracujte podrobný rozbor webové analýzy, zejména Google Analytics.
Vypracujte na základě teorie obecnou strategii pro internetový marketing, včetně optimalizace pro vyhledávače a webové analýzy.
Prezentujte praktické ukázky (případové studie) internetového marketingu a webových stránek pro reálné nebo imaginární případy, např. hotel, obchod, úzce specializovaná firma.
Vypracujte závěr.
Seznam doporučené literatury
Sedláček, Jiří. E-komerce internetový a mobil marketing - od A do Z. Praha: BEN-Technická literatura, 2006. 351s. ISBN 80-7300-195-0
Smička, Radim. Optimalizace pro vyhledávače - SEO. Dubany: Jaroslava Smičková, 2004. 120s. ISBN 80-239-2961-5
Sodomka, Petr. Informační systémy v podnikové praxi. Brno: Computer Press, 2006. 352s. ISBN 80-251-1200-4
Prokop, Marek. CSS Kaskádové styly pro webdesignéry. Brno: Mobil Media a.s., 2003. 288s. ISBN 80-86593-35-5
Ullman, Larry. PHP a MySQL: názorný průvodce tvorbou dynamických WWW stránek. Brno: Computer Press, 2004. 534s. ISBN 80-251-0063-4
Kubíček, Michal. Velký průvodce SEO. Brno: Computer Press, 2008. 320s. ISBN 978-80-251-2195-5
Clifton, Brian. Google Analytics. Brno: Computer Press, 2009. 336s. ISBN 978-80-251-2231-0
Seznam doporučené literatury
Sedláček, Jiří. E-komerce internetový a mobil marketing - od A do Z. Praha: BEN-Technická literatura, 2006. 351s. ISBN 80-7300-195-0
Smička, Radim. Optimalizace pro vyhledávače - SEO. Dubany: Jaroslava Smičková, 2004. 120s. ISBN 80-239-2961-5
Sodomka, Petr. Informační systémy v podnikové praxi. Brno: Computer Press, 2006. 352s. ISBN 80-251-1200-4
Prokop, Marek. CSS Kaskádové styly pro webdesignéry. Brno: Mobil Media a.s., 2003. 288s. ISBN 80-86593-35-5
Ullman, Larry. PHP a MySQL: názorný průvodce tvorbou dynamických WWW stránek. Brno: Computer Press, 2004. 534s. ISBN 80-251-0063-4
Kubíček, Michal. Velký průvodce SEO. Brno: Computer Press, 2008. 320s. ISBN 978-80-251-2195-5
Clifton, Brian. Google Analytics. Brno: Computer Press, 2009. 336s. ISBN 978-80-251-2231-0
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant odprezentoval před komisí hlavní cíle a výsledky své diplomové práce. Prezentace jako celek působila velmi dobrým dojmem, student dokázal velmi dobře vystihnout klíčové body práce. Součástí prezentace nebyla praktická ukázka. Následně byl student seznámen s posudky vedoucího a oponenta diplomové práce.
Komise vznesla k obhajobě následující dotazy:
1) Ing. Oplatková: Je pravdou, že návštěvníci stránek očekávají vyhledávání vpravo nahoře? Odkud jste tuto informaci čerpal?
2) Ing. Oplatková: Na jakém principu fungují sociální sítě, např. Facebook?
3) Prof. Vítečková: Kdo bude spravovat Vaše webové stránky?
Na uvedené dotazy odpovídal student pohotově bez většího zaváhání.