Předložená diplomová práce obsahuje návrh, cenovou nabídku a vypracování projektové dokumentace pro zabezpečení církevních objektů, které se nacházejí na katastrálním území obce Stříbrnice v okrese Uherské Hradiště. Jedná se o místní kostel a přilehlou faru. V diplomové publikaci se snažím vytvořit komplexní a fungující systém zabezpečení pro možnou realizaci ve výše uvedených objektech.
Anotace v angličtině
The thesis comprises a proposal, quotation and project documentation dealing with the security of ecclesiastical buildings situated in the village Stříbrnice, district of Uherské Hradiště. It concerns the local church and adjoining rectory. The aim of the thesis is to create a complex and functional security system that could be implemented in the above-mentioned objects.
Předložená diplomová práce obsahuje návrh, cenovou nabídku a vypracování projektové dokumentace pro zabezpečení církevních objektů, které se nacházejí na katastrálním území obce Stříbrnice v okrese Uherské Hradiště. Jedná se o místní kostel a přilehlou faru. V diplomové publikaci se snažím vytvořit komplexní a fungující systém zabezpečení pro možnou realizaci ve výše uvedených objektech.
Anotace v angličtině
The thesis comprises a proposal, quotation and project documentation dealing with the security of ecclesiastical buildings situated in the village Stříbrnice, district of Uherské Hradiště. It concerns the local church and adjoining rectory. The aim of the thesis is to create a complex and functional security system that could be implemented in the above-mentioned objects.
Navrhněte komplexní systém zabezpečení objektu kostela a přilehlé fary. Postupujte následovně:
Stanovte bezpečnostní rizika objektu a přilehlého okolí.
Analyzujte rizika a zapracujte je do návrhu.
Na základě současné situace na trhu vyberte vhodná zařízení z průmyslu PKB.
Sestavte několik variant zabezpečení v různých cenových relacích.
Vypracujte projektovou dokumentaci k jednotlivým variantám (viz. bod 4).
Zásady pro vypracování
Navrhněte komplexní systém zabezpečení objektu kostela a přilehlé fary. Postupujte následovně:
Stanovte bezpečnostní rizika objektu a přilehlého okolí.
Analyzujte rizika a zapracujte je do návrhu.
Na základě současné situace na trhu vyberte vhodná zařízení z průmyslu PKB.
Sestavte několik variant zabezpečení v různých cenových relacích.
Vypracujte projektovou dokumentaci k jednotlivým variantám (viz. bod 4).
Seznam doporučené literatury
ČANDÍK, M.: Objektová bezpečnost II. Zlín, UTB ve Zlíně, 2004.
KINDL, J.: Projektování bezpečnostních systémů I. Zlín, UTB ve Zlíně, 2004.
LAUCKÝ, V.: Technologie komerční bezpečnosti I. Zlín, UTB ve Zlíně, 2004.
LAUCKÝ, V.: Technologie komerční bezpečnosti II. Zlín, UTB ve Zlíně, 2004.
BASTIAN H.W.: Bezpečný dům a byt, Translation 2004.
KŘEČEK S. a kol.: Příručka zabezpečovací techniky, Blatná, 2006.
TOMS, L., KONÍČEK, T., KOCÁBEK, P.: Zabezpečení dveří a oken, THEMIS,
1997.
Seznam doporučené literatury
ČANDÍK, M.: Objektová bezpečnost II. Zlín, UTB ve Zlíně, 2004.
KINDL, J.: Projektování bezpečnostních systémů I. Zlín, UTB ve Zlíně, 2004.
LAUCKÝ, V.: Technologie komerční bezpečnosti I. Zlín, UTB ve Zlíně, 2004.
LAUCKÝ, V.: Technologie komerční bezpečnosti II. Zlín, UTB ve Zlíně, 2004.
BASTIAN H.W.: Bezpečný dům a byt, Translation 2004.
KŘEČEK S. a kol.: Příručka zabezpečovací techniky, Blatná, 2006.
TOMS, L., KONÍČEK, T., KOCÁBEK, P.: Zabezpečení dveří a oken, THEMIS,
1997.
Přílohy volně vložené
1 CD,
Přílohy vázané v práci
plány
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi se svou prací.
Součástí prezentace byla praktická ukázka
Byly přečteny posudky vedoucího práce a připomínky a dotazy oponenta.
Oponent: Jaké základní parametry musí mít poplach. z.s., aby ho bylo možné
zařadit do 3.stupně.
Komise měla na studenta tyto dotazy:
Vašek: Máte nějakou kategorizaci jak která varianta sníží rizika (cena/výkon)
Burda: Jak fungují čidla na ochranu prosklenýh ploch?
Kromě polepů existují jaké další?
Rambousek: Proč jste nepoužil i požární čidla?
Student s většími obtížemi zodpověděl všechny dotazy komise.